ferster Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Powracająca co jakiś czas myśl o większym samochodzie sprowadza mnie ciągle w stronę Tribecki. Którą wersję polecacie 3.0 czy 3.6? Który z silników jest mniej problemowy, lepiej znosi Lpg i mniej pali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Moge sie wypowiedzieć jedynie co do 3.0 , którego miałem 3 lata i był to samochód kompletnie bez problemów. Silnik nie brał oleju, chodził jak przysłowiowe złoto. Ze spaleniem tez nie było koszmaru, chyba że auto uzywane było na bardzo krótkich dystansach. Gaz mi sie nie kalkulowal z względu na kosztowną regulację zaworów. Polecam watek o gazie w H6. Co do 3.6 nie znam, ale podobno lepszy i mniej pali. Ostatnio jednak pokazał sie watek o braniu oleju. Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 generalnie 3.0 uchodzi za bardziej trwaly... 3.6 jest elastyczniejszy (lepiej ciagnie na nizszych obrotach) i podobno troszke mniej pali natomiast mozna przeczytac rozne dziwne historie o zatarciu 3.6 (dot. Tribek MY'08-09) czy tez o duzym zuzyciu oleju w 3.6 koszt regulacji zaworow jest jadnakowo duzy w obu silnikach (choc slyszalem tez o 3.0, ktore regulacji wymagaly dopiero po ok. 100 tys. km na LPG, sprawdzenie po ok. 50 tys. km nie pokazywalo potrzeby regulacji zaworow) poza tym, regulacja zaworow przy LPG to tylko jeden aspekt, dochodzi tez wczesniejsze zuzycie sond, katalizatorow i rur ukladu wydechowego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 A czy to nie jest tak, ze 3,6 to po prostu rozwiercone 3,0? Jezeli tak, to ciensze scianki, a co za tym idzie, wieksza wrazliwosc na przegrzanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 A czy to nie jest tak, ze 3,6 to po prostu rozwiercone 3,0? Jezeli tak, to ciensze scianki, a co za tym idzie, wieksza wrazliwosc na przegrzanie? 3.6 to faktycznie zupelnie inny silnik niz 3.0... chyba wiecej roznic niz wspolnych rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik_S Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Teść przez 2 lata użytkował Tribeca z silnikiem 3.0. Przez ten okres przejechał prawie 50 tys km i nie było żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się