radziu555 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Cześc. Od 2 miesięcy posiadam GTka 99, Auto dużo stało bowiem wymagało wielu drobnych napraw. Odrazu po kupnie moc była ok, ale z biegiem czasu zauważyłem zmiany. Początkowo na 2 biegu nie miało pełnej mocy a dopiero przy ok 5 tysiacach "dostawało kopa", jakiego wczesniej miało od poczatku. Po jakims czasie straciło moc i w chwili obecnej wystepuje ciagly brak mocy. Dopiero niedawno podlaczylem wskaznik cisnienia turbiny i o ile jego wskazania sa pawidłowe (a chyba sa) na biegu jałowym wskazuje -0,5 a na bucie w podlodze na 2,3,4 ok 0,4 do 05 bara. Dodam jeszcze ze od poczatku zaauwazalny jest nagar z oleju przy turbinie i IC. Domyslam sie ze to turbina, ale czy napewno? czy są jakieś spoosoby żeby się upewnić lub jakies inne ewentualnie możliwe usterki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 na bank za mało dmucha musi ok 0,9 bara dawać.. przeczyść solenoid, sprawdź Wastegate czy się nie przycina i koniecznie przed napisaniem nowego postu sprawdź czy był taki już zakładany a podpowiem ci że był i to nie jeden (w tym 1 mój) bo śmietnik się robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-WRX Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 jest tego masa na forum: solenoid, Wastegate, restyktor, nieszczelność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się