Jump to content

Problem z doładowaniem GT98


bartek eg6
 Share

Recommended Posts

Witam. Wiem ze juz bylo kilka tematow zalozonych w tej sprawie, ale w zadnym nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi na problem w przypadku, dotyczacego mojego auta.

 

Auto GT 98r ex.angol, wydech 2,5, cisnienie doladowania pokazywane na turbotimerze BLITZ DC II-z alarmem przy 1 bar.

 

Problem jest tego typu, ze po moim pierwszym konkretnym potraktowaniu auta, wyskoczyly mi bledy przeplywki oraz stukowca, a doladowanie momentami dochodzi nawet do 1.24...czasem robi boostcuty...

 

Przeplywka zostala wyczyszczona, blad nie wystepuje. Natomiast stukowe pojawia sie i znika.

 

Ale najbardziej martwi mnie to skaczace doladowanie. Raz przeładuje a raz doladowanie jest w normie czyli te 0.8... bara.

 

Na celownik mam wziety wastegate, czy mozliwe jest ze klapka "zawór" sie przywiesza?? moze cos z siłownikiem ?? Jak poruszam ramieniem od silownika, to przez dluzszy czas doladowanie jest w normie.

 

zrobilem teraz testy

 

na jałowym auto zimne -.65hkPa, na cieplym -.70hkPa

 

po wdepnieciu na 2biegu, od 3tys obrotow-auto zaladowalo 1.0hkPa, nawet troszke wiecej

 

natomiast jak budowalem doładowanie stopniowo to miescilo sie w normie ok.0.85

 

Caly Borsk przejezdzilem na 2jce z butem w podlodze i bylo ok, wczesniej takie przeladowania mialy miejsce bardzo bardzo rzadko i tylko na 4tym, 5tym biegu po naglym wcisnieniu do oporu

Edited by bartek eg6
Link to comment
Share on other sites

Też miałem problem z doładowaniem, ale u mnie to nawet do 1.5 bara dochodziło i nagle spadało do 0.6 i powoli dochodziło do 0.8 więc było bardzo niestabilne. Akurat miałem w garażu ebc które zamontowałem i teraz nie mam żadnych problemów, jest stabilnie od samego początku do końca. I myślę że warto coś takiego mieć żeby dobrze kontrolować doładowanie.

Link to comment
Share on other sites

Akurat miałem w garażu ebc które zamontowałem i teraz nie mam żadnych problemów, jest stabilnie od samego początku do końca. I myślę że warto coś takiego mieć żeby dobrze kontrolować doładowanie.

 

A nie lepiej po prostu naprawic to, co uszkodzone zamiast robic obejscia? :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...