mechanik Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 No ale Haldexa to raczej legendarnym nikt nie nazwie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 to poczytaj forum Skady Scouta jakie to oni off-road jezdza. Nawet sie zdziwili, jak koles z OBK rowniez dal rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toks Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Tak właściwie, jedna z wad napędu dołączanego, czyli brak mechanizmu różnicowego jest też często jego główną zaletą - po dołączeniu mamy tak jakby zapiętą blokadę międzyosiową. Dlatego w błotku czy na śniegu daje to radę. Jedynie problem jest na podłożu bardzo przyczepnym (asfalt) przy jednoczesnej ostrej jeździe po łuku. Ale nie do tego suvy zostały stworzone. Tu martwić się mogą raczej posiadacze np. Insigni 4x4, bo tu przydałby się właśnie stały awd na asfalt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 hmm,no na tym zwolnieniu działa raczej bez opóźnień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toks Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 @@toks, z tego filmiku wynika: 1. szosowe opony nie nadają się do jeżdżenia po piachu 2. można z Volvo zamontować hak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-man Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 jak ktoś bardzo chce to i nowego forka XT z X-mode zakopie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Całoroczne opony nie nadają się do jazdy po śniegu (3:24) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Nadają się ale są zdecydowanie gorsze od zimowych. Wysyłane z mojego Z10 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-man Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 (edytowane) chodziło mi o to, że jak ktoś chce to tak dobierze warunki testu, że zakopie nawet subaru. niby zwracał na to uwagę, że są to seryjne opony i na takich będą jeździć klienci i przez to test jest reprezentatywny ale nie chce mi się wierzyć, że ktoś mieszkający w rejonie o takich opadach śniegu będzie jeździł na oponach całorocznych.... Edytowane 29 Czerwca 2013 przez g-man Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 [ chodziło mi o to, że jak ktoś chce to tak dobierze warunki testu, że zakopie nawet subaru. niby zwracał na to uwagę, że są to seryjne opony i na takich będą jeździć klienci i przez to test jest reprezentatywny ale nie chce mi się wierzyć, że ktoś mieszkający w rejonie o takich opadach śniegu będzie jeździł na oponach całorocznych.... Równie dobrze można by powiedzieć, że lepszy napęd (dający możliwości spięcia 3 dyfrów) by sobie poradził i na letnich czy całorocznych oponach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 no nie taki ten haldex ostatni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 (edytowane) Trzeba przyznać, ze radzi sobie nieźle. Sent with Tapatalk Edytowane 1 Listopada 2013 przez sredniaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Evoque ma haldexa i wszyscy chwalą jego właściwości terenowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Evoque ma haldexa i wszyscy chwalą jego właściwości terenowe Ma się rozumieć, że nie postawiono Evoque w szranki z Defenderem.A tak btw służbowe auta mojej żony - Yariski, Aygo, Aurisek tudzież Fiesta też w terenie dawały radę a pod jakie krawężniki potrafiły podjechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 (edytowane) Dla mnie testy terenowe SUVów są nie mają w ogóle sensu bo nie po to jest SUV. Haldex nie-Haldex głównie ma pomóc na normalnej drodze na śniegu, błocie pośniegowym, ma pomóc przy podjeżdżaniu pod krawężnik itp a nie dawać radę w terenie. Oczywiście nikt takich testów nie robi bo łatwiej o dowolnej porze roku pojechać w las/błoto niż zrobić sensowny test w symulowanych warunkach. A potem narzekanie, że w terenie sobie nie radzi. I nie poradzi sobie jak nie będzie miał dobrego prześwitu, kątów najścia/zejścia, spięcia wszystkich dyfrów, wypięcia stabilizatora co by wykrzyż osi był i na końcu wyciągarki. Auta powinny być testowane w warunkach w których NAJCZĘŚCIEJ przyjdzie im jeździć a nie podniecanie się jak auto sobie radzi/nie radzi w terenie do którego nie jest przystosowane. Edytowane 1 Listopada 2013 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Jak mi sie w koncu uda na Kielce dojechac to Wam powiem co to jest warte (h5 w nowym S3). Jak widac w podpisie doswiadczenia z subaru mam sporo Na ulicy narazie ciezko ocenic a sniegu nie ma. Narazie zszokowany jestem mikroskopijnym spalaniem vs STi. Wiec w temacie spalania gazety nie klamia (silnik jest nowoczesny, wtrysk bezposredni, zmienne czasy otwarcia i zmienne wzniosy zaworow itp). Ale nie o tym temat. Przy ruszaniu typu but w podlodze, roznicy nie widze. Zadnego buksowania kol ani przez chwile. Wlączone esp (sa 3 tryby jego pracy) dziala bardziej zdecydowanie niz w imprezie, reaguje duzo wczesniej (dohamowuje kola albo obcina moc). W uzytkowaniu codziennym i butowaniu miejskim 300konego auta - poki co nie widze roznicy w napedzie. Zobaczymy jak na tor sie przejade. Spodziewam sie jazdy "na okraglo", albo co najwyzej jak wrxem. Ale zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 No jednak wydaje mi się,że tego terenu który pokonał tiguan z filmu oska by nie pokonała a również wiele suvów miało by z nim kłopot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się