bigu00 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Witam Mam pewien problem i szukam pomysłów na jego rozwiązanie;) Samochód to STi v3 96r, poskładany na bloku ej207 i turbiną vf35 (lub 34 nie pamietam dokładnie). Generalnie problem jest tego typu, iż turbo dmucha tylko 0,8 bara z hakiem. Po odpięciu wężyka od aktuatora bez problemu dochodzi do 1.1. Co ciekawsze turbo pompowało wcześniej tyle ile trzeba (ok 16psi), poźniej zmieniłem wydech z przelotowego catbacka na serie od GT (zestaw na przegląd), natomiast po tym wróciłem do catbacka oraz zamieniłem dziurawy stożek na oryginał obudowe z filtrem (od gt ale to chyba bez znaczenia). Po tych zabiegach cisnienie dochodzi tylko do 0,8 i ogólnie turbo wolniej wstaje. Czy możliwe ze zmiana dolotu na to wpłynęła? Raczej nie bo z odpiętym wężykiem szybko dochodzi do 1.1bara. Z nie standartowych rzeczy w układzie jest solenoid od Gteka zamiast oryginalnego (też 2-portowy). Komp nie wyrzuca żadnych błędów. Odpinałem aku aby zresetować ecu i po tym "jakby" na samym początku lepiej sie zbierał, ale po jednym depnięciu wraca do normy - musze to jeszcze lepiej sprawdzić. Macie może jakieś pomysły co szukać i sprawdzać? Mam pewne podejrzenie na pompe paliwa bo czasami wydaje dziwne dźwieki ale czy takie były by skutki? Wrzucam dzisiejszy wykres z hamowni, może bardziej zobrazuje to problem. Dziwne też ze nie odcieło paliwa przy 8250 jak to powinno być w STi. Auto jechało na Pb98 z Orlenu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się