Jump to content

turbo legacy jakie tłoki w miejsce oryginalnych z ej20gn


ziom
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

W czym problem?Można zastosować kute jak i seryjne,wszystko zależy od Ciebie. ;)

 

seryjne chyba nie do kupienia albo w aso cena z kosmosu będzie.

pasują z 2.0 wrx albo z sti? z każdego rocznika?

z forestera?

jak kute to jaka firma?

Link to comment
Share on other sites

Podstawowe pytanie,do czego służy auto i jak będzie użytkowane?

Jeśli do codziennej jazdy to seria,może być z WRX,mogą być i z STi.Można kupić bez problemów,nawet poza ASO,choć seria STi faktycznie droga.Mogą być i z Forka.

Jeśli nie planujesz mocy w okolicach 300KM,odpuść kuciznę,jeśli tak,to np:Mahle.

Najlepiej porozmawiaj i uzgodnij wszystko z warsztatem w którym będziesz remontował,składał motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Wiem, że post z lipca, ale się zainteresowałem trochę tematem i może komuś się przyda, decydując się na części OEM(dla silników 2.0), również można mieć kucizne. Silniki STI 2.0 JDM miały kute tłoki z "low expansion".

 

http://www.airpowersystems.com/us_spec/subaru/sti/pistons/pistons.htm

 

Mahle również robi tłoki kute z "low expansion" dla 2.0 i 2.5 - więc różnicy w pracy silnika (dźwięk "piston slap" na zimnym), nie będzie

Link to comment
Share on other sites

decydując się na części OEM(dla silników 2.0), również można mieć kucizne. Silniki STI 2.0 JDM miały kute tłoki z "low expansion".

Oj chyba raczej nie było kucizny w serii. ;)

Była już dyskusja kilkukrotnie w tym temacie na forum.Biegli w temacie,zajmujący się remontami silników Subaru,wykluczyli taką ewentualność.Seryjne tłoki z 2.0 są chemoutwardzalne,albo jakoś tak,ale nie kute. ;)

Link to comment
Share on other sites

Sam nie rozbierałem, więc nie będę polemizował.

 

Książka pod tytułem, "High Performance Subaru builder's guide" również twierdzi, że silniki ej207 STI( v3-7 STi) miały "forged Pistons"

 

masz na myśli "hypereutectic piston" - stop nadeutektyczny, tłok odlewany ze wzbogacanego aluminium.

Edited by sorcerer
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...