ramirez111222 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Jako że jestem nowym forumowiczem chciałem was serdecznie przywitać Jestem nowym szczęśliwym posiadaczem imprezy STI 2011-2012 sedan i mam do was prośbę w sprawie ewentualnych przeróbek tego modelu chodzi mi o zwiększenie mocy w tej subarce mam jeszcze 1.5 roku gwarancji wiec nie moge mysleć o zakuwaniu wymiany turbin itp. aktualnie wymieniłem wydech cat-back z MAXSPEER R, myslałem o wymianie jeszcze downpipe, filtra powietrza K&N TYCOON oraz ECU z COBBa tylko że dowiedziałem się po znajomych żebym nie wymieniła ani down pipa ani filtra na stożek ponieważ za bardzo odblokuje silnik i może się coś posypać ( was znawców tej marki proszę o wypowiedzenie się w tej sprawie i ewentualną pomoć w doradzeniu bo bym mógł zrobić delikatnego żebym nie stracił gwarancji, poprawił osiągi seryjne oraz nie rozwalił silnika z góry wam dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 a po czym wnioskujesz, ze brakuje Ci seryjnej mocy? niech wypowie sie jakis przedstawiciel ASO, ale wydaje mi sie, ze cokolwiek poza zmiana tylnej puszki (i srodkowej rury?) wiaze sie z utrata gwarancji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez111222 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 tzn ogólnie jestem przyzwyczajony do szybkich samochodów bo tata jeżdzi panamera a brat cls63amg 2013, i moze dlatego mam takie odczucie że brakuje mi mocy, podoba mi sie subaru dzwiek historia marki naped to wszystko sprawia ze impreza sti ma dusze czego niemaja wyżej wymienione samochody, dlatego chciałem cos zrobic delikatnego póki mam gwarancjie dlatego myslalem o filtrze i ecu z COBB, w razie serwisu boxa moge wypiąc i dać seryjny program a filtr wymienic w pierwszym serwisie na serie, tylko boje sie że po tych zmianach cos moze się stać np jeden znajomy z wawy mówił mi że może wydmuchac uszczelke z pod głowicy inny mówi jeszcze cos innego, wiadomo że mozna by ja zakuć i bawić się w moc ale to od razu gwarancji nie bede miał :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 no to chyba pozostaje najwyzej delikatny remap bez wywalenia ori kat'ow, tj. bez zmiany down-pipe'u, i nadzieja, ze ASO to przegapi ale niemwiem, czy gra warta swieczek... p.s. wydmuchac uszczelke albo peknac tlok moze i w calkowicie seryjnym aucie, szczegolnie jezeli lubisz ostro cisnac... taki urok silnikow 2.5T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez111222 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 fajnie zrobił subarce COSFORTH CS400 i w sumie takie cos by mi wystarczyło podobno zeszli nia do 3.7s 0-100 a to już sa osiagi godne supersamochodów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 (edytowane) Trzeba było kupić Evo FQ400 i byłoby po problemie Wszystkie modyfikacje, które wymieniłeś spowodują utratę gwarancji. ECU Cobba sobie daruj. Porozmawiaj lepiej z PKocial. Edytowane 2 Czerwca 2013 przez raison Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 3.7 do 60mph, nie do setki, a i tak robi 12tki na 400m Subaru to nie "wyścigówka", tylko "rajdówka" (wspominałeś historię marki). Poczekaj do końca gwarancji albo poczytaj wątek Swiss STI sedan. Tłok pęknie prędzej czy później - poczekaj, a później dogadaj się z warsztatem, który będzie to robił na gwarancji, żeby założyli kuciznę - dopiero będziesz miał otwartą drogę do zrobienia sobie super szpanowozu... BTW. COBB nie oferuje żadnego wsparcia dla samochodów z EUDM, więc nic COBB Portem nie zdziałasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez111222 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 ale można powiedzieć że każda rajdówka jest po cześci wyścigówką a czym bedzie sie objawiał pekniety tłok ? ja już w sumie mam w niej zrobione 26 tys km co do evo fq400 fajna maszyna ale bez dzwieku silnika, ta rzedówka to dzwiek ma jak wiertarka oraz spalanie jest mega w porównaniu do subaru co do COBAA mam magika który zrobi mi softa pod mój silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 spalanie jest mega, jednakże w momencie takiego modowania o jakim wspomniałeś, górna granica spalania zniknie i będzie jak w evo. Nic nie ma za darmo, chcesz moc to musisz za to płacić . Zgadzam się z raisonem, choć jestem wielkim zwolennikiem Subaru, to jednak przy Twoich preferencjach byłby to lepszy wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez111222 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 jepszy nie lepszy bo jak miał bym kupić fq400 to mógłbym kupić też coswortha cs400 i mam te same osiagi a jednak subaru a też nie wierze ze osoby na tym forum które maja subarki śmigaja tylko serią, te samochody sa stworzone do wzmocnień bo chce 350 to mam chce 400 500 czy 600 to tez mozna zrobić tylko kwestia kasy włozonej w te wzmocnienia a ogladajać subari ze