Skocz do zawartości

krzywe tarcze w OBK ??? znowu!!!!!


adalien

Rekomendowane odpowiedzi

mam zamontowane przednie zaciski ze LGT/SpecB i tarcze 316 brembo - wchodzą na seryjne tarcze w OBK MY07. Generalnie różnica jest spora vs seria. Mam jednak wrażenie, że balans się trochę zmienił i teraz zakładam na tył 290 z zaciskami również ze spacB, zobaczymy czy będzie lepiej.

Ale wracając do tematu po kilku trasach jest wyczuwalne bicie przy hamowaniu (przy wyższych prędkościach, po mieście nie występuje)... więc faktycznie OBK ma chyba taką urodę a i pewnie brembo w produkcji już nie to samo co kiedyś. W H6 zdecydowałbym się na zaciski z STI ale w 2.5 to jednak mało ekonomiczne:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ech, spieszyłem się i pokręciłem. Oczywiście zaciski przednie ze specB/LGT wchodzą na seryjne felgi od OBK MY07:)

Może komuś się przyda takie info, bo przed montażem wydawało mi się, że zabraknie kilku mm ale spokojnie się zmieściły;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ech, spieszyłem się i pokręciłem. Oczywiście zaciski przednie ze specB/LGT wchodzą na seryjne felgi od OBK MY07:)

Może komuś się przyda takie info, bo przed montażem wydawało mi się, że zabraknie kilku mm ale spokojnie się zmieściły;)

 

oraz od Imprezy WRz takze bezproblemowo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Test długodystansowy: Brembo gładkie 297mm i 24 mm  bodajże po 150pln sztuka plus ferodo premium czy jakoś tak... całość przodu za 500... i pierwsze 50 km wrażenia z jazdy pozytywne

 

 

Nie zdązyłem dojechać do 10 000 i tarcze nadają się do śmieci... toczyłem raz ale pomogło może na 300 km.... Wniosek nie polecam tarcz Brembo przynajmniej tych zwykłych....

 

Kuzyn mechanik polecił mi teraz jedyne słuszne ATE według niego... podobno miał tylko kilka reklamacji. Spróbuję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test długodystansowy: Brembo gładkie 297mm i 24 mm bodajże po 150pln sztuka plus ferodo premium czy jakoś tak... całość przodu za 500... i pierwsze 50 km wrażenia z jazdy pozytywne

 

 

Nie zdązyłem dojechać do 10 000 i tarcze nadają się do śmieci... toczyłem raz ale pomogło może na 300 km.... Wniosek nie polecam tarcz Brembo przynajmniej tych zwykłych....

 

Kuzyn mechanik polecił mi teraz jedyne słuszne ATE według niego... podobno miał tylko kilka reklamacji. Spróbuję...

A to dziwne w moim legacy wstawiłem właśnie brembo jako zamiennik seryjnych i mam już zrobione około 40 kkm i nic się nie dzieje a często jeżdżę mocno obciążonym autem i raczej nie emerycko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam bardzo dobre doświadczenia ze zwykłymi tarczami brembo i klockami Ferodo performance w forku xt. Lekko nie miały i zero bicia.

 

Nieuprzejmygbur, czy montaż był zgodny ze sztuką (dokładne wyczyszczenie piast i pomiar bicia tarcz po założeniu i brak kilograma pasty miedziowej)?

 

Też miałem problem po wymianie tarcz w forku przez mechanika. Jak zweryfikowałem jego robotę we własnym garażu, to nie mogłem się nadziwić skali partactwa. Zostawił na piaście górę rdzy. Dosłownie nie dotknął jej czymkolwiek przed założeniem nowej tarczy.

Wylizałem piasty (powinny wyglądać po robocie, jak lustro), pomierzyłem bicie i jak ręką odjął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko było wyczyszczone na błysk, żadnych odłamków i kilogramów miedzi nie było pozostawionych :) poczatkowe 5000 km były bezproblemowe zero bicia dopiero póxniej się zaczęło... ajkby było coś źle założono to chyba powinno od razu bić...  Sherif ale ty masz 315mm a to może robić różnicę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego ale mój OBK jest strasznie czuły na wszelkie niedoskonałości związane z kołami, oponami, hamulcami.

 

Mam już trzeci komplet opon i dwa komplety felg i zawsze czuć minimalne wibracje przy pewnych prędkościach, mimo tego, że wielokrotnie odwiedzałem różnych gumiarzy.

Tarcze też zaczęły mi bić bardzo szybko. Przetoczenie na samochodzie w ASO przyniosło poprawę na krótką metę.

 

W Forku MY2007 nie wiedziałem co to bijące koła. Nigdy nie odczuwałem najmniejszych drgań. Nawet jak zaliczyłem przy dużej prędkości wyrwę w asfalcie i skrzywiłem konkretnie dwie felgi, nie było czuć objawów na kierownicy i nadwoziu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już trzeci komplet opon i dwa komplety felg i zawsze czuć minimalne wibracje przy pewnych prędkościach, mimo tego, że wielokrotnie odwiedzałem różnych gumiarzy.

Tarcze też zaczęły mi bić bardzo szybko. Przetoczenie na samochodzie w ASO przyniosło poprawę na krótką metę.

Nic nie mów, ja po zmaganiach z hamulcami, zajelem sie oponami. U mnie problem byl od samego poczatku, od kupna opon. W sumie 5 razy wywazane, 2 razy zamieniane i optymalizowane. 3 rozne serwisy. Dopiero za ostatnim razem, dzieki k. Lucass udalo sie pozamieniac opony, wywazyc i jest mega roznica. Aha jeszcze w miedzyczasie reklamowalem opony, ale mi nie uznali.

 

Tarcze OEM 315 mmm

 

przy 315mm od H6 lub L GT tarcze od zwykłego OBK wyglądają jak zabawkowe. 315stki są znacznie grubsze.

 

Sa grubsze i bardziej wydajne, dlatego zmienilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...