FranekDolas Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 (edytowane) Taki myk zrobił mi się po wymianie świec ,że gaśnie zaraz po uruchomieniu. Pali na dotyk i zaskakuje od razu ale po kilku sekundach gaśnie. Jak przytrzymam na obrotach to chodzi ale wystarczy na chwilę nogę z gazu zdjąć i silnik gaśnie. Auto ma LPG i wymieniałem platynowe Denso na irydowe NGK bo zrobiłem już na tych Denso 100tys. km. Zaczęło się od tego ,że padło koło pasowe i zębatka napędzająca rozrząd. Wymiana koła i zębatki , przy okazji kable zapłonowe i autko śmigało jak lalunia. Świec nie miałem od razu to sobie pomyślałem ,że sobie sam wymienię za kilka dni. Nadejszła ta chwila więc zdemontowałem obudowę filtra powietrza (pamiętając o zaworze EGR) i wymieniłem z jednej strony po czym odkręciłem zbiorniczek od płynu do spryskiwaczy i wymieniłem z drugiej strony. Klucze mam OK (Proxxon) więc operacja wyglądała na łatwiusią ale po tym zabiegu samochód nie pali. Jakieś sugestie ? Czegoś nie podpiąłem albo co ? Zawory OK a ten silnik (EJ20) ma hydraulikę więc nie sprawiał jak dotąd żadnych problemów. Podkreślam ,że przed wymianą świec chodził cacy. Edytowane 1 Czerwca 2013 przez FranekDolas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Podkreślam ,że przed wymianą świec chodził cacy. zmień na stare....moze cos zauważysz przy okazji.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 ten silnik (EJ20) ma hydraulikę jesteś pewien ? sprawdzałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Pali na dotyk i zaskakuje od razu ale po kilku sekundach gaśnie. Jak przytrzymam na obrotach to chodzi ale wystarczy na chwilę nogę z gazu zdjąć i silnik gaśnie. na końcówkach świec od strony kabla są przykręcane kapturki lub są gołe końcówki gwintowane . porównaj obie świece bo może tutaj jest problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherman Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Ja miałem dokładnie takie same objawy, gdy nie podpiąłem któregoś z przewodów na odcinku filtr powietrza – kolektor, tyle że u mnie też świecił się check. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 dokładnie problem leży w wężyku podciśnienia który dochodzi do obudowy filtra powietrza, musiałeś go ściągnąć demontując obudowę filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się