kuba0304 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Witam mam problem wycieka mi paliwo w komorze silnika po lewej stronie silnika może ktoś ma pomysł skąd może uciekać PB???? z góry dzięki za ODP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Z przewodów pod kolektorem ssącym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba0304 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Dzięki za info ktoś ma jeszcze jakiś pomysł??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Otworzyć maskę i zobaczyć zamiast pytać na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Obadaj przewody idace do filtra paliwa i sam filtr. Pod kolektorem ssacym najczesciej puszczaja opaski na przewodzie gumowym. Niestety oby sie tam dobrac trzeba sciagnac kolektor. Przerabialem temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba0304 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Otworzyć maskę i zobaczyć zamiast pytać na forum No niestety gołym okiem z wiele nie widać dlatego pytam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Po dłuższym postoju, żeby się ładnie wywietrzyło, przekręć kluczyk, żeby pompa ruszyła i leć niuchać pod maską. Jeśli wyczujesz paliwko w okolicy kolektora, to na 98% nie ominie Cię rozwałka większości osprzętu silnika. Chyba jedyna opcja, żeby tego uniknąć to przypadek, że podcieka tylko jedno łączenie przewodów paliwowych znajdujące się w rejonie zbiornika ciśnieniowego chłodziwka. Jeśli ta opaska jest fartownie ułożona, to być może uda Ci się ją dokręcić. Jeśli to inne opaski albo po prostu stare przewody gumowe, to raczej trzeba zrzucać kolektor i wszystko dookoła. Ogólnie znana sprawa, był recall na to w USA - wymiana części instalacji paliwowej (mniej metalu, więcej gumy, żeby "miała gdzie pracować"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picasso Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 dokreć opaski na przewodach paliwowych przewody zczsem twardnieją i lubią puszczać paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się