ziom Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 siema jakie tłoki można zastowosować w seryjnym silniku turbo legacy? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom Opublikowano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 nikt nie zakuwał silnka? nikt nie robił reanimacji silnika na seryjnych gratach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 (edytowane) czy to jest tajemna wiedza? Edytowane 14 Lipca 2013 przez ziom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 W czym problem?Można zastosować kute jak i seryjne,wszystko zależy od Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 W czym problem?Można zastosować kute jak i seryjne,wszystko zależy od Ciebie. seryjne chyba nie do kupienia albo w aso cena z kosmosu będzie. pasują z 2.0 wrx albo z sti? z każdego rocznika? z forestera? jak kute to jaka firma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Podstawowe pytanie,do czego służy auto i jak będzie użytkowane? Jeśli do codziennej jazdy to seria,może być z WRX,mogą być i z STi.Można kupić bez problemów,nawet poza ASO,choć seria STi faktycznie droga.Mogą być i z Forka. Jeśli nie planujesz mocy w okolicach 300KM,odpuść kuciznę,jeśli tak,to np:Mahle. Najlepiej porozmawiaj i uzgodnij wszystko z warsztatem w którym będziesz remontował,składał motor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Wiem, że post z lipca, ale się zainteresowałem trochę tematem i może komuś się przyda, decydując się na części OEM(dla silników 2.0), również można mieć kucizne. Silniki STI 2.0 JDM miały kute tłoki z "low expansion". http://www.airpowersystems.com/us_spec/subaru/sti/pistons/pistons.htm Mahle również robi tłoki kute z "low expansion" dla 2.0 i 2.5 - więc różnicy w pracy silnika (dźwięk "piston slap" na zimnym), nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 decydując się na części OEM(dla silników 2.0), również można mieć kucizne. Silniki STI 2.0 JDM miały kute tłoki z "low expansion". Oj chyba raczej nie było kucizny w serii. Była już dyskusja kilkukrotnie w tym temacie na forum.Biegli w temacie,zajmujący się remontami silników Subaru,wykluczyli taką ewentualność.Seryjne tłoki z 2.0 są chemoutwardzalne,albo jakoś tak,ale nie kute. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 (edytowane) Sam nie rozbierałem, więc nie będę polemizował. Książka pod tytułem, "High Performance Subaru builder's guide" również twierdzi, że silniki ej207 STI( v3-7 STi) miały "forged Pistons" masz na myśli "hypereutectic piston" - stop nadeutektyczny, tłok odlewany ze wzbogacanego aluminium. Edytowane 15 Grudnia 2013 przez sorcerer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się