Jump to content

przekładnia kierownicza co robic?


okoń
 Share

Recommended Posts

witam forumowiczów,

problem stuków z ukł. kierowniczego powrócił :/, potym jak została wykonana naprawa gwarancyjna - regulacja luzu międzyzębnego przekładni,ponoc był to luz pomiedzy zebnikiem a listwa zebata przekładni. Troche pobylo dobrze az do czasu,gdu znów zaczeło stukac...

Teraz stwierdzono nadmierny luz pomiedzy listwa zebata a obudowa przekładni kierowniczej i

wg. nich wymaga to juz kompletnej wymiany przekładni.

Gwarancja wygasła a kupowac nowy komplet nie bardzo mi sie usmiecha. Czy mozna ja jakos zregenerowac by troche posluzyla i czy wogole jest taka opcja?czy nie ma to sensu?

A jesli regenerowac to gdzie?Najbardziej interesuja mnie nieautoryzowane warsztaty w woj. lubelskim o ile takie sa, badz okolic?jak ktos wie gdzie mozna to naprawic to bede wdzieczny!!

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

W Lubelskim to w Lublinie na 1go maja jest serwis jak dobrze pamiętam. Dobrze robia tylko trzeba zdemontowaną przekładnie zawieźć.

Edited by gforce
Link to comment
Share on other sites

Dobrze robia tylko trzeba zdemontowaną przekładnie zawieźć.

 

jak zrozumialem przekladnia ma wspomaganie "elektryczne" ?...i moze byc pewien problem z ponownym ustawieniem więc niech robi to ktos kto wie o co chodzi...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

W Poznaniu to ok. 1tys. brutto z fakturą.

Dzięki za info. Mój mechanik zgłosił mi, że zaczyna się lekkie pocenie, więc za parę tysięcy km może mnie czekać naprawa. Dlatego robię już wstępne rozeznanie... :)
Link to comment
Share on other sites

W Poznaniu to ok. 1tys. brutto z fakturą.

Dzięki za info. Mój mechanik zgłosił mi, że zaczyna się lekkie pocenie, więc za parę tysięcy km może mnie czekać naprawa. Dlatego robię już wstępne rozeznanie... :)

Ja swoją, pocącą się, wymieniłem na regenerowaną u Kopra ponad dwa lata temu. Słychać ją dość głośno, ale działa i płynu nie ubywa więc uważam, że było warto :)

Link to comment
Share on other sites

pocącą się, wymieniłem na regenerowaną
Czyli nie regenerowałeś swojej? Dlaczego?

 

I ile zapłaciłeś?

Nie mogłem czekać kilku dni na cały proces więc zdecydowałem się na wymianę na regenerowany egzemplarz, który mieli od ręki. Dostałem gwarancję na pół roku, a że jestem w miarę stałym klientem to raczej nie miałem obawy, że wyniknie jakiś problem.

 

Ceny dokładnie nie pamiętam, bo maglownica była wymieniana przy okazji większego przeglądu, ale chyba poniżej 2k zł

Link to comment
Share on other sites

ale chyba poniżej 2k zł
Regeneracja około 500 PLN - taki koszt usłyszałem w renomowanej firmie w Białymstoku. Jak już dojdzie do tej naprawy to postaram się tak zgrać terminy, żeby czekać jak najkrócej.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...