Skocz do zawartości

Reflektory w Legacy 2004rok


Darkstar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam problem z reflektorami w moim Legacy z 2004. Problem dość prosty - prawie nic nie widać w nocy. Światła dają tyle, co nic.

Klosze się najprawdopodobniej zmatowiły i zaczełem się zastanawiać co z tym fantem zrobić.

 

Wydaje mi się, że mam 3 opcje:

1) Oddać reflektory do regeneracje

2) jak pkt1 plus założyć xenon kit

3) kupić xenonowe reflektory i nie bawić się w regenerację starych.

 

W związku z tym mam kilka pytań.

 

Zna ktoś może dobry zakład zajmujący się regeneracją reflektorów samochodowych na Śląsku (najlepiej okolice Katowic)?

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w zakładaniu xenon-kitów do Legacy? Czego unikać? Jakieś polecane marki?

Czy można po prostu założyć całe reflektory xenonowe zamiast normalnych? (chodzi mi o to czy wiązka i mocowanie są takie same)

 

Może ktoś spotkał się z tym problemem i znalazł inne rozwiązanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam problem z reflektorami w moim Legacy z 2004. Problem dość prosty - prawie nic nie widać w nocy. Światła dają tyle, co nic.

Klosze się najprawdopodobniej zmatowiły i zaczełem się zastanawiać co z tym fantem zrobić.

 

Wydaje mi się, że mam 3 opcje:

1) Oddać reflektory do regeneracje

2) jak pkt1 plus założyć xenon kit

3) kupić xenonowe reflektory i nie bawić się w regenerację starych.

 

W związku z tym mam kilka pytań.

 

Zna ktoś może dobry zakład zajmujący się regeneracją reflektorów samochodowych na Śląsku (najlepiej okolice Katowic)?

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w zakładaniu xenon-kitów do Legacy? Czego unikać? Jakieś polecane marki?

Czy można po prostu założyć całe reflektory xenonowe zamiast normalnych? (chodzi mi o to czy wiązka i mocowanie są takie same)

 

Może ktoś spotkał się z tym problemem i znalazł inne rozwiązanie?

 

Ja dokładałęm, poszukaj sobie w moich ostatnich postach, opisywałem jak to można zrobić, żeby było prawie jak OEM :). Oczywiście jest to nielegalne.

Na reflektory pod xenony nie założysz prosto, bo było one tylko po FL, czyli musisz zmienić m.in atrapę, błotniki, zderzak, pompkę do zbiorniczka, itd.

 

Ja jednak problemu szukałbym gdzie indziej skoro Ci słabiej świecą. IMO reflektory te nie są złe. Poszukaj firm regenerujących lub pogadaj z macherem od świateł co jest nie tak. Zawsze można też wymienić na nowe/nowsze :) Dodając dobre żarówki +x % (które się częściej palą :) efekt powinień być wystarczający.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szwagier miał też problem w Oplu i okazało się, żę coś mu pokiełbasili przy zakładaniu żarówek. Jak pisał sherif zacznij od rozwiązań najtańszych. Ksenony to od razu spryskiwacze itd Zabawa może się skończyć drogo. Osobiście mam ksenony i trochę się boję jak je szlag trafi (krótkie trasy, częste rozruchy), bo wtedy zatęsnię za zwykłymi H7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście mam ksenony i trochę się boję jak je szlag trafi (krótkie trasy, częste rozruchy), bo wtedy zatęsnię za zwykłymi H7.

to zmienisz zarnik na nowy.

HIDy sa bardziej wytrzymale o zwyklych zarowek, bo same w sobie wydzielaja mniej ciepla (wolniej sie wypalaja).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie było podobnie, kupiłem na aledrogo taką czarodziejską pastę do wyszlifowania leflektorów, i pełen obaw i niedowierzania w zdjęcia "przed i po", zabrałem się do pracy, efekt był naprawdę zadowalający do tego zamontowałem żarówki +90% OSRAM i było dużo lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od siebie wyjalem HID. Mam w pelni sprawny komplet na Śląsku.

 

Ale wyjalem bo bez spryskiwaczy w zimie zamarzaly. Po wymianie, prócz koloru nie ma za bardzo różnicy, w sensie, że świecą nadal bardzo mocno. Także nie od razu trzeba iść w HID.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że mam 3 opcje: 1) Oddać reflektory do regeneracje

Zacznij od najprostszych czyli polerowanie szkieł reflektorów i zmian żarówek na jakieś dobre.

 

Jakiś czas temu zakładałem podobny wątek. Zdecydowałem się wydać 300 zł na regenerację i efekt jest więcej niż zadowalający. Świecą jak nowe :)

 

I co wchodzi w skład tej regeneracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli lampy sa mocno zmatowiale to:

papier scierny wodny w kolejnosci: 2000, 2500, 3000 + na koncu Plast-X

 

jezeli jedynie do odswiezenia to tylko Plast-X

Zamiast plast-x można użyć też mocno ściernej pasty polerskiej np: 3M FC+ , menzerna fg 400 itp. Do tego przydał by się pad do polerowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jakiś czas temu zakładałem podobny wątek. Zdecydowałem się wydać 300 zł na regenerację i efekt jest więcej niż zadowalający. Świecą jak nowe :)

 

I co wchodzi w skład tej regeneracji?

Demontaż całości, oczyszczenie poprzez wyszlifowanie kielichów, wypolerowanie oraz nałożenie poprzez napylanie kolejnej warstwy lustra. Następnie mycie i polerowanie szyby czołowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba prze polerować reflektory. Miałem ten sam problem w Vectrze C i teraz w Subaru(Czasu brakuje).

Proponuje zakupić papier ścierny na mokro 800,1200,2000 oraz pastę lekko ścierną i najważniejsze taśma papierową(do osłonięcia błotnik i zderzaka) i będzie potrzebna polerka najlepiej.

Demontujemy atrapę lub na nią naklejamy taśmę oraz na błotnik i zderzak (na pewno kilka razy, aby szybko się nie przetarła pod papierem ściernym), najpierw wlewamy do wiadra wodę wrzucamy papier(dzielimy na cztery płachtę). Na początku zaczynamy szlifować 800 cały później 1200 oraz 2000 po czym będzie potrzebna polerka z pastą.

Efekt może być ....

A to wszystko dzięki myjnią automatycznym i nie tylko...

Tak to wygląda w skrócie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

papier ścierny na mokro 800,1200,2000 oraz pastę lekko ścierną

 

Nie ma co schodzić z gradacją poniżej 1500 bo rysy po papierze np 800 będą tak głębokie że zeszlifowanie tego zajmie sporo godzin. Pastę na początku mocno ścierną, lekko ścierną można użyć na końcu do wykończenia powierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ja od siebie wyjalem HID.

a miales w standardzie?

 

O ile wiem to w moim roczniku coś takiego w ogóle nie istniało. Były dołożone przez poprzedniego właściciela bez spryskiwacza i samopoziomowania. Więc wyjąłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od siebie wyjalem HID.

a miales w standardzie?

 

O ile wiem to w moim roczniku coś takiego w ogóle nie istniało. Były dołożone przez poprzedniego właściciela bez spryskiwacza i samopoziomowania. Więc wyjąłem.

 

Z tymi HID-ami Panowie to ostrożnie, jak pisałem wyżej, HID-y z allegro wypalają odbyśniki, kupując samochód również miałem założone HID, skończyło się na wymianie reflektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 4 lata później...
4 godziny temu, anulka1995@op.pl napisał:

Ja oddawałam ostatnio do [edycja moderatora] i jestem zadowolona, bardzo ładnie wypolerowali i zabezpieczyli przed promieniowaniem uv. W sumie nie daleko Katowic, można do nich też dosłać lampy kurierem

Ile płacą za każdego posta z reklamą?

Na podstawie osobistych doświadczeń miałem bardzo dobre zdanie o tej firmie, ale takie działania jak kupowanie opinii (które notabene jest karalne) sprawiają, że zaufanie do marki osiąga poziom podłogi i na rekomendacje też już nie mogą liczyć...

Proszę przekazać mocodawcom z pozdrowieniami od Forum.

Edytowane przez Aga
Edycja cytatu
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...