Skocz do zawartości

Subaru impreza 1.8 2.0 vs BMW


Damian Kaczmarek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jesli zly dzial to z gory przepraszam i prosze o przeniesienie.. byle nie do kosza :biglol:

Impreza jaram sie od dziecka, ale zawsze myslalem ze powazne imprezy to wrx albo chociaz GT. Dzisiaj poogladalem kilka filmikow co wyprawia GC w marnym 1.8 i jestem pod wrazeniem. Jak to jest, ze BMW w 2 litrach i 150km pod maska ledwo piszczy na suchym, a Impreza z niewiele ponad 100km wije sie jak mala zmija? Magia 4x4? Jestem coraz bardziej podjarany i zaczne szukac jakiejs GC w sedanie. Mam jednak obawy co do zrywnosci. Celowalbym raczej w 2.0 125km. Obecnie mam 125 w CRXie i jakos to lata. Ale jak wiemy konie koniom nie rowne, a Honda kreci sie do 7400. Podsumowujac, bedzie frajda z jazdy czy nie? I czy znajde jakiegos sedana do 7.000zl?

Sorry za glupie pytania, ale dziecko we mgle potrzebuje wsparcia mentalnego, zeby oodjac jakies kroki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie tego chcialem uniknac, nie chce piszczec z pod swiatel. Crx daje rade ale juz mnie FTW nie bawi.

Na filmiku widze ze koles dobrze ogarnia, a kazdy zakret bierze poslizgiem. CRXem bym mogl tylko nieudolnie dupe zarzucic na recznym w takich warunkach.

Fajnie sie bawia. Da rade tak sobie pozawracac miedzy beczkami? Rozumiem, ze naped 4x4 ma jednak byc pomocny w poslizgach a nie je powodowac, no ale jednak.. ;)

Na zuzlu, polnych, lesnych drogach mozna kurzyc bez strachu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś dobrze ogarnia, bo to dobry kierowca. Ale zauważ, że obywa się to na dość mocnym "syfie". Na suchym, przyczepnym asfalcie Subaru z tym silnikiem tak się nie zachowa. Ale oczywiście na luźniejszych nawierzchniach można bawić się jak na załączonych obrazkach.

Edytowane przez Giechu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Teraz widze ze ten beton troche piaskiem posypali. Tak czy inaczej jaram sie, bo CRX nadaje sie tylko na wieczorne wypady na miasto, a Impreza jest o wiele bardziej wszechstronna, a jak trzeba to nie wstyd sie nia pokazac w towarzystwie innych japoncow. Dwa oblicza. Tylko zebym nadazal za tymi civicami, ale z tego co widze z danych katalogowych 2.0 ma mniej wiecej tyle samo do setki co moje 1.6 wiec bez lipy.

Jeszcze jak z cena? Te 125 to mlode roczniki, ile mniej wiecej za egzemplarz dobry+?

Ta 115 konna rozni sie znaczaco od tej po lifcie?

I jak z modyfikacjami w boxerze? W hondzie wsadzajac dolot, kolektor i caly wydech mamy szybkie, latwe dodatkowe konie, jak jest z Subarakami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ssakiem nie zrobisz za wiele ale jak masz troszke checi do zabawy to mozna pokombinowac. Stozki odrazu sobie odpusc!!!!

Najlepiej szukaj od razu 2.0 i niebedziesz zawiedzony bo zanim civic ruszy ze swiatel to juz bedziesz dwie długosci auta dalej :)

 

za 115 trzeba dać 8 tysi , wszystko taniej bardzo dobrze obejrzeć!!! 125 podobne ceny i tak samo z ROZWAGĄ!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja już zgłupiałem :( chodzi o latanie bokiem,o rajdy czy o zwykłe piszczenie oponami?

