Skocz do zawartości

Problem z doładowaniem GT98


bartek eg6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wiem ze juz bylo kilka tematow zalozonych w tej sprawie, ale w zadnym nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi na problem w przypadku, dotyczacego mojego auta.

 

Auto GT 98r ex.angol, wydech 2,5, cisnienie doladowania pokazywane na turbotimerze BLITZ DC II-z alarmem przy 1 bar.

 

Problem jest tego typu, ze po moim pierwszym konkretnym potraktowaniu auta, wyskoczyly mi bledy przeplywki oraz stukowca, a doladowanie momentami dochodzi nawet do 1.24...czasem robi boostcuty...

 

Przeplywka zostala wyczyszczona, blad nie wystepuje. Natomiast stukowe pojawia sie i znika.

 

Ale najbardziej martwi mnie to skaczace doladowanie. Raz przeładuje a raz doladowanie jest w normie czyli te 0.8... bara.

 

Na celownik mam wziety wastegate, czy mozliwe jest ze klapka "zawór" sie przywiesza?? moze cos z siłownikiem ?? Jak poruszam ramieniem od silownika, to przez dluzszy czas doladowanie jest w normie.

 

zrobilem teraz testy

 

na jałowym auto zimne -.65hkPa, na cieplym -.70hkPa

 

po wdepnieciu na 2biegu, od 3tys obrotow-auto zaladowalo 1.0hkPa, nawet troszke wiecej

 

natomiast jak budowalem doładowanie stopniowo to miescilo sie w normie ok.0.85

 

Caly Borsk przejezdzilem na 2jce z butem w podlodze i bylo ok, wczesniej takie przeladowania mialy miejsce bardzo bardzo rzadko i tylko na 4tym, 5tym biegu po naglym wcisnieniu do oporu

Edytowane przez bartek eg6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem problem z doładowaniem, ale u mnie to nawet do 1.5 bara dochodziło i nagle spadało do 0.6 i powoli dochodziło do 0.8 więc było bardzo niestabilne. Akurat miałem w garażu ebc które zamontowałem i teraz nie mam żadnych problemów, jest stabilnie od samego początku do końca. I myślę że warto coś takiego mieć żeby dobrze kontrolować doładowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat miałem w garażu ebc które zamontowałem i teraz nie mam żadnych problemów, jest stabilnie od samego początku do końca. I myślę że warto coś takiego mieć żeby dobrze kontrolować doładowanie.

 

A nie lepiej po prostu naprawic to, co uszkodzone zamiast robic obejscia? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...