Skocz do zawartości

Kierownica WRX 2006


antikos

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

No i kupiłem kierownicę z WRX-a 06r. ;) podobnie jak w mojej starej kierownicy 2 piny do podłączenia tyle że kostka inna, można wyjąc to czarne ustrojstwo (prawdopodobnie jakaś zworka która zwiera piny po wyjęciu wtyczki) i wtedy już jest praktycznie tak jak u mnie w starej kierownicy i wtyczka z Buga pasuje, jest tylko jedno ale.. z Buga piny są ułożone pionowo a w kierownicy z Hawka poziomo, rozstaw pinów ten sam. Tak więc mam 50% szans na poprawne połączenie, ktoś wie czym skutkuje błędne połączenie (w sensie zamiana przewodów)? Póki co wolałem nie próbowac metodą prób i błędów gdyż nie znam się na poduszkach i pirotechnice a chciałbym jeszcze troszkę pożyc i nacieszyc się nie wywoloną poducha w nowej kierownicy. Mozektoś wie jak to ma byc połaczone albo jak to sprawdzic?

 

iyn0.jpg

 

poniżej kierownica z Hawka

2r55.jpg

 

a tutaj z Buga

ztgb.jpg

 

Podłączenie w Bugu, airbag na fotce jest "do góry nogami"

s5qy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również zasięgnąłem informacji u miejscowego speca od elektroniki i powiedział mi dokładnie to samo co Tobie, skoro obaj byli zgodni zabrałem się do pracy, poniżej fotka jak to połączyłem może komuś się przyda ;) Wszystko działa jak należy(mam nadzieję że nigdy nie będzie mi dane przekonac się o sprawnosci airbag-a), błędów żadnych nie wywala(przynajmniej na razie), oczywiście całośc operacji wykonujemy na odłączonych klemach akumulatora.

fwg1.jpg

 

i gotowe :)

nkw6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników