Skocz do zawartości

Pomoc impreza sti 2011 sedan


ramirez111222

Rekomendowane odpowiedzi

te samochody sa stworzone do wzmocnień bo chce 350 to mam chce 400 500 czy 600 to tez mozna zrobić tylko kwestia kasy włozonej w te wzmocnienia

 

Ale po co pchać tyle kasy w subaru :) to naprawdę fajny samochód tak jak koledzy napisali :) ale tylko rajdówka, nie potrafi dłużej jechać z dużą prędkością :( bo ma swoje bolączki . jak chcesz naprawdę szybki samochodzik i cię na to stać kupuj nissana GTR gen2 on juz w serii do stówki ma 2.7 s :), maxa ponad 300 i objedziesz nim tatusia i brata :) i to tylko nissan :D

 

dokłądne nadtepny bedzie na 100% nissan GRT jestem zakochany w tym samochodzie ale musze jeszcze pozbierac kaski :) może za rok ale do tego czasu wiesz można dołożyć te 20 tysi zakuć zrobic ja na 400hp i się cieszyć bo na gtr gen2 trzeba dać około 300 tys a zrobiona suba wyjdzie mnie ze 160 jak na razie :)

 

te samochody sa stworzone do wzmocnień bo chce 350 to mam chce 400 500 czy 600 to tez mozna zrobić tylko kwestia kasy włozonej w te wzmocnienia

 

Ale po co pchać tyle kasy w subaru :) to naprawdę fajny samochód tak jak koledzy napisali :) ale tylko rajdówka, nie potrafi dłużej jechać z dużą prędkością :( bo ma swoje bolączki . jak chcesz naprawdę szybki samochodzik i cię na to stać kupuj nissana GTR gen2 on juz w serii do stówki ma 2.7 s :), maxa ponad 300 i objedziesz nim tatusia i brata :) i to tylko nissan :D

 

dokłądne nadtepny bedzie na 100% nissan GRT jestem zakochany w tym samochodzie ale musze jeszcze pozbierac kaski :) może za rok ale do tego czasu wiesz można dołożyć te 20 tysi zakuć zrobic ja na 400hp i się cieszyć bo na gtr gen2 trzeba dać około 300 tys a zrobiona suba wyjdzie mnie ze 160 jak na razie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja nie czuję się upoważniony. Nie mam takiej foty :facepalm: Ale Carlos na bank ma cały album, więc myślę, że powinien zostać ojcem tego tematu :D

 

No to Carlos został wezwany do tablicy ;)

Czekam na wątek bo zapowiada się bardzo ciekawie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można dołożyć te 20 tysi zakuć zrobic ja na 400hp

 

o jakiej walucie w "tysiach" rozmawiamy?

 

jeśli w pln , to póki co masz na turbinę i parę dupereli, brakuje jeszcze dużo "tysiów"

 

No to Carlos został wezwany do tablicy ;) Czekam na wątek bo zapowiada się bardzo ciekawie:)

 

 

moje na lawe(cie)tach, to już wszyscy chyba widzieli :) oszczędzę im znowu tego "suchara" :D

Edytowane przez carlos-wrx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje na lawe(cie)tach, to już wszyscy chyba widzieli oszczędzę im znowu tego "suchara"

 

 

ja nie widziałem - Twój wątek miał 160 stron bez możliwości zmiany ilości postów na stronę (bo takie ograniczenia na nowym forum IPB :P), więc dawaj. Będzie fun :D

 

Tylko w nielegalu tego nie zakładaj :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można dołożyć te 20 tysi zakuć zrobic ja na 400hp

 

o jakiej walucie w "tysiach" rozmawiamy?

 

jeśli w pln , to póki co masz na turbinę i parę dupereli, brakuje jeszcze dużo "tysiów"

 

No to Carlos został wezwany do tablicy ;) Czekam na wątek bo zapowiada się bardzo ciekawie:)

 

 

moje na lawe(cie)tach, to już wszyscy chyba widzieli :) oszczędzę im znowu tego "suchara" :D

 

mówie o zł

za 12 tys $ to kupie cały silnik longblock z AMS

mówisz 20 tysi pln turbine ? to chyba ze złota albo turbo do potworów ponad 1000 konnych ja mówie o delikatnym tuningu ;)

 

np turbo z ams Blouch Subaru STI Dominator 3.0XT-R Ball Bearing Turbocharger z potencjałem do 550hp kosztuje bez rabatu 5000zł a taka do mniejszych mocy 4000zł

 

wiadomo zeby zakuc i zwiekszyc moce to jest mega kasa ale bez przesady jeszcze zalezy u kogo i za ile sie kupuje i zakłada ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby zrobić 400KM to musisz zakuć, zrobić wydech, IC , turbo ....więc 20k braknie.

Chyba, że podejśc budżetowo i zrobić wydech i remap ale szału nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówisz 20 tysi pln turbine ?

 

nie powiedziałem tak... powiedziałem plus parę "dupereli" , a duperela przy takim projekcie kosztuje...

 

 

turbo z ams Blouch Subaru STI Dominator 3.0XT-R Ball Bearing Turbocharger z potencjałem do 550hp kosztuje bez rabatu 5000zł a taka do mniejszych mocy 4000zł

 

możesz sobie nawet chińczyka z Allegro pociągnąć, o jakiejś dumnej nazwie - ale nie tak łatwo dobrać do silnika 2,5 , na tyle małe turbo, aby jednak było na tyle duże - aby jechało w rozsądnych granicach z dołu , dobrze się stroiło, trzymało doładowanie tam gdzie powinno i nie rozpitoliło silnika....

 

turbo jest jednym z kluczowych elementów takie projektu i wg. mnie szacowałbym zakup na ok 10k pln. ,

 

longblocków nie masz co kupować, bo nie ma takiej potrzeby - sam sobie taki zbudujesz, lepiej i taniej.... nie wierz w magie skrótów i nazw - Cosworthy czy AMS tak samo ładnie wybuchają jak inne.

 

 

....a jak nie wiesz jak się do tego zabrać, to trzeba zacząć się "wczytywać" w to co już było robione, aby nie wywarzać otwartych drzwi...

Edytowane przez carlos-wrx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym mia takiego bogatego tatę to bym poprosił o jakiegoś GTR nissana a nie subaru i teraz w niego kasę lądować to jest jakieś śmieszne . Chyba ja tez przerobie swoje subaru tak jak ty . Ale czekam aż tata wygra w toto loto

Nissan GT-R 2009 NISSAN GT-R

 

147 893 PLN brutto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym mia takiego bogatego tatę to bym poprosił o jakiegoś GTR nissana a nie subaru i teraz w niego kasę lądować to jest jakieś śmieszne . Chyba ja tez przerobie swoje subaru tak jak ty . Ale czekam aż tata wygra w toto loto

Nissan GT-R 2009 NISSAN GT-R

 

147 893 PLN brutto

No ale w tych rocznikach to leci skrzynia jak panewki w subaru gtr to tylko po 2011 roku, cena jakie 250 tys, był do kupienia w Katowicach jeden prawnik a dokładnie adwokat chyba kupił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale w tych rocznikach to leci skrzynia jak panewki w subaru gtr to tylko po 2011 roku, cena jakie 250 tys, był do kupienia w Katowicach jeden prawnik a dokładnie adwokat chyba kupił

 

za 250 tys zł to ładnego po 2011r raczej nie kupisz :) nowy kosztuje ok 430 tys , ale co potrafi to jestem pod wrażeniem :D

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uaYTqAaPD5w

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym mia takiego bogatego tatę to bym poprosił o jakiegoś GTR nissana a nie subaru i teraz w niego kasę lądować to jest jakieś śmieszne . Chyba ja tez przerobie swoje subaru tak jak ty . Ale czekam aż tata wygra w toto loto

Nissan GT-R 2009 NISSAN GT-R

 

147 893 PLN brutto

 

bogaty czy nie bogaty ma swoje zasady i wychodzi z założenia że nie ma nic za darmo dlatego prowadze swoją firmę i muszę się sam dorobić dlatego wybrałęm jak na razie subaru za swoją kase a nie nissana za kase taty więc sprawa jest prosta robie to na co mnie teraz stać, czyli wole dołożyć do suby 20-30k i mieć super autko bo co mnie zdziwiło nie spotkałem się jeszcze że jak jade moją seryjną subarka w niebieskim kolorze to żeby ktoś się nie obejrzął bo strasznie zwraca uwage :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bogaty czy nie bogaty ma swoje zasady i wychodzi z założenia że nie ma nic za darmo dlatego prowadze swoją firmę i muszę się sam dorobić dlatego wybrałęm jak na razie subaru za swoją kase a nie nissana za kase taty (...)

gratuluje podejscia :)B)

 

na Twoim miejscu posluchalbym rady, ktora padla wczesniej: jezdz seryjnym autem, az padnie, a kase przeznacz na nauke jazdy u profi instruktorow (miec szybka fure to jedno, a rzeczywsicie ogarniac ja - to zuplenie co innego), opony, paliwo, serwis... ew. mozna poprawic cos w zawieszeniu czy przy hamulcach... a jak juz / jezeli silnik padnie, to wtedy bedziesz kombinowal, co z tym fruktem robic

 

no chyba ze jestes bardzo, bardzo dobrym kierowca i juz teraz czujesz niedosyt mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bogaty czy nie bogaty ma swoje zasady i wychodzi z założenia że nie ma nic za darmo dlatego prowadze swoją firmę i muszę się sam dorobić dlatego wybrałęm jak na razie subaru za swoją kase a nie nissana za kase taty (...)

gratuluje podejscia :)B)

 

na Twoim miejscu posluchalbym rady, ktora padla wczesniej: jezdz seryjnym autem, az padnie, a kase przeznacz na nauke jazdy u profi instruktorow (miec szybka fure to jedno, a rzeczywsicie ogarniac ja - to zuplenie co innego), opony, paliwo, serwis... ew. mozna poprawic cos w zawieszeniu czy przy hamulcach... a jak juz / jezeli silnik padnie, to wtedy bedziesz kombinowal, co z tym fruktem robic

 

no chyba ze jestes bardzo, bardzo dobrym kierowca i juz teraz czujesz niedosyt mocy

 

wiesz czy bardzo dobrym kierowcą to nie mnie osadzać choć uważam się za całkiem niezłego, bardziej miałem doświadczenie w jeżdzie porsche bo biore udziały w kursach sportowej jazdy porsche i mam z tego papiery ogólnie mam od dawna doświadczenie z mabrdzo mocnymi maszynami i każdą staram się jak najbardziej wyczuć sprawdzić na co moge sobie pozwolić i w czym dan maszyna potrafi zaskoczyć dlatego też i chce ją wzmocnić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazdroszcze fury ,ale ja tam bym nie ryzykowal samemu cos dlubac tylko oddac firmie ktora sie na tym zna. No chyba,ze masz pojecie o tym to smialo ;) Z tego co czytam na forum to 2,5 w sti przy swirowaniu,ale rowniez i spokojnej jezdzie poleci tak czy siak,wiec masz jeszcze chwile do zastanowienia co robic :) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazdroszcze fury ,ale ja tam bym nie ryzykowal samemu cos dlubac tylko oddac firmie ktora sie na tym zna. No chyba,ze masz pojecie o tym to smialo ;) Z tego co czytam na forum to 2,5 w sti przy swirowaniu,ale rowniez i spokojnej jezdzie poleci tak czy siak,wiec masz jeszcze chwile do zastanowienia co robic :) pozdrawiam

 

no własnie co do grubszego tuningu to nie mam bladego pojecia :( zwiekszanie mocy w moich poprzednich autkach polegało na zmianie filtra wydechu i ecu tuning, czego przy tym modelu zrobic nie moge bez usterek silnika:(

zrobie tak jak kolega doradził wczesniej bede smigal na seri a jak cos sie sypnie na gwarancji to moze bedzie sie dało dogadac z serwisem zeby go od razu zakuli z dopłata z mojej strony i w tedy bedzie mozna działac :)

ale dzieki wszystkim za wypowiedzi i pozdrawiam serdecznie :))))

 

jeszcze mam pytanie bo wy sie znacie co sadzicie o takim zestawie ?

 

http://www.amsperformance.com/cart/ams-ej25-advanced_plus-engine-rebuild-kit-w-crankshaft.html

 

to sa kute rzeczy ? po zrobieniu takiej przeróbki silnik jest zakuty ? czy po wymianie tych rzeczy + imtercooler chlodnica oleju turbiny filtrów wydechu mozna bezpiecznie zrobic z 400 hp ?

 

ewentualnie co oprocz tego trzeba dołozyc do samego silnika zeby był zakuty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna bezpiecznie zrobic z 400 hp ?

 

nie ma czegoś takiego

 

jeszcze mam pytanie bo wy sie znacie co sadzicie o takim zestawie ? http://www.amsperfor...crankshaft.html

 

to się nie nada

 

ewentualnie co oprocz tego trzeba dołozyc do samego silnika zeby był zakuty ?

 

to nie takie hop.

 

Pierw ustalasz z tunerem, jak auto będzie użytkowane i do czego służyło.

Rozbieracie silnik i zerkacie w środek oceniając stan.

Silnik jest poddawany obróbce, dobierasz tłok do stylu jazdy, oczekiwanych osiągów. Są tłoki które dają się spasować prawie jak seryjne, a są takie które będą jeszcze wytrzymalsze, ale cechuje je luźniejsze pasowanie, większa konsumpcja oleju, tendencja do klepania.

Dobrałeś już tłoki, pora na korbę - przy 400km wypadałoby już takie mieć. Nie każdy "kuty" produkt jest defacto mocny, są firmy których niby kute elementy są zdecydowanie słabsze od seryjnych używanych w aucie.

Pora na wał korbowy - im solidniejszy tym lepiej / pamiętaj wałów się nie szlifuje

Panewki.(ACL)

Uszczelki głowic (Cometic, Cosworth)

Szpilki głowic (ARP, Cosworth)

Trzeba maksymalnie zoptymalizować i usprawnić przepływ oleju w silniku / przy mocy ok 400KM , będziesz użytkował bardzo gęstych syntetyków i "flow" jest bardzo istotny. Wydajniejsza pompa oleju i np. wkład miski olejowej Coswortha.

Pora na paliwo - Twoje seryjne wtryskiwacze nie są wstanie podać na tyle dużo paliwa , aby auto uzyskało 400KM , musisz poszukać wtrysków ok 1000cc (obecnie masz prawie o połowe mniejsze). Seryjna pompa paliwa także, przy tym zapotrzebowaniu na paliwo , wygląda jak naparstek przy wiadrze, czyli także do wymiany. Nie zaszkodzą dedykowane listwy paliwowe. (np.Perrin)

Trzeba odetkać wydech, downpipe z szerokim kołnierzem + min. 3' calowy wydech do samiuśkiego końca. Uppipe także delikatnie bokuje przepływ i tutaj także można szukać drobnych, bo drobnych ale zawsze zapasów.

Do ok 350km, seryjny dolot powietrza wystarcza, tutaj trzeba już iść w otwarty układ dolotowy.

Turbo tak jak już mówiłem - nie jest problemem wsadzić sobie "wiadro" i ABSOLUTNIE nie patrz na to co amerykanie sobie zachwalają, jak wiesz oni mają nieco inne podejście do jazdy aniżeli w EU - tam liczy się prosta, a na prostej prędzej czy później boost przyjdzie - w naszych warunkach, auto jadące od 4-4,5rkpm to kiepski pomysł.

FMIC - dobry , duży rdzeń - omijałbym tanie (aczkolwiek słusznych rozmiarów) fmice z Allegro made in ChRLD. Nie zapewniają optymalnego dzialania.

Sprzęgło które zniesie okolice 400KM.

Sportowa, duża chłodnica wody (Koyo Sport). Musisz liczyć się z koniecznością pozbycia się klimatyzacji, przy grubym intercoolerze z przodu, w ciepłe dni może brakować chłodzenia wody. Chłodnica klimy znajdowałaby się pomiędzy fmicem, a chłodnicą wody i robi się problematycznie.

 

Jest jeszcze pierdylion rzeczy, o których teraz pewnie nie pamiętam - bo to bardzo złożony i kompleksowy proces.

 

Pomijam już takie rzeczy jak wydajniejszy układ hamulcowy, który zatrzyma te 400koni w ponad 1,5 tonowej budzie , masę roboczogodzin które przyjdzie Ci pokryć, aby to wszystko dopasować i zmontować, strojenia Ecu.

 

To naprawdę robi się spory koszt i nie gniewaj się że "parskłem" jak powiedziałeś o 400 koniach za 20 "tysi" - ja zrobiłem u siebie 450 i wiem jak to wszystko wygląda, to szczerze nie jest takie proste jak się może wydawać przegladając oferty setów w US.

Edytowane przez carlos-wrx
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie CARLOS za odpowiedź :) ciesze się bo choć troche przybliżyłeś mi ten temat :) to pozostaje mi odkłądać do skarbonki i póżniej działąć :) a ciebie tylko jeszcze sie spytam jak Ci śmiga twoja z 450hp ? może masz jakieś filmiki i jakie wrażenia jazdy w porównaniu z serią ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@ramirez111222,Huragan Carlosa to już niestety przeszłość i historia.Furka rozebrana rozprzedana.Opis znajdziesz w Nielegalu.Filmików z jazd poszukaj na forum,powinno się kilka uchować.

Do serii porównania nie ma całkiem,seria nie jedzie,różnicę sporą można odczuć już po uwolnieniu wydechu i mapie,gdzie parametry oscylują w ok.320-330KM i 460-480Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...