wit411 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Witam, dosłownie przed chwilą chciałem pożądanie wyhamować samochód i pedał momentalnie wpadł do środka. Jechałem jakieś 140 km / h. Auto wcześniej nie było ujeżdżane, klocki i płyn były wymieniane. Tarcze ciepłe, ale nie gorąco. Pedał od awaryjnego hamowania, aż do samego domu, jakieś 500 metrów , cały czas wpadał. PS. Z innej beczki - ubyła mi szklanka oleju. Prócz dolania oleju, mam jeszcze szczególnie się czymś zmartwić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Witam, dosłownie przed chwilą chciałem pożądanie wyhamować samochód i pedał momentalnie wpadł do środka. Jechałem jakieś 140 km / h. Auto wcześniej nie było ujeżdżane, klocki i płyn były wymieniane. Tarcze ciepłe, ale nie gorąco. Pedał od awaryjnego hamowania, aż do samego domu, jakieś 500 metrów , cały czas wpadał. sprawdz czy Ci pompa hamulcowa nie puszcza plynu do serwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Gdyby pompa miała przepuszczać płyn do serwa, to wszystko wokół styku pompy z serwem byłoby w płynie hamulcowym, możliwe, że sama pompa jest nieszczelna na sekcjach, jeżeli nie ma wycieków, obstawiałbym pompę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Gdyby pompa miała przepuszczać płyn do serwa, to wszystko wokół styku pompy z serwem byłoby w płynie hamulcowym niekoniecznie... pompa wchodzi w serwo i plyn bedzie wyciekal do serwa a w serwie panuje podcisnienie, czyli kazda nieszczelnosc w laczeniu pompa-serwo bedzie zasysac wszystko do wewnatrz i do dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit411 Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Dodam jeszcze, że hamulce cały czas były podejrzanie słabe. Na pewno nie hamowały jak STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Tak czy owak,czeka Cię kompleksowy przegląd układu hamulcowego,pod kątem szczelności przewodów i zacisków,również pompę poddałbym przeglądowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Ostatnio widziałem uszkodzone/skorodowane przewody chamulcowe. Był wyciek, objawy takie jak u Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Gdyby był wyciek, to po kilku dobrych hamowaniach już by się zapaliła kontrolka poziomu płynu tak czy siak, a o tym kolega nie napisał. A poza tym przy takich prędkościach jazda zakończyłaby się albo w rowie albo w czyimś kufrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 A kiedy wymieniałeś płyn hamulcowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit411 Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 A kiedy wymieniałeś płyn hamulcowy? 3000 km temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 najpierw oględziny, podjedź potem na rolki i powolutku aż do max wciskaj hamulec sprawdź czy słabe na wszystkich kołach- wtedy zajmij się pompą. ABS masz i da sie go sprawdzić gdzieś na szuterku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Co prawda nie Subaru , ale u mnie jak pedał wpadał powoli (nie nagle) była nieszczelność między sekcjami w pompie. Skończyło się na wymianie pompy hamulcowej. Wymiana płynu nic nie dawała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 pompa nie jest wieczna, może przepuszczać na sekcjach. A co do serwa, ktoś tu pisał, że jak pompa cieknie może płyn zasysać do serwa. Przecież serwo jest konstrukcją zamkniętą, która mechanicznie działa na pompę hamulcową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się