Jump to content

Pomoc impreza sti 2011 sedan


ramirez111222
 Share

Recommended Posts

Jako że jestem nowym forumowiczem chciałem was serdecznie przywitać :)

Jestem nowym szczęśliwym posiadaczem imprezy STI 2011-2012 sedan

 

i mam do was prośbę w sprawie ewentualnych przeróbek tego modelu chodzi mi o zwiększenie mocy w tej subarce

mam jeszcze 1.5 roku gwarancji wiec nie moge mysleć o zakuwaniu wymiany turbin itp.

 

aktualnie wymieniłem wydech cat-back z MAXSPEER R, myslałem o wymianie jeszcze downpipe, filtra powietrza K&N TYCOON oraz ECU z COBBa

tylko że dowiedziałem się po znajomych żebym nie wymieniła ani down pipa ani filtra na stożek ponieważ za bardzo odblokuje silnik i może się coś posypać :((

was znawców tej marki proszę o wypowiedzenie się w tej sprawie i ewentualną pomoć w doradzeniu bo bym mógł zrobić delikatnego żebym nie stracił gwarancji, poprawił osiągi seryjne oraz nie rozwalił silnika

 

z góry wam dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

a po czym wnioskujesz, ze brakuje Ci seryjnej mocy?

 

niech wypowie sie jakis przedstawiciel ASO, ale wydaje mi sie, ze cokolwiek poza zmiana tylnej puszki (i srodkowej rury?) wiaze sie z utrata gwarancji...

Link to comment
Share on other sites

tzn ogólnie jestem przyzwyczajony do szybkich samochodów bo tata jeżdzi panamera a brat cls63amg 2013, i moze dlatego mam takie odczucie że brakuje mi mocy, podoba mi sie subaru dzwiek historia marki naped to wszystko sprawia ze impreza sti ma dusze czego niemaja wyżej wymienione samochody, dlatego chciałem cos zrobic delikatnego póki mam gwarancjie dlatego myslalem o filtrze i ecu z COBB, w razie serwisu boxa moge wypiąc i dać seryjny program a filtr wymienic w pierwszym serwisie na serie, tylko boje sie że po tych zmianach cos moze się stać np jeden znajomy z wawy mówił mi że może wydmuchac uszczelke z pod głowicy inny mówi jeszcze cos innego, wiadomo że mozna by ja zakuć i bawić się w moc ale to od razu gwarancji nie bede miał :/

Link to comment
Share on other sites

no to chyba pozostaje najwyzej delikatny remap bez wywalenia ori kat'ow, tj. bez zmiany down-pipe'u, i nadzieja, ze ASO to przegapi :mrgreen:

ale niemwiem, czy gra warta swieczek...

 

 

 

p.s. wydmuchac uszczelke albo peknac tlok moze i w calkowicie seryjnym aucie, szczegolnie jezeli lubisz ostro cisnac... taki urok silnikow 2.5T

Link to comment
Share on other sites

Trzeba było kupić Evo FQ400 i byłoby po problemie :P

 

Wszystkie modyfikacje, które wymieniłeś spowodują utratę gwarancji.

ECU Cobba sobie daruj. Porozmawiaj lepiej z PKocial.

Edited by raison
Link to comment
Share on other sites

3.7 do 60mph, nie do setki, a i tak robi 12tki na 400m ;) Subaru to nie "wyścigówka", tylko "rajdówka" (wspominałeś historię marki).

 

Poczekaj do końca gwarancji albo poczytaj wątek Swiss STI sedan. Tłok pęknie prędzej czy później - poczekaj, a później dogadaj się z warsztatem, który będzie to robił na gwarancji, żeby założyli kuciznę - dopiero będziesz miał otwartą drogę do zrobienia sobie super szpanowozu...

 

BTW. COBB nie oferuje żadnego wsparcia dla samochodów z EUDM, więc nic COBB Portem nie zdziałasz...

Link to comment
Share on other sites

ale można powiedzieć że każda rajdówka jest po cześci wyścigówką ;) a czym bedzie sie objawiał pekniety tłok ? ja już w sumie mam w niej zrobione 26 tys km

co do evo fq400 fajna maszyna ale bez dzwieku silnika, ta rzedówka to dzwiek ma jak wiertarka oraz spalanie jest mega w porównaniu do subaru

 

co do COBAA mam magika który zrobi mi softa pod mój silnik

Link to comment
Share on other sites

spalanie jest mega, jednakże w momencie takiego modowania o jakim wspomniałeś, górna granica spalania zniknie i będzie jak w evo. Nic nie ma za darmo, chcesz moc to musisz za to płacić :). Zgadzam się z raisonem, choć jestem wielkim zwolennikiem Subaru, to jednak przy Twoich preferencjach byłby to lepszy wybór.

Link to comment
Share on other sites

jepszy nie lepszy bo jak miał bym kupić fq400 to mógłbym kupić też coswortha cs400 i mam te same osiagi a jednak subaru :) a też nie wierze ze osoby na tym forum które maja subarki śmigaja tylko serią, te samochody sa stworzone do wzmocnień bo chce 350 to mam chce 400 500 czy 600 to tez mozna zrobić tylko kwestia kasy włozonej w te wzmocnienia

 

a ogladajać subari ze stanów to wlasnie z takimi przeróbkami typu pełen wydech filtry i program z COBAA wyciagaja na hamowni po około 350hp i prawie 500nm wiec róznica jest spora

 

ale rozchodzi sie tylko o to że tak jak mówicie jesli seryjny silnik moze nawalic to wzmocniony tymbardziej :/ może uda się zrobić tak jak kolega podpowiedział żeby dogadać sie z serwisem żeby go zakuli

 

heh albo od razu zrobic SWAPA silnika coswortha longblocka ale koszty kosmos bo chyba za sam silnik 50 tysi sobie wolaja

Link to comment
Share on other sites

Samym softem niewiele zdziałasz, trzeba uwolnić wydech i dopiero wtedy nowa mapa, ale to spowoduje utratę gwarancji...

Poczytaj sobie "Jadę nielegala", jest tam sporo fajnych zmodzonych furek opisanych, również Sti 08-

Link to comment
Share on other sites

te samochody sa stworzone do wzmocnień bo chce 350 to mam chce 400 500 czy 600 to tez mozna zrobić tylko kwestia kasy włozonej w te wzmocnienia

Czekam z niecierpliwością na wejście Szybkiego Lopeza aka Carlos :D

Link to comment
Share on other sites

jeśli w gwarancji nie jest wyraźnie napisane "...podnoszenie mocy auta z 300hp na 600hp spowoduje utratę gwarancji..." to rób tuning śmiało.

potem jak coś weźmiesz prawnika i powiesz, że nie wiedzałeś :P

Link to comment
Share on other sites

Hehe dobre to trzeba działać heh :P

 

Jest nasz kolega w Szwajcari który zrobił na gwarancji swoją subarke :) mówił tez coś o ubezpieczeniu silnika tuningowanego tam płaci 190 euro na rok i ma silnik ubezpieczony na 4 Tys euro jestem ciekaw czy jest coś takiego u nas

Link to comment
Share on other sites

te samochody sa stworzone do wzmocnień bo chce 350 to mam chce 400 500 czy 600 to tez mozna zrobić tylko kwestia kasy włozonej w te wzmocnienia

 

Ale po co pchać tyle kasy w subaru :) to naprawdę fajny samochód tak jak koledzy napisali :) ale tylko rajdówka, nie potrafi dłużej jechać z dużą prędkością :( bo ma swoje bolączki . jak chcesz naprawdę szybki samochodzik i cię na to stać kupuj nissana GTR gen2 on juz w serii do stówki ma 2.7 s :), maxa ponad 300 i objedziesz nim tatusia i brata :) i to tylko nissan :D

Edited by ziarus007
Link to comment
Share on other sites

Czekam z niecierpliwością na wejście Szybkiego Lopeza aka Carlos :D

 

jestem jestem :) wątek typowo pode mnie :D

 

jepszy nie lepszy bo jak miał bym kupić fq400 to mógłbym kupić też coswortha cs400 i mam te same osiagi a jednak subaru :) a też nie wierze ze osoby na tym forum które maja subarki śmigaja tylko serią, te samochody sa stworzone do wzmocnień bo chce 350 to mam chce 400 500 czy 600 to tez mozna zrobić tylko kwestia kasy włozonej w te wzmocnienia

 

jak się ma wagony "siana" to tylko robić, "sky is the limit"...

 

 

tylko życie brutalnie to weryfikuje i to że się chce 350-400-500-600 to raz, a realia to dwa...

 

Życie od 400 koni wygląda mniej więcej tak...

 

1sunshine.jpg

 

stock-photo-437828-giant-smiley-big-smile.jpg

 

long-winding-road.jpg

 

8114473291_8414e02bbe_b.jpg

 

aggressive-driving.jpg

 

 

45517967.jpg

 

6992380_f496.jpg

 

tons_of_money-2167_ab_jd.jpg

 

 

 

....a potem , od początku - jak dojdziesz do 500set, a moze 600set - to przewijaj "opowieść" 2 lub 3 x szybciej :)

Edited by carlos-wrx
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Fajny temat :)

Jeśli nie zależy Ci na gwarancji- czyli jesteś przygotowany, że silnik zrobi kabum to idź w mody.

Jeśli jednak ważna jest dla Ciebie gwarancja to upalaj seryjnym autem póki silnik nie odmówi posłuszeństwa ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...