Skocz do zawartości

Podnoszenie mocy w wolnossaku


dec

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Robienie turbo z NA w ogóle jest pozbawione sensu.

Dużo lepszym rozwiązaniem jest kompresor, aczkolwiek ryzyko kaboom wzrasta ;)

Znasz choćby jeden taki egzemplarz jeżdżący w Polsce?
Za chwilę będzie H6 z kompresorem, pochwalimy się jak skończymy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Robienie turbo z NA w ogóle jest pozbawione sensu.

Dużo lepszym rozwiązaniem jest kompresor, aczkolwiek ryzyko kaboom wzrasta ;)
Znasz choćby jeden taki egzemplarz jeżdżący w Polsce?
Za chwilę będzie H6 z kompresorem, pochwalimy się jak skończymy :)

 

Noo, brzmi ciekawie B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAS1156Large.jpg

 

 

też kiedyś myslałem o sc, bo kumpel miał w CRXsie.

 

teraz już nie myśle,ale dalej wydaje mi sie ze rozwiązanie jest w połowie między "nie! zrobie turbo w wolnossaku" ,a "kup GT".
Swoją drogą zobaczcie co sie dzieje na poletku zwiększania mocy BRZta.

Bonus:

GRHm7Tn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znacznie lepszym rozwiązaniem niż kompresor typu roots jest Rotrex, startuje z dołu, a wydajność jak turbo. I znacznie mniej grzeje powietrze. Kilka takich aut już zbudowaliśmy. Tyle że to ma sens jak dane auto nie wychodziło w wersji z doładowaniem. BRZ jeszcze nie robiliśmy, ale szacuję okolice 300KM z Rotrexem C30-91.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...