owad Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 w trybie "auto" zostaje zamkniety obieg powietrza i klima chlodzi chlodne powietrze wewnatrz kabiny. jak otworzysz obieg, czyli dmuchawa zasysa powietrze z zewnatrz to chlodzi cieple powietrze. mam nadzieje, ze jasne jest to co napisalem. Chyba nie, obieg nie zostaje zamkniety automatycznie. Nie swieci sie ta lampka od zamknietego obiegu, a poza tym czuc roznice jak w trybie auto zamkne obieg manualnie - znacznie chlodniejsze powietrze zaczyna leciec. Tak przynajmniej u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 to co mi tam cieknie jest tłust i jakby zielone? Ale to chyba nie z chłodnicy bo mam nową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 w trybie "auto" zostaje zamkniety obieg powietrza i klima chlodzi chlodne powietrze wewnatrz kabiny. jak otworzysz obieg, czyli dmuchawa zasysa powietrze z zewnatrz to chlodzi cieple powietrze. mam nadzieje, ze jasne jest to co napisalem. Sasza, to jak to jest? Auto = obieg zamknięty? Nie da sie ssać powietrza z zewnatrz ,gdy tak włączone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 (edytowane) PS. dlaczego na gaz w systemie mowicie "czynnik"? czynnik chlodzacy No dobrze. Dlaczego na gaz w systemie mowicie "czynnik chlodzacy"? to co mi tam cieknie jest tłust i jakby zielone? Ale to chyba nie z chłodnicy bo mam nową. Glikole sa jakby tluste i ten kolor... (jakiego coloru masz plyn w chlodnicy) Wytrzyj dokladnie, zobacz czy "przybywa". A najlepiej to podlaczyc "zegary" i sprawdzic cisnenie.. PS. aaaa, te cudenka do wykrywania przeciekow sa florescencyjne i wlasnie zielone.... ktos to juz probowal naprawiac? Edytowane 10 Czerwca 2013 przez TyrTyr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Chyba nie, obieg nie zostaje zamkniety automatycznie Sasza, to jak to jest? Auto = obieg zamknięty? Nie da sie ssać powietrza z zewnatrz ,gdy tak włączone? da sie ale tryb AUTO zamyka obieg na chwile zeby bardziej schlodzic powietrze wewnatrz kabiny i ustabilizowac temperature. obieg sie pozniej sam otwiera, tak samo sterowanie nawiewami odbywa sie samoczynnie, zaleznie jaka jest ustawiona temperatura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cianbo Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 (edytowane) to co mi tam cieknie jest tłust i jakby zielone? Ale to chyba nie z chłodnicy bo mam nową. Jak jest tłuste i zielonkawe czy tam kontrastowo zielone to masz w tym miejscu nieszczelny układ klimatyzacji. Edytowane 10 Czerwca 2013 przez cianbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 (edytowane) Dlaczego na gaz w systemie mowicie "czynnik chlodzacy"? Moze powinienem byl napisac chlodniczy : http://pl.wikipedia.org/wiki/Czynnik_ch%C5%82odniczy da sie ale tryb AUTO zamyka obieg na chwile zeby bardziej schlodzic powietrze wewnatrz kabiny i ustabilizowac temperature. obieg sie pozniej sam otwiera, tak samo sterowanie nawiewami odbywa sie samoczynnie, zaleznie jaka jest ustawiona temperatura. I tak bez poinformowania? Moze byc ze na poczatku tak jest, nie sprawdzalem. Pozdr Edytowane 11 Czerwca 2013 przez owad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Dlaczego na gaz w systemie mowicie "czynnik chlodzacy"? Moze powinienem byl napisac chlodniczy : http://pl.wikipedia....nnik_chłodniczy "czynnik chlodzacy" czy "chlodniczy" to dla mnie nowomowa. Tam jest gaz, a nie jakis czynnik. jak sobie do napitku sypiesz lod, to co mowisz, czynnik, czy .......... OK, zwykle sie, (ja tak robie) leje trunek do lodu....