Yaros Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 21 minut temu, BadBoy napisał: Witam. Odgrzeję kotleta, mam pytanie czy silniki są kompatybilne pod względem skrzyni biegów, czyli czy silnik od manualnej pasuje do automatycznej szkrzyni biegów czy ma inne mocowania? Pozdrawiam Pasuje, blok jest ten sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadBoy Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 (edytowane) Okey. Dzięki wielkie za odpowiedź. Jeszcze jedno czy pomógł by mi ktoś rozszyfrować od jakiej generacji Forka jest silnik o numerze EJ201NYSAB-ODE ? Jest to silnik z Forestera I czy II generacji? Edytowane 17 Lutego 2019 przez BadBoy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mountbiker Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Co do forkow z lpg to słyszałem takie info ze te przystosowane pod lpg miały na klapie „be fuel”, co by właśnie oznaczało przystosowanie gniazd zaworów pod lpg. Takie info od mojego speca od gazu. Sam mam w 3 gen. z 2009 i dlatego się zainteresowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 ...raczej Bi-Fuel, czyli z instalacją dołożoną przez dealera (zdaje się, że były takie z Włoch i Niemiec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mountbiker Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Zgadza się. Właśnie taki posiadam egzemplarz. I co ciekawe kupiłem od handlarza co sprowadził z Niemiec, ale rynkiem pierwotnym były Włochy. Tak czy inaczej Bi-Fuel z instalacja BRC- czy to jest jakaś wzmocniona jednostka jeśli chodzi o gniazda zaworów. I czy tylko o to, czy jeszcze jakieś inne modyfikacje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Sprawdź na tabliczce znamionowej kod silnika. Wzmocnione gniazda to EJ20F. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 16 godzin temu, mountbiker napisał: Co do forkow z lpg to słyszałem takie info ze te przystosowane pod lpg miały na klapie „be fuel”, co by właśnie oznaczało przystosowanie gniazd zaworów pod lpg. 11 godzin temu, Kambol napisał: ...raczej Bi-Fuel, Dokładnie tak 11 godzin temu, Kambol napisał: z instalacją dołożoną przez dealera (zdaje się, że były takie z Włoch i Niemiec) Mój akurat z Włoch. Instalacja BRC. 8 godzin temu, TOMA52 napisał: Sprawdź na tabliczce znamionowej kod silnika. Wzmocnione gniazda to EJ20F. Dokładnie tak, jak pisze @TOMA52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mountbiker Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Świetnie. Czyli oznaczałoby to wzmocnione gniazda zaworów pod LPG. Czy jeszcze jakieś modyfikacje to oznacza? Rozumiem, ze tak czy inaczej regulacje zaworów trzeba wykonywać. Jaki interwał zalecany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 4 godziny temu, mountbiker napisał: Czy jeszcze jakieś modyfikacje to oznacza? Rozumiem, ze tak czy inaczej regulacje zaworów trzeba wykonywać. Jaki interwał zalecany? co do zasady regulacja/sprawdzenie 2 razy rzadziej niż przy EJ204. Poza wzmocnionymi gniazdami i innymi zaworami różnic chyba nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 (edytowane) 19 godzin temu, mountbiker napisał: Rozumiem, ze tak czy inaczej regulacje zaworów trzeba wykonywać. Jaki interwał zalecany? Przy EJ20F sprawdzenie luzów robimy co 60 kkm. Podkreślam: sprawdzenie. I można to zrobić bez wyciągania silnika, co oszczędza czas i nie generuje dodatkowych kosztów. Regulacja - robimy dopiero wtedy, jak jest taka potrzeba. Przykładowo u mnie po zakupie Forka (50 kkm temu) nie było takiej potrzeby, wszystko w normie. Edytowane 12 Marca 2019 przez Malyboss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawbone Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Mam pytanie odnośnie silnika EJ20F, czy on jest tożsamy z EJ204? Wiem, że F ma utwardzne gniazda zaworowe, sęk w tym, że występuje tylko jako wolnossak o mocy 158 KM Z AVCS (right?) Zastanawiam się czy można kupić takiego forka 2.0 N/A pod gaz i przełożyć nieco szpeju z 2.0T aby zrobić z niego turbo benzynke z utwardzanymi gniazdami Ktoś coś słyszał? Planuje zakup forka i założenie mu podtlenku (z przyczyn eko, budżetowych i zasięgowych). Perspektywa UPG w 2.5T mnie torche przeraża a LPG tylko to potęguje i jeszcze te regulacje. Może ten problem z UPG jest nieco nadmuchany, wiadomo głównie piszą ci których ten problem dotknął a nie ci któzy zasuwają z bananem na twarzy. Z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się