wil3 Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Takie szybkie pytanko - co moze stukac na podluznych nierownosciach, tak zwanych koleinach? zauwazylem przy wolnej jezdzie, jak auto sie przechyla na boki, jakby w zawieszeniu cos sie tluklo, czuje tez to na kierownicy. efekt odczuwalny czasami, wydaje mi sie ze jak hamuje, to przestaje. mialem podobny problem w bawarskiej marce, jak mi sworznie sie konczyly - ale nie wiem jak w Subaru z pneumatykami to wyglada. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Łaczniki stabilizatorów? Stukają często i na wszystkim Dźwięk bardziej do łomotu podobny jakby ktoś młotkiem od spodu uderzał I pomysleć, ze to tylko wyrobione 4 gumki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wil3 Posted May 25, 2006 Author Share Posted May 25, 2006 łomot z młotkiem właśnie :-) orientujesz sie jaki koszt wymiany tych gumek w krakowie? :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Za komplet na przód i tył to jakieś 360 zł było ostatnio chyba, z czego tylne regenrowane były. Same przednie około 200 - 250 zł. Ostatnio testuję gumki powerflexa, mam nadzieję, ze zamiast 30 tys przezyja 60 tys km naszych klepisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wil3 Posted May 25, 2006 Author Share Posted May 25, 2006 no to troszke kasy trzeba wywalic kurde. no nic, jak trzeba to trzeba. dzieki za info w kazdym razie :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
guma Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 a Ci dalej o gumkach... ... czepili się, czy co :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Tylko ja mam kosmate myśli jak widzę temat tego wątku..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 aflinta, To potestujemy razem bo juz zamówiłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
wil3 Posted May 26, 2006 Author Share Posted May 26, 2006 gumki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIST Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 No mi też coś stuka od dwóch tygodni, kupiłem juz oryginalne łączniki stabilizatorów bo w Mikołowie w serwisie stwierdzili że to łączniki stabilizatorów (wszystkie 4) po zimie poprostu już nie dały rady na tych polskich poligonach. Zobaczymy ile wytrzymają... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Łączniki w Subaru to się razem z olejem zmienia :-( Ale to nie jest wina SUbaru, nikt w FHI nawet by sobie nie wyobraził po czym u nas te auta muszą jeździć.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
panklex Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Łączniki w Subaru to się razem z olejem zmienia :-( Ale to nie jest wina SUbaru, nikt w FHI nawet by sobie nie wyobraził po czym u nas te auta muszą jeździć.... No właśnie moje wygladają na nieruszne od chwili opuszczenia fabryki i 70tkm po drogach włoch im nie dało rady ale już zaczynają coś gadać . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 panklex, dziwisz im się? Jak sobie czasem zwizualizuję w wyobraźni co się dzieje z zawiasem podczas jazdy po dziurach to zwalniam od razu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panklex Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Azrael jak sobie zwizualizuje co się dzieje to jadę tramwajem . I tak dobrze zawieszenie w subarach się trzyma, w niektórych autach nie da się samych gumek wymieniać i trzeba całe elementy zawiasu kupować, i to dużo częściej . Kto jeździ fiatem to wie że każda duża dziura może oznaczać konieczność kupowania nowej felgi i wahacza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts