Jump to content

Pytan kilka o szyberdach w GT'98


jathek
 Share

Recommended Posts

Witam,

Cieknie mi szyber w moim GT. Do wymiany uszczelka, ale niestety ciezko jest trafic takowa do mojego modelu. Czy do GTka pasuja tylko od GTka czy mozna uzyc od jakiegos innego modelu? Czy lepiej kupoc caly kompletny szyber czy tylko wymienic uszczelke? ;)

Z gory dzieki za pomoc.

 

 

Link to comment
Share on other sites

na poczatek sprawdź czy jest fabryczny. Główny wyznacznik to "ślepy" (tj blacha, nie szyba) i silniczek z tyłu. Z tego co widziałem foty powinien wjeżdżać na szynach do wewnątrz.

Link to comment
Share on other sites

na poczatek sprawdź czy jest fabryczny. Główny wyznacznik to "ślepy" (tj blacha, nie szyba) i silniczek z tyłu. Z tego co widziałem foty powinien wjeżdżać na szynach do wewnątrz.

wlasnie ze nie ;)

ori szyber w GT nie wjezdza "wewnatrz", tylko jest na zewn., o!

 

74594136.jpg

Link to comment
Share on other sites

silniczek masz z przodu. U mnie tez ciekł . Zalepiłem i mam go gdzieś. Jak zdejmiesz silniczek to można go ręcznie odsuwać i zasuwać :)

Zresztą niedługo sie widzimy to ci pokaże o co chodzi :P

Link to comment
Share on other sites

oo dzieki za poprawke Eddie ;)

 

u mnie okazało sie pani "Helga" wymarzyła sobie szyber i wycieli mi wzmocnienie z dachu :huh: jak zjezdzam po skosie z krawezników to słychać jak buda pracuje....

 

ja też mojego musiałem zalepić <_< Inalfa Farmont F1000. Nie ma do niego cześci zamiennych....

Link to comment
Share on other sites

Kupiłem GT z aftermarketowym szybrem. Z założenia był do wymiany, bo chciałem mieć auto seryjne.

Dach był szklany i chował się do wewnątrz :huh: .

Już w chwili zakupu wokół uszczelki były purchle ale nawet gdyby nie było, zamontowane pod supermarketem ścierwo miało iść won.

I poszło. Znalzałem dach w idealnym stanie i zapoznałem się z technologią wymiany połaci dachu na forum :) .

Teraz mam piękny, seryjny dach, bez dziury :) .

Przerażenie wzbudził jedynie fakt, że po zdjęciu podsufitki okazało się, że aby zaspokoić czyjąś debilną potrzebę szybra chowanego pod dach, wycięto WSZYSTKIE wzmocnienia dachu.

Przy ewentualnej rolce, miałbym szklany kołnierz ;) .

 

Seryjny, metalowy szyber, nie tylko wysuwa się na zewnątrz :) , ale cała jego konstrukcja, czy też rama, stanowi integralną część wzmocnienia dachu.

 

Życzę powodzenia w naprawie przecieku.

A może rozważysz pozbycie się dziury w dachu? B)

 

Pozdrawiam,

Link to comment
Share on other sites

A może rozważysz pozbycie się dziury w dachu? B)

 

Tez o tym myslalem, ale....

- latem bez klimy to otwarte okna moga byc nie wystarczajace ;)

- zawsze chcialem miec samochod z szyberdachem , bo nigdy takiego nie mialem :) tak samo jak zawsze chcialem miec Impreza ;)

 

Zobacze najpierw jaki koszt bedzie uszczelnienia, wtedy zdecyduje czy naprawiac czy wymienic na dach bez szybra.

 

Ale z tego co sie dowiedzialem, moj szyber jest seryjny :)

Edited by jathek
Link to comment
Share on other sites

Mnie by wystarczył ręcznie uchylny jak mialem kiedyś w Peżocie....

 

ale od kiedy zakleilem mojego na amen nie potrafie dotrzeć do szyberdachowni :P

Link to comment
Share on other sites

Nawet myslalem czy zamiast szybra zamontowac ten wlot powietrza co jest np w RA ;)

 

tylko ze dach + wlot + robocizna to pewnie z 2tys by mnie wynioslo...

Link to comment
Share on other sites

wlot RA jest w miejscu lusterka (mniejwiecej) widziałem w rajdowkach chamsko wstawione plexy na śruby ,ale jak już mam wywaloną dziure w dachu to niech sie chociaż uchyla... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...