Skocz do zawartości

Keyless


sherif

Rekomendowane odpowiedzi

fabryka czy "salon". Ale raczej fabryka.

 

na 100% salon a bardziej regionalny podwykonawca. W specyfikacji aut nie ma wzmianki o alarmie.

Jest odwrotnie, na 100% fabryka, bo;

 

 

Anti-theft security system

Anti-theft security system with engine immobilizer

jest zaznaczone jako standard. I na wszelki wypadek przypomne co napisalem nie wiem kto u mnie instalowal alarm, fabryka czy "salon". Ale raczej fabryka.

 

http://techinfo.subaru.com/proxy/69516/pdf/ownerManual/069516_2011_Legacy/MSA5M1104BSTIS_9.pdf

 

To nie jest przypadkiem instrukcja od usdm ? Nawet w poprzednich modelach wersje z US mialy fabryczne alarmy, Eu nie. W pl stosowano afair ETS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doprecyzujmy. SIP nie oferuje samochodów z fabrycznym autoalarmem. Co nie oznacza że inni importerzy mogą zamawiać takie auta.

Orzekanie wiec na 100% co kto instalowal w moim samochodzie bylo na wyrost.

 

Na stronie Subaru UK, wyglada ze alarm tez jest standardowo.

 

Tylko Polska importuje bez alarmu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doprecyzujmy. SIP nie oferuje samochodów z fabrycznym autoalarmem. Co nie oznacza że inni importerzy mogą zamawiać takie auta.

Orzekanie wiec na 100% co kto instalowal w moim samochodzie bylo na wyrost.

 

Na stronie Subaru UK, wyglada ze alarm tez jest standardowo.

 

Tylko Polska importuje bez alarmu?

 

Pytanie co to znaczy standardowo, moze tez ejst to dokladane przez dealerow wg zalecen importera. Podobnie jak w niektorych krajach mozna kupic Suabru z lpg, ale FHI nic z tym wpsolnego nei ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doprecyzujmy. SIP nie oferuje samochodów z fabrycznym autoalarmem. Co nie oznacza że inni importerzy mogą zamawiać takie auta.

Orzekanie wiec na 100% co kto instalowal w moim samochodzie bylo na wyrost.

 

Na stronie Subaru UK, wyglada ze alarm tez jest standardowo.

 

Tylko Polska importuje bez alarmu?

 

Pytanie co to znaczy standardowo,

 

 

To ze na placu sprzedawcy samochod pojawia sie juz z alarmem.

Alarm zainstalowano w czasie produkcji samochodu w fabryce.

Albo inaczej. Samochod opuszcza teren fabryki z alarmem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doprecyzujmy. SIP nie oferuje samochodów z fabrycznym autoalarmem. Co nie oznacza że inni importerzy mogą zamawiać takie auta.

Orzekanie wiec na 100% co kto instalowal w moim samochodzie bylo na wyrost.

 

Na stronie Subaru UK, wyglada ze alarm tez jest standardowo.

 

Tylko Polska importuje bez alarmu?

 

Pytanie co to znaczy standardowo,

 

 

To ze na placu sprzedawcy samochod pojawia sie juz z alarmem.

Alarm zainstalowano w czasie produkcji samochodu w fabryce.

Albo inaczej. Samochod opuszcza teren fabryki z alarmem.

 

Trzeba by sprawdzic instrukcje do wersji UK, jezeli jest tam wzmianka o alarmie to jest to fabryczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydawało mi się, że rozmawiamy o samochodach z SIP.

Subaru UK może zamówić w Japonii auta z alarmem ale SIP tego nie robi.

 

A to juz zalezne jest od potrzeb.

- raz jest to tylko polski oficjalny import

- raz wszystko co jest produkowane w Japonii

 

Moze w regulaminie powinno byc napisane ze na tym forum wolno tylko i wylacznie mowic o samochodach Subaru sprowadzonych do Polski na warunkach zdefinowanych przez klege Adam12

Uniknelo by sie wtedy nieporozumien. Nie wystawial bym sie na drwiny ze niby nie wiem na jakim kontynencie jest Polska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jak rozebrać pilota by nic nie połamać, nie uszkodzić ? Śrubek żadnych nie widzę :/

 

wyjmujesz metalowy kluczyć i zobaczysz łączenie które trzeba delikatnie podważyć i kluczyk się rozłoży na dwie połówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można wyjąć batke połyżyć na 5min i poskładać. Nadal wszystko pamięta. Wiem bo przy zmianie za pierwszym razem sie zamotałem i troszkę dłużej mi to poszło:P

 

i jeszcze co do wchodze, wciskam i nie pali z poprzedniej strony

 

3) sprawdz czy masa do silnika nie jest poluzowana. Wtedy lampka zielona pali, zegary kręcą ale nie ma reakcji rozrusznika 

4) bezpieczniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wtedy lampka zielona pali, zegary kręcą ale nie ma reakcji rozrusznika
No właśnie, jak to jest z tymi kablami masowymi,jakiś czas temu przy probie uruchomienia silnika,sprzęgło wciśnięte,hamulec tez a zielona dioda nie chce się zapalić,można włączyć zasilanie i zapłon,zegary ożywają ale silnika nie można uruchomić.Serwis zerknął na czujnik przy sprzęgle,jest ok.Baterie w pilocie wymieniłem,sugerują kable masowe.Czasem po kilkunastu sekundach trzymania ''sprzęgła w podłodze'' zaskakuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ma to związek ale z mojego 5 letniego doświadczenia z OBK + KeyLess:

1. są miejsca gdzie nadajniki zakłócają pracę key less ( pomaga zbliżenie kluczyka na kilka centymetrów od "guzika" )

2. czasami kierownica potrafi się zablokować pod kątem i mechaniczna blokach uniemożliwia odpalenie. Efekt jest taki że wszytko startuje ale rozrusznik już nie. Wystarczy z czuciem ale dość mocno przekręcić kierownicę żeby blokada mechaniczna "puściła".

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ma to związek ale z mojego 5 letniego doświadczenia z OBK + KeyLess:

1. są miejsca gdzie nadajniki zakłócają pracę key less ( pomaga zbliżenie kluczyka na kilka centymetrów od "guzika" )

2. czasami kierownica potrafi się zablokować pod kątem i mechaniczna blokach uniemożliwia odpalenie. Efekt jest taki że wszytko startuje ale rozrusznik już nie. Wystarczy z czuciem ale dość mocno przekręcić kierownicę żeby blokada mechaniczna "puściła".

 

pzdr.

Zakłócenia nadajnika raczej mogę wyeliminować,chyba ze coś co powoduje takowe się pojawiło w miejscu mojego garażowania.Natomiast druga opcja może się potwierdzić,sprawdzę jak znowu odstawi mi taki numer.A przyłożenie kluczyka do przycisku start faktycznie pomaga.Dzieki za pomysły. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ma to związek ale z mojego 5 letniego doświadczenia z OBK + KeyLess:

1. są miejsca gdzie nadajniki zakłócają pracę key less ( pomaga zbliżenie kluczyka na kilka centymetrów od "guzika" )

2. czasami kierownica potrafi się zablokować pod kątem i mechaniczna blokach uniemożliwia odpalenie. Efekt jest taki że wszytko startuje ale rozrusznik już nie. Wystarczy z czuciem ale dość mocno przekręcić kierownicę żeby blokada mechaniczna "puściła".

 

pzdr.

Odnosnie pierwszego to moze raz mialem taka sytuacje. Ja zawsze otwieram przyciskiem, wiem moze dlatego nie ma problemu. W poprzednim Obk uzywalem centralnego otwierajac przyciskiem na kluczyko, czesto bywalo ze nie dzialal z kilku metrow.

Odnosnie pkt 2 to nigdy tak nie mialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

no i przerobiłem topik osobiście...

