Skocz do zawartości

turbo legacy jakie tłoki w miejsce oryginalnych z ej20gn


ziom

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

W czym problem?Można zastosować kute jak i seryjne,wszystko zależy od Ciebie. ;)

 

seryjne chyba nie do kupienia albo w aso cena z kosmosu będzie.

pasują z 2.0 wrx albo z sti? z każdego rocznika?

z forestera?

jak kute to jaka firma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie,do czego służy auto i jak będzie użytkowane?

Jeśli do codziennej jazdy to seria,może być z WRX,mogą być i z STi.Można kupić bez problemów,nawet poza ASO,choć seria STi faktycznie droga.Mogą być i z Forka.

Jeśli nie planujesz mocy w okolicach 300KM,odpuść kuciznę,jeśli tak,to np:Mahle.

Najlepiej porozmawiaj i uzgodnij wszystko z warsztatem w którym będziesz remontował,składał motor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Wiem, że post z lipca, ale się zainteresowałem trochę tematem i może komuś się przyda, decydując się na części OEM(dla silników 2.0), również można mieć kucizne. Silniki STI 2.0 JDM miały kute tłoki z "low expansion".

 

http://www.airpowersystems.com/us_spec/subaru/sti/pistons/pistons.htm

 

Mahle również robi tłoki kute z "low expansion" dla 2.0 i 2.5 - więc różnicy w pracy silnika (dźwięk "piston slap" na zimnym), nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

decydując się na części OEM(dla silników 2.0), również można mieć kucizne. Silniki STI 2.0 JDM miały kute tłoki z "low expansion".

Oj chyba raczej nie było kucizny w serii. ;)

Była już dyskusja kilkukrotnie w tym temacie na forum.Biegli w temacie,zajmujący się remontami silników Subaru,wykluczyli taką ewentualność.Seryjne tłoki z 2.0 są chemoutwardzalne,albo jakoś tak,ale nie kute. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie rozbierałem, więc nie będę polemizował.

 

Książka pod tytułem, "High Performance Subaru builder's guide" również twierdzi, że silniki ej207 STI( v3-7 STi) miały "forged Pistons"

 

masz na myśli "hypereutectic piston" - stop nadeutektyczny, tłok odlewany ze wzbogacanego aluminium.

Edytowane przez sorcerer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...