Jump to content

Gniazdo żarówki


Mira
 Share

Recommended Posts

Witajcie!

Mam pytanie. Przepaliła mi sie żarówka w i osmaliły przewody. Czy do zdobycia jest gniazdo żarówki D2S? Czy musze kupic cała lampę?Potrzebuje na wczoraj. :( Pozdrawiam

Edited by Mira
Link to comment
Share on other sites

Chyba raczej gniazdo zarnika, choc troche to dziwne ze osmalily sie przewody. Do D2S przewod jest polaczony z przetowrnica i zintegrowany z gniazdem.

Napisz co dokladnie potrzebujesz - mam dwa rozbite reflektory, moze cos sie dobierze.

 

jeśli miałeś na myśli wtyczkę do zasilania to tak http://allegro.pl/pr...3233471042.html a jeśli samo mocowanie żarówki w lampie to tylko nowa lampa

 

To co pokazujesz to jakis chinski wymysl do dokladanych xenonow. W reflektorach D2S Subaru oraz m.in Toyot i Lexusow, kabel z gniazdem i przetwornica jest jedna nierozlaczna czescia. Zreszta IMO to dobry pomysl, w koncu idzie tam wysokie napiecie.

Link to comment
Share on other sites

Chyba raczej gniazdo zarnika, choc troche to dziwne ze osmalily sie przewody. Do D2S przewod jest polaczony z przetowrnica i zintegrowany z gniazdem.

Napisz co dokladnie potrzebujesz - mam dwa rozbite reflektory, moze cos sie dobierze.

 

jeśli miałeś na myśli wtyczkę do zasilania to tak http://allegro.pl/pr...3233471042.html a jeśli samo mocowanie żarówki w lampie to tylko nowa lampa

 

To co pokazujesz to jakis chinski wymysl do dokladanych xenonow. W reflektorach D2S Subaru oraz m.in Toyot i Lexusow, kabel z gniazdem i przetwornica jest jedna nierozlaczna czescia. Zreszta IMO to dobry pomysl, w koncu idzie tam wysokie napiecie.

 

nie do końca chiński , takie rozwiązanie jest na przykład w C5 z 2002 gdzie są fabryczne xenony i przetwornica przykręcona jest od spodu do lampy i taki kabelek łączy ją z palnikiem. Bynajmniej takie rozwiązania później w naprawie są tańsze bo nie trzeba całej lampy kupować.

Link to comment
Share on other sites

Z takimi końcówkami od strony przetwornicy?

Ja jedynie spotkałem się z takowym w zestawach HID do samodzielnego montażu. Widać też to po cenie i jakości kabelka.

Natomiast, żeby wymienić przetwornicę nie trzeba lampy wymieniąć. JAk już sama lampa jest w ręku jest to 5 minut i 6 śrubek.

Link to comment
Share on other sites

o tu masz linka do tej z cytrynki z kablem http://xenonserwis.h...-CITROEN-C5/178 a u kumpla był nie bezpośrednio z przetwornicy a na kostce i w oplocie metalowym

 

o znalazłem :)

 

http://www.bazarek.pl/produkt/3751595/przetwornica-xenon-seat-ibiza-cordoba-volvo-s60.html

 

i to nie jest typu HID dlatego moje pytanie było jak najbardziej słuszne odnośnie jaki typ ma bo są różne rozwiązania

Edited by ipsx82
Link to comment
Share on other sites

o tu masz linka do tej z cytrynki z kablem http://xenonserwis.h...-CITROEN-C5/178 a u kumpla był nie bezpośrednio z przetwornicy a na kostce i w oplocie metalowym

 

o znalazłem :)

 

http://www.bazarek.p...-volvo-s60.html

 

i to nie jest typu HID dlatego moje pytanie było jak najbardziej słuszne odnośnie jaki typ ma bo są różne rozwiązania

 

 

Jak widzać, też idzie kabel w oplocie bezpośrednio z przetwornicy. Poza tym piszesz o odłączanym kablu w oplocie, ten z aukcji jest bez, tj napisałem podtrzymuje, że jest to do chinskich zestawów - miałem taki w ręku ostatnio więc widziałem co to jest wątpie, żeby występował w jakiejś marce jako OEM (te zakłócanie CB i FM musi się w końcu skądś brać :) )

 

W LGC/OBK MY07-MY09 jest jeden jeden typ, przetwornicę Koito/Denso z kablem w w oplocie.

Link to comment
Share on other sites

Dzieki serdeczne za informacje. Tak na marginesie jestem kobietą. :) Potrzebuję wtyczkę do zasilania. Zamówiłam ja na allegro z linka który podał ipsx82. Mam nadzieje, ze to jest to. Winna Ci będę dobrą Whisky. :) Sherif, działam w ciemno tak naprawdę. Co mechanik to mówi co innego, Jeden, ze lampe drugi ze gniazdo. Jak będę miała gniazdo w ręku i zawioze do mechanika to będę wiedzieć co i jak. Ale dobrze wiedziec, że masz refrektory. Dzięki.Ta wtyczka moze byc tymczasowa, gdyz goni mnie czas z powodu wyjazdu na drugi koniec Polski.

Edited by Mira
Link to comment
Share on other sites

Szkoda czasu, ten kabel nic nie da ...

 

Co dokładnie się dzieje ?

Jeżeli trzeba wymienić kabel to tylko z przetwornicą jak tutaj:

http://allegro.pl/przetwornica-xenon-koito-d2s-toyota-avensis-2003-i3186912568.html

 

Zakładam, że masz oryginalne xenony w Legacy My07 EU

 

Do wymiany trzeba wyjąc reflektor.

Link to comment
Share on other sites

No to mnie podłamałeś. Pytasz co sie stało. Otóż przestała świecić lampa. Okazało sie że wtyczka sie przypala, więc wyjeto żarówke i odcięto przewodzik. Kurcze nie znam sie na tym kompletnie.:(

Link to comment
Share on other sites

Wtyczka się przepala .. trochę dziwne :), może przetwornica się kończy, ale po co odcinać przewodzik.. który odcieli, ten srebny z metalową kopułka (jak na zdjęciu z aukcji powyzej), co wklada się na żarnik xenonowy ?.

 

Jeżeli chodzi o zasilanie to idzie tak: instalacja auta -> kostka w lampie (12v), potem przewód zasilajacy do przetwornicy (kostka) - przetwornica -> kabel z opltem -> żarnik.

 

BTW. Xenony ma oryginalne, te ze spryskiwaczem w rogu lampy ?

Link to comment
Share on other sites

Powiem Ci szczerze, ze nie wiem . Użyczyłam samochód i taki mi oddano. Nie spodziewałam się, ze będę miała z tym tyle kłopotu. Jutro ma przyjśc ta wtyczka . Pojade do elektryka i niech sprawdzi przetwornice. Mam mało czasu, bo tak jak pisałam wyjeżdżam za pare dni.. Będe w okolicach Dzierżeniowa. Słyszałam, ze tam jest dobry prywatny serwis Subaru. Jak tu nic nie wskóram pojadę tam. Dzięki jeszcze raz.

 

Dzięki serdeczne za pomoc . Wtyczka pasowała.:)

Edited by Mira
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...