Bo jak chcesz latac bokami jak na filmie to kup sobie BMW E36 z silnikiem min.2.0 150KM ,a najlepiej 2,5 170KM i już :)

Jak liczysz na dobre starty zostań przy CRX lub kup BMW z mocnym silnikiem jw. :)

Chyab,ze mówimy o mokrej czy innej sliskiej nawierzchi ,wtedy 4x4 rządzi ;)

 

Tak jak Ci Tomulus napisał -ze zmianami w n/a cięzko,tzn.ogólnie mozesz dłubac przy dolocie,wydechu itp ale przyrost mocy w stosunku do poniesionych kosztów to masakra :(

 

Ogólnie te 116/125KM to do jako tako spokojnej jazdy,co prawda na szuterku czy na śniegu można się fajnie pobawić ,ale juz na przyczepnym suchym asfalcie zapomnij o jakimslataniu bokiem itp,chyba ,ze nawrotki na rękawie :P

 

acha cyt:"Crx daje rade ale juz mnie FTW nie bawi" O co kaman bo nie wiem ?:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, literowka. Sorry. Nie wiem, szukam czegos nowego, nowych doznan z prowadzenia samochodu.

W okolicy mam sporo szutrowych drog, gdzie ja Solka, czy koledzy obnizonymi Civiciem czy Celica jadą po 5km/h a taką imprezą bym przefrunął zostawiajac tylko kurz za sobą. A na wieczorny lans po miescie rowniez sie jak najbardziej nadaje. Nie chodzi bron Boże o robienie ronda bokiem czy palenie gumy na swiatlach. Chodzi o zabawę, a myslę za ta moze byc spora jak koledzy bedą szukac trakcji i wpadac w podsterownosc a ja wlece sobie na szybkosci. Heh, rozmarzylem się. Dzieki za podpowiedzi. Trafic w dobre 2.0 dbac i nie dlubac. Da się zrobic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie myśl o wolnym ssaku, odrazu bierz jakiegoś 2.0T lub 2.5T, szybko będzie Ci mało i będziesz chciał więcej, żałował że nie kupiłeś turbo etc, z subaru jest tak - czasami lepiej odkładać trochę dużej ale kupić raz, a dobrze ;)

 

aha też myślałem że jak kupie subaru to tylko niebieskie, a jakie mam?? szaro-srebnry (crystal grey metalic) i czym więcej na niego patrzę to bardziej kocham ten kolor :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bucky w pierwszym poście padło pytanie czy kupi sedana za ok 7 tys zł,czyli raczej taką suma dysponuje,tak więc nie ma co mysleć o GT , no chyba ,ze gruz do remontu ,który w pół roku wysiorbie z kieszeni drugie tyle :P

Jak ktos ma ograniczony budżet na zakup i też nie ma za duzo kasy na bierzące utrzymanie to pewnych rzeczy nie przeskoczy :(

Łatwo mówić "kup turbo" :P :P

Mój przykład:ja wole miec tę zwykłą Imprezę n/a (która w tej budzie i kolorze cholernie mi sie podoba) ale spokojnie serwisowane i jeżdżone non stop ,niż GT , które będzie stało pod domem i wyglądało,bo wiatrak drogi w utrzymaniu i pali wiecej...

 

To cos jak kolega,postawił na lans,kupił BMW E38 4.4 i rzadko bujnie sie po mieście ,a jesli podróz dalsza niż 50km to jedzie pkp/pks bo bawara żre jak smok :)Ale lans pod blokiem na 7 z V8 jest :D

 

call me jesli sie uparłeś na GC wolnego ssaka niebieski sedan to...cięzko będzie :(

Praktycznie takie nie wystepują ,a jesli już jest niebieski sedan to jest to GT ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, ogranicza mnie budzet. Wiadomo, ze wolalbym GT, a dysponuję sumą ze sprzedazy CRXa plus to co zarobie do sierpnia. Wolalbym jednak zeby cos zostalo na rozrzad i podstawowe sprawy. W sumie niebieska niekoniecznie, ale juz na pewno sedan i pakiet STi(?) Tak to sie nazywa? Chodzi mi o ten ladniejszy zderzak, chyba z GT i wieeelką lotke z tylu. Mozna taki zestaw ospojlerowania dostac za rozsadne pieniadze, gdybym kupił "golasa"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może uda ci się kupić wersję GL Sport - wizualnie jest to GT ,poza tym,ze nie ma kurnika na masce (n/a) :) Jesli kupisz GL Sport sedan to zostanie ci wrzucenie maski z kurnikiem i lotke na tył.