stanów to wlasnie z takimi przeróbkami typu pełen wydech filtry i program z COBAA wyciagaja na hamowni po około 350hp i prawie 500nm wiec róznica jest spora ale rozchodzi sie tylko o to że tak jak mówicie jesli seryjny silnik moze nawalic to wzmocniony tymbardziej :/ może uda się zrobić tak jak kolega podpowiedział żeby dogadać sie z serwisem żeby go zakuli heh albo od razu zrobic SWAPA silnika coswortha longblocka ale koszty kosmos bo chyba za sam silnik 50 tysi sobie wolaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragoon89 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 ramirez111222 a co będziesz z tym autkiem robił ? więcej na torze czy wiecej na drodze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Samym softem niewiele zdziałasz, trzeba uwolnić wydech i dopiero wtedy nowa mapa, ale to spowoduje utratę gwarancji... Poczytaj sobie "Jadę nielegala", jest tam sporo fajnych zmodzonych furek opisanych, również Sti 08- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez111222 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 dragoon89 więcej zdecydowanie po drodze na tor jak pojade z 2 razy w miesiacu to max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 te samochody sa stworzone do wzmocnień bo chce 350 to mam chce 400 500 czy 600 to tez mozna zrobić tylko kwestia kasy włozonej w te wzmocnienia Czekam z niecierpliwością na wejście Szybkiego Lopeza aka Carlos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragoon89 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 jeśli w gwarancji nie jest wyraźnie napisane "...podnoszenie mocy auta z 300hp na 600hp spowoduje utratę gwarancji..." to rób tuning śmiało. potem jak coś weźmiesz prawnika i powiesz, że nie wiedzałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez111222 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Hehe dobre to trzeba działać heh Jest nasz kolega w Szwajcari który zrobił na gwarancji swoją subarke mówił tez coś o ubezpieczeniu silnika tuningowanego tam płaci 190 euro na rok i ma silnik ubezpieczony na 4 Tys euro jestem ciekaw czy jest coś takiego u nas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 (edytowane) te samochody sa stworzone do wzmocnień bo chce 350 to mam chce 400 500 czy 600 to tez mozna zrobić tylko kwestia kasy włozonej w te wzmocnienia Ale po co pchać tyle kasy w subaru to naprawdę fajny samochód tak jak koledzy napisali ale tylko rajdówka, nie potrafi dłużej jechać z dużą prędkością bo ma swoje bolączki . jak chcesz naprawdę szybki samochodzik i cię na to stać kupuj nissana GTR gen2 on juz w serii do stówki ma 2.7 s , maxa ponad 300 i objedziesz nim tatusia i brata i to tylko nissan Edytowane 3 Czerwca 2013 przez ziarus007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragoon89 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Ale po co pchać tyle kasy w subaru jeśli są chęci i duże zasoby $ to czemu nie pchać ? ja chętnie zobaczę co z tego wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 (edytowane) Czekam z niecierpliwością na wejście Szybkiego Lopeza aka Carlos jestem jestem wątek typowo pode mnie jepszy nie lepszy bo jak miał bym kupić fq400 to mógłbym kupić też coswortha cs400 i mam te same osiagi a jednak subaru a też nie wierze ze osoby na tym forum które maja subarki śmigaja tylko serią, te samochody sa stworzone do wzmocnień bo chce 350 to mam chce 400 500 czy 600 to tez mozna zrobić tylko kwestia kasy włozonej w te wzmocnienia jak się ma wagony "siana" to tylko robić, "sky is the limit"... tylko życie brutalnie to weryfikuje i to że się chce 350-400-500-600 to raz, a realia to dwa... Życie od 400 koni wygląda mniej więcej tak... ....a potem , od początku - jak dojdziesz do 500set, a moze 600set - to przewijaj "opowieść" 2 lub 3 x szybciej Edytowane 3 Czerwca 2013 przez carlos-wrx 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 estem jestem wątek typowo pode mnie Moderator-patron Życie od 400 koni wygląda mniej więcej tak... @@carlos-wrx, zapomniałeś o lawecie, a fota z kaboom chyba nie bangla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 poprawiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 subaru na lawecie raz: ...i niech się każdy właściciel z takim obrazkiem oswoi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 chcesz się "licytować" na zdjęcia - "Moje subaru na lawecie"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 "Moje subaru na lawecie" Doskonały pomysł na nowy wątek na The Forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Fajny temat Jeśli nie zależy Ci na gwarancji- czyli jesteś przygotowany, że silnik zrobi kabum to idź w mody. Jeśli jednak ważna jest dla Ciebie gwarancja to upalaj seryjnym autem póki silnik nie odmówi posłuszeństwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się