Jump to content

DPF - dopalanie , chemiczne czyszczenie


aigle
 Share

Recommended Posts

Pojawia mi się problem z dpf. Przebieg 135 tys. Zapaliła mi się kontrolka dpf - mrugająca. Więc dopalanie w serwisie. Problem z głowy filtr czysty i w drogę .

Po przejechaniu 2000 km (w dwa tyg.) znów to samo.

Serwis dopalenie dodanie preparatów do paliwa. Minął miesiąc znów to samo.

Tym razem przejechałem 8000 km wiec zaczyna mnie to powoli drażnić bo ta dolegliwość spotyka najczęściej "krótko- dystansowców "

Objawy ...na początku sygnalizacja dopalania więc jadę dopalić filtr zgodnie z instrukcją w trasie. Kontrolka gaśnie ale po dwóch , trzech dniach to samo i przechodzi w tryb mrugania czyli woła do ASO.

Miał ktoś podobny problem ? Może to brak doświadczenia w serwisantów nie wiem ... ale lądować 3 razy na serwisie gdy pokonuję w 2 miesiące tak duże przebiegi zaczyna mnie irytować.

Jeśli ktoś coś to ja bardzo chętnie wysłucham porad albo nie wiem zmienię serwis bo to zaczyna sporo kosztować....

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

a kto powiedział że diesel jest tani w utrzymaniu?szczególnie z tych nowych.

To że podczas wypalania w trasie zgasła ci kontrolka trzeba było pociągnąć jeszcze trochę ten proces a nie odpuścić (o ile tak robiłeś)

Link to comment
Share on other sites

Dziwne jest to że kontrolka pali się czyli trwa proces dopalania ale mimo mojej jazdy zaczyna mrugać nie dając mi szansy na postępowanie zgodnie z instrukcją i prawidłowe dokończenie tego procesu.

Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobie jakiś błąd czujników przy DPF.Trzeba kogoś kumatego,umiejącego odczytać parametry z programu i logów na podłączonym kompie.A to czasem w ASO stanowi problem. ;)

Edited by cybel
Link to comment
Share on other sites

Wywal chwasta ekologicznego i po sprawie :)

Chyba najlepsze rozwiązanie. ;)

A jak zagranicą, jest się czego bać ? Głupio byłoby wieźć auto np. z Chamonix do Polski na lawecie. Nawisem mówiąc, sam wycinać nie mam zamiaru, wszystko działa jak należy.

Link to comment
Share on other sites

wycina sie sam DPF , katalizator zostaje , spełnia normy , ale to jest nielegalne ;) ! i trzeba przenieść do nielegala :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...