Andrzej_1 Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Mam zamiar sobie takie cudo kupić. Słyszałem opinie, że dane z katalogu o imprezce 2.0 z manualem są mocno zaniżone. Ponoć niżej 15 litrów w mieście nie zejdę. Chciałem się dowiedzieć jaka jest prawda Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Wolnossak 15 litrów? Nie żartuj, mój GT podczas spokojnej jazdy (docieranie nowego silnika) palił 10 litrów, a teraz przy normalnej jedźie pali ok. 12 - 14. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guma Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 mam takowego sprzeta i niniejszym oświadczam, że pali ok 10 do 15 litrów w zależności jak i gdzie sie jeździ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Andrzej_1, Wolnossak czy z turbinką bo to zasadnicza róznica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
so_what Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Przy normalnej, w miarę spokojnej, jeździe mój Forester 2.0 (MY'06) pali mi ok. 12 litrów/100 km po mieście. Impreza 2.0 MY'06 powinna moim zdaniem palić podobnie (po dotarciu oczywiście). Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIST Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 WRX przy normalnym użytkowaniu między 11-13 litrów, jazda 50% miasto 50% poza miastem. Jazdy autostradowej nie podaję bo...nie ma autostrad Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 W Polsce panuje taka opinia ze Subaru pali nie wiadomo ile, wiekszosc ludzi chciala by miec takie cudo a nie odwazy sie na zakup wlasnie przez te plotki. Wolnossak palic 15-20 po miescie moze, bo mialem takiego nissana ale mial padnieta sonde lambda i to byl powod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciacho Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 moj przy dynamicznej miejskiej jezdzie nie schodzi ponizej 14.5-15.5 l/100 ciezko mi uwierzyc ze wolnyssak przy normalnej jezdzie miejskiej bedzie palil 15, wydaje mi sie ze bedzie to w granicach 11-13l Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafcik Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Witam , mój WRX spala ile wleje ale średnio 9-12 trasa 12-15 miasto w zależności od stylu jazdy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogs Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Andrzej_1, zeby nie moc zejsc ponizej 15 w miescie musialbys miec conajmiej seryjnego STi :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Myślicie, że Impreza 2.0 spali więcej niż Legacy 2.0? Dla porównania, Legac 2.0: - spokojna jazda - miasto/trasa - 8.6 - trochę szybciej - 9.6-10. Wsio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 owoc666, i za to lubię nowe legace W starym zejść poniżej 9litrów na trasie jest sporym wyzwaniem (zazwyczaj bierze przy spokojnej jeździe do 130km/h jakieś 9,5l). W mieście zawsze w okolicach 12l Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Przy stałej jeździe z prędkością 130 km/h bierze mniej niż 9 litrów/100 km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek :) Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Mój z silnikiem 1.8 przy dynamicznej jeździe po mieście pali 11.1 l/100 km a gdy jeździłem spokojnie, nie kręciłem silnika wyszło mi 10.2 :| a 15l to nawet podczas upalania w zimie mi nie wychodziło Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarmaj Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Mój z silnikiem 1.8 przy dynamicznej jeździe po mieście pali 11.1 l/100 km "Dynamiczna" to pojecie baaaardzo względne. Mi przy "dynamicznej" CC Sporting więcej w mieście palił... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Mnie Clio S1200 pali ok 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekg Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 W moim GT-ku trudno mi było zejść w mieście poniżej 15 l , przy normalnej jeździe( tz obroty nie przekraczały 4-4,5 tys na danym biegu). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 tomekg, Tomek Ty to pewnie masz ogólne trudności ;-) Pewniemoje obecne Clio by paliło 13 ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 W moim GT-ku trudno mi było zejść w mieście poniżej 15 l , przy normalnej jeździe( tz obroty nie przekraczały 4-4,5 tys na danym biegu). Z tego co wiem, GT to nie diesel, po co meczyc niskimi obrotami, samochod, ktory ma odcinke powyzej 7k? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekg Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 tomekg, Tomek Ty to pewnie masz ogólne trudności ;-) Pewniemoje obecne Clio by paliło 13 ;P pewnie że mam, żal przerywać turbinie jak zaczyna ładnie gwizdać :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekg Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 W moim GT-ku trudno mi było zejść w mieście poniżej 15 l , przy normalnej jeździe( tz obroty nie przekraczały 4-4,5 tys na danym biegu). Z tego co wiem, GT to nie diesel, po co meczyc niskimi obrotami, samochod, ktory ma odcinke powyzej 7k? Odcinka Kuba , odcinką ja napisałem w normalnej jeździe a nie bardzo dynamiczneeeeeeeej :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Ty po prostu nie jezdziles w optymalnym zakresie obrotow, jak z jedynki wlaczales dwujke przy 4k to obroty spadaly do troche powyzej 2k, kiedy silnik ma niski moment obrotowy i pewnie miales gaz w podlodze, co powodowalo duze spalanie. Wystarczylo silnik zakrecic do wyzszych obrotow i przepustnica byla by otwarta w duzo mniejszym stopniu i spalanie tez nizsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guma Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 o, i to mi sie podoba :wink: Ja nie wiem, jak wam to spalanie wychodzi w okolicy 10 czy 11 litrów... No chyba, ze serio zmieniacie biegi zanim wskazówka obrotałki dojdzie do 4 tys. Ja jeśli tylko warunki na drodze mi pozwalają (nie ma przede mną przeszkody) to trzymam do 6, czy 6,5 tys i dopiero zmiana :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Kuba, a jaki jest optymalny zakres obortów dla wolnego ssaka? Bo ja tocząc się po mieście chyba faktycznie jeżdżę na zbyt niskich obrotach. Przyspieszając zmieniam na kolejny bieg w okolicach 3,5 - 4 tys obr. Jak się toczę ze stałą prędkością to obroty oscylują w okolicach 2 - 2,5 tys obr. (chyba, ze prędkość jest jakaś większa, to wtedy obroty sa takie na jakie 5 bieg pozwala). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 aflinta, jak przyspeszasz, to po redukcji musisz byc w takim zakresie obrotow zeby auto chcialo przyspeszac bez wysilku. Maksymalnie otwarta przepustnica to sygnal dla kompa, ze trzeba mocniej polac. W zakresie gdzie masz duzy moment mozna sie rozpedzac przy czesciowo otwartej przepustnicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts