Skocz do zawartości

Co moze stukać?


wil3

Rekomendowane odpowiedzi

Takie szybkie pytanko - co moze stukac na podluznych nierownosciach, tak zwanych koleinach? zauwazylem przy wolnej jezdzie, jak auto sie przechyla na boki, jakby w zawieszeniu cos sie tluklo, czuje tez to na kierownicy. efekt odczuwalny czasami, wydaje mi sie ze jak hamuje, to przestaje.

 

mialem podobny problem w bawarskiej marce, jak mi sworznie sie konczyly - ale nie wiem jak w Subaru z pneumatykami to wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za komplet na przód i tył to jakieś 360 zł było ostatnio chyba, z czego tylne regenrowane były. Same przednie około 200 - 250 zł. Ostatnio testuję gumki powerflexa, mam nadzieję, ze zamiast 30 tys przezyja 60 tys km naszych klepisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi też coś stuka od dwóch tygodni, kupiłem juz oryginalne łączniki stabilizatorów bo w Mikołowie w serwisie stwierdzili że to łączniki stabilizatorów (wszystkie 4) po zimie poprostu już nie dały rady na tych polskich poligonach. Zobaczymy ile wytrzymają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łączniki w Subaru to się razem z olejem zmienia :-( Ale to nie jest wina SUbaru, nikt w FHI nawet by sobie nie wyobraził po czym u nas te auta muszą jeździć....

 

No właśnie moje wygladają na nieruszne od chwili opuszczenia fabryki i 70tkm po drogach włoch im nie dało rady ale już zaczynają coś gadać :( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael jak sobie zwizualizuje co się dzieje to jadę tramwajem :). I tak dobrze zawieszenie w subarach się trzyma, w niektórych autach nie da się samych gumek wymieniać i trzeba całe elementy zawiasu kupować, i to dużo częściej :). Kto jeździ fiatem to wie że każda duża dziura może oznaczać konieczność kupowania nowej felgi i wahacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...