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 ...miałem ten sam objaw, tylko dodatkowo jeszcze rosła mi temperatura chłodziwa i wskazówka wędrowała pod czerwone pole. A i sama klima była taka sobie (na postoju grzała). Winnym był wentylator od klimy (ten od strony kierowcy) - złącze nie kontaktowało. Wentylator klimy ma się załączać zawsze jak włączasz klimę (może później sobie w trakcie jazdy przestaje pracować jak zauważają koledzy, ale na biegu jałowym załącza się razem z kompresorem klimy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 to co mi tam cieknie jest tłust i jakby zielone? Ale to chyba nie z chłodnicy bo mam nową. Jak jest tłuste i zielonkawe czy tam kontrastowo zielone to masz w tym miejscu nieszczelny układ klimatyzacji. Pamiec ludzka jest zawodna. Poszedlem wiec do garazu i specjalnie odpieczetowalem nowa butelke oleju do AC. NIE jest zielony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cianbo Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 (edytowane) to co mi tam cieknie jest tłust i jakby zielone? Ale to chyba nie z chłodnicy bo mam nową. Jak jest tłuste i zielonkawe czy tam kontrastowo zielone to masz w tym miejscu nieszczelny układ klimatyzacji. Pamiec ludzka jest zawodna. Poszedlem wiec do garazu i specjalnie odpieczetowalem nowa butelke oleju do AC. NIE jest zielony. Nie wiem jaki ma kolor olej do AC. Wiem za to, że jak jest wyciek z układu AC to w tym miejscu jest zielony tłusty osad. Np. jak na tej fotce: http://images47.foto...3a743600241.jpg Edytowane 11 Czerwca 2013 przez cianbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Olej jest przezroczysty, chyba ze jest z barwnikiem to jest żółty lub właśnie zielonkawy i taki w ostatnim czasie w większości sie stosuje :-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Olej jest przezroczysty, chyba ze jest z barwnikiem to jest żółty lub właśnie zielonkawy i taki w ostatnim czasie w większości sie stosuje :-)) Chcesz mi powiedziec ze Subaru napelnia instalacje AC odrazu z barwnikiem do wykrywania przeciekow? Od kiedy tak robia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Czy ktos tu pisał o nowym aucie prosto z salonu ? przeciez to auto ma ok10 lat więc juz ktos kiedyś mogl tam cos grzebac Nie mam pojęcia jak robi subaru ,częśc producentów daje barwnik od nowości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 (edytowane) Czy ktos tu pisał o nowym aucie prosto z salonu ? przeciez to auto ma ok10 lat więc juz ktos kiedyś mogl tam cos grzebac Nie mam pojęcia jak robi subaru ,częśc producentów daje barwnik od nowości Nie, nie pisal o nowym prosto z salonu. Ale generalny ton wypowiedzi byl; 1) olej do AC jest zielony and/or 2) w fabryce do instalacji dodaja barwnika Ciesze sie ze ustalilismy fakty. Olej do AC nie jest zielony i z definicji producenci samochodow nie dodaja barwnika. Mozesz powiedzic ktorzy producenci dodaja barwnika w fabryce. Edytowane 11 Czerwca 2013 przez TyrTyr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 PAG 68 jest olejem hmm ok żóltym co w połaczeniu z r134 daje taka zielonkawa barwe Nie chce mi sie tobie tłumaczyc bo widze ze bazujesz na jednej bańce oleju znalezionej w garażu ja mam tych baniej w pracy przynajmniej 5 róznych w zależności od układu i gdybym tego nie wiedział ,zwyczajnie bym nie pisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 PAG 68 jest olejem hmm ok żóltym co w połaczeniu z r134 daje taka zielonkawa barwe Nie chce mi sie tobie tłumaczyc bo widze ze bazujesz na jednej bańce oleju znalezionej w garażu ja mam tych baniej w pracy przynajmniej 5 róznych w zależności od układu i gdybym tego nie wiedział ,zwyczajnie bym nie pisał No to ja sie teraz w podobnym tonie zapytam. Jak mozesz widziec ze bazuje na jednej bance oleju znalezionej w garazu? Co? Do ktorego kompresora z Subaru dajesz PAG 68? Jestes przekonany ze to odpowiedni olej? Powinienes zweryfikowac swoje informacje. I w sprawie oleju do AC i w sprawie tego co ja mam w garazu. No i coloru "czynnika chlodzacego". Tak na marginesie, naprawde uzywasz R-134? Gdybym nie wiedzial, zwyczajnie bym nie pisal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 No to wiem już co nie tak. Nieszczelny osuszacz i zero gazu w układzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się