Wczorajsze zdarzenie:

zajeżdżam na parking kryty przy centrum wileńska, parkuję, wyłączam silnik - jak do tej pory wszystko ok, żadnych sygnałów niepokojących. Wysiadam, kłap drzwiami do przycisku zamykającego paluszek - NIC się nie dzieje! no to jeszcze raz bo może nie zaskoćzył, dalej nic, z pilota klawisz - NIC  - no to się poczułem zaniepokojony, wsiadam, sprzęgło a klawisz STARTu na zielono się nie świeci a desce pomarańczowa ikonu braku kluczyka - no ładnie, i tak parenascie razy - generalnie NIC!!!. Daleko od domu, bateria padła, auta nie zamknę żeby wymienić gdzieś, co więcej nie ruszę i nie przepchnę dalej jesli to zakłócenia bo akurat zaciągnąłem ręczny (odbić go mozna tylko na włączonym zapłonie).

Po chwili doszedłem że zamknę z kluczyka, i tak zrobiłem. Uznałem, że w centrum pewni baterie jakieś znajdę więc dalej zobaczymy. Zamknąłem ale podchodze z prawej do rzwi, mrugnęło samochód się otworzył(!!!!) no to juz zgłupiałem. Z prawej się otweira zamyka - co się chce choć przed chwilą jeszcze nie dawało rady. Wsiadłem z lewej START i NIC znowu brak kluczyka - na chwilę odpuściłem, zamknąłem i samochód został

 

Okazuje się, po powrocie (ok 40 min) z daleka pilot łapie, normalnie drzwi się otwierają, silnik startuje - wszystko jak gdyby nigdy nic - CZEMU??? Nie wiem!

Pewnie musiały jakieś silne zakłócenia byc z lewej - ale jakie nie mam zielonego pojęcia.

...a baterię wymienię przy najbliższej okazji ;) ...tak na wszelki wypadek!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Okazuje się, po powrocie (ok 40 min) z daleka pilot łapie, normalnie drzwi się otwierają, silnik startuje - wszystko jak gdyby nigdy nic - CZEMU??? Nie wiem!

Przy wymianie baterii  dokładnie przyglądnij się połączeniom lutowanym.

Ja miałem podobna sytuacje, raz działało raz nie. Wymiana baterii nie pomogła.

Blaszki/styki do baterii są niklowane a to się kiepsko lutuje. Wystarczyło poprawić luty na płytce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pada bateria to pierwszym objawem jest sygnał dźwiękowy chwilę po wyłączeniu samochodu (przynajmniej w mojej wersji tak jest). Też tak miałem, że keylees nie zadziałał - samo przechodziło trudno powiedzieć czy zakłócenia czy zimy lut. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Odkopie watek, bo mam kompletnie unieruchomione subaru.

 

Forester SJ XT 2015 salon polska. Alarm (ETS) montowany w ASO Subaru w Jelenien Gorze, zdjecie w zalaczniku.

 

Rozladowal mi sie aku (syn zostawil wlaczona lampke wewnetrzna z tylu)…

 

Wyjalem aku, zanioslem do mieszkania, podladowalem, montuje i po 5sek wlacza sie alarm z syrena. Alarm fabryczny Subaru (Car Alarm System ETS Polska) montowany w ASO. Mam system key less. Bez skutku probowalem alarm wylaczyc na kilka sposobow:
1) nacisniecie klamki majac kluczyk przy sobie
2) nacisniecie przycisku otwarcia drzwi na pilocie kilka razy pod rzad
3) nacisniecie przycisku i przytrzymanie 5sek
4) manualne otwarcie drzwi i nacisniecie przycisku start/stop kluczykiem
 
Nic z powyzszych rzeczy nie pomaga. Zaplon pozostaje odciety, syrena wyje, po ok 30sek przestaje, potem znowu itd. Jak odlacze kleme od akumulatora to przestaje. W ksiazeczce ani slowa o procedurze wymiany aku. Jest tylko napisane, ze rozbrojenie alarmu przy key less nastepuje po nacisnieciu klamki.


Jednoczesnie kiedys rozladowala mi sie bateria w kluczyku (auto bylo zamkniete i uzbrojone). Otworzylem mechanicznie kluczykiem drzwi, przylozylem keyless do start/stop i za ktorym razem odpail. Alarm w ogole nie wyl.

 

Ktos poratuje?

Mam unieruchomione auto ktorys dzien z rzedu :///

CF0CC6C6-7065-4F8D-B001-254F930E4E9D.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...