Lotkei maske możesz juz teraz sprawdzic na alledrogo :)

 

RoadRunner jak przyjadą ortodoksy to zeżra kolege za robienie "wieśtuningu" czyli "jeżdże 116KM sti ":P

czasem obrywa sie za znaczek sti w wrx :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maski z kurnikiem

Żadnej maski z wlotem ! :mrgreen:

Call_Me

Okleisz "bojowo" autko poliftowe i masz fajnie wyglądające auto, które zimą lub po błocie klepie wszelkie hondy, golfy, bety i inne wozidła prostej, przyczepnej drogi.

 

Za 7 tysięcy to kupisz raczej wersję 115KM przedliftem.

A szukaj autka teraz bo letnie wyprzedaże są na forum :mrgreen:

Na zimę mało kto sprzedaje, bo wszyscy latają boczurem. :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem, ale zakładanie kurnika i parapetu do 115/125KM NA to jak kupowanie prezerwatyw XXL.

 

I w sumie efekt (na światłach, gdy zleje Cię jakieś 1,9TDi) ten sam. Wstyd.

 

Za kasę z kurnika i parapetu kup sprężyny z GT, albo stabilizator tylny z GT. Albo hamulce dwutłoczkowe 277/294mm. ZNACZNIE lepiej zainwestowane pieniądze.

Względnie zrób kolektor różnoodległościowy :)

 

Pakiet Sport jak najbardziej. Ale kurniki i wielkie parapety zostawmy GT'kom/WRX'om/STi'om...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem, ale zakładanie kurnika i parapetu do 115/125KM NA to jak kupowanie prezerwatyw XXL.

 

I w sumie efekt (na światłach, gdy zleje Cię jakieś 1,9TDi) ten sam. Wstyd.

 

Za kasę z kurnika i parapetu kup sprężyny z GT, albo stabilizator tylny z GT. Albo hamulce dwutłoczkowe 277/294mm. ZNACZNIE lepiej zainwestowane pieniądze.

Względnie zrób kolektor różnoodległościowy :)

 

Pakiet Sport jak najbardziej. Ale kurniki i wielkie parapety zostawmy GT'kom/WRX'om/STi'om...

foch,foch,foch

Mam kurnik ,niemam turbo a leje TDI!!!! :P :P :P :P

 

Ja szukałem dosyc sporo i takie cus kupiłem za 4 tysie :D

post-11393-0-35876100-1370146726_thumb.jpg

 

a teraz wygląda tak :D

post-11393-0-18520700-1370146868_thumb.jpg

 

Własnie to forum zmieniło moje podejscie do Subaru :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietnie wyglada. Wiadomo, z czasem podejscie sie zmienia. Maske z wlotem bym raczej odpuscil, skoro brak IC, ale jakas lotka to podstawa w Subaru jak dla mnie ;) a dokladanie znaczka STi, to jak M3 do BMW, czy Type-R do Hondy. Takich rzeczy sie nie robi :P

Ja tez Del Sola kupilem za 4500 dokladnie ze sprzeglem do wymiany. Teraz moge 7 za niego krzyczec spokojnie.

Fajnie jakbym znalazl egzemplarz sprawny mechanicznie, ale np. Z blacharka do zrobienia. Bym powoli inwestowal, ale autkiem juz bym jezdzil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[

 

 

Fajnie jakbym znalazl egzemplarz sprawny mechanicznie, ale np. Z blacharka do zrobienia.

 

Musisz sie liczyć z naprawą jednego i drugiego. Mi sie udało trafic egzemplarz z bardzo dobra blachą i mechanicznego jeszcze nic nie robiłem.

Wymiany wszystkie to moje -widzimi się :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...