Skocz do zawartości

żywotność GD WRX 2.5 230KM


Langus

Rekomendowane odpowiedzi

Hejo!

 

Koledze bardzo podoba się WRX Hawkeye. Samochód chce kupić do rodzinnej eksploatacji - nie zamierza upalać na torach. Jakieś ewentualnie zabawy na śniegu (: Jak się ma sprawa z forumowymi WRX-ami? Jakie macie przebiegi i jakie problemy napotkaliście w dotychczasowej eksploatacji?

 

Pozdrówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

glowny problem w tym aucie - to tzw. problem UPG (uszczelki pod glowicami), uzyj szukajki

a poza tym raczej auto dosc bezawaryjne (jako seria), skrzynia jest juz mocniejsza niz w poprzednich WRX'ach

 

jestem ciekaw, kto na Forum na najwiekszy udokumentowany bezproblemowy przebieg w 2.5T (WRX / XT)

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Zostawić samochód seryjny.

2) Nie męczyć godzinami na torze.

3) Pilnować stanu oleju.

4) Pilnować poziomu płynu chłodzącego (i liczyć się z koniecznością wymiany uszczelki pod głowicą).

 

I cieszyć się osiągami, czerpać przyjemność z jazdy autem z silnikiem, który miażdży 2,0T w zakresie chęci współpracy z kierowcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co w kwestii pękajacych tłoków?

ten problem, z kolei, dotyczy raczej 2.5 STI (jezeli mowimy o seryjnych autach)

poprawcie mnie, jezeli sie myle

 

aha, widze, ze nikt nie napisal jeszcze o tzw. problemie "pekajacych smokow olejowych" w 2.5T (dotyczy WRX / XT i STI)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co w kwestii pękajacych tłoków?

ten problem, z kolei, dotyczy raczej 2.5 STI (jezeli mowimy o seryjnych autach)

poprawcie mnie, jezeli sie myle

 

aha, widze, ze nikt nie napisal jeszcze o tzw. problemie "pekajacych smokow olejowych" w 2.5T (dotyczy WRX / XT i STI)

No właście kilka Forków 2.5 XT miało w ogłoszeniach podane, że na gwarancji wymieniany był silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W STi którego jestem posiadaczem silnik z powodu pękniętego tłoka był wymieniany na gwarancji dwa razy, przy czym przed drugim włożeniem do auta pojechał do Nowego Sącza i dostał kute korby i tłoki.

UPG - jak oglądałem przed zakupem WRX-y to było 50 na 50 - przed i po wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie prawdopodobnie 95 tys km. z czego 25 tys zrobilem ja. Z czego 20 tys z pompka,mapa i wydechem przelot 3 cale bez katow. 262km/420nm. Nic sie nie dzieje. Po kupnie zrobilem tarcze,klocki,termostat,tylnie amory,rozrzad,olej w silniku,dyfrach,skrzyni i swieczki. Mam fobie co do sprawdzania oleju :) Oczywiscie szanuje bardzo samochod bo to moj jedyny :) Zadne tory i te sprawy.Pozdrawiam Ferdka.

Edytowane przez vitiis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

128tys km - jeden kierowca od nowości (2006) - brak awarii (zero).

No może poza amortyzatorami które w wersji oryginalnej powinny być wymieniane razem z olejem ;)

Przy 70tys (ok 3lata temu) zrobiony remap na 275KM i 420Nm i nadal działa. :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy 35 tys. wymienione profilaktycznie UPG oraz amortyzatory tył (stukanie, a nie zużycie). Sprzęgło regenerowane po 60 tys., ale to było wynikiem przypalenia przez poprzedniego właściciela. A tak generalnie bez awarii. A mam już 107 tys. km. Auto total seria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...