Skocz do zawartości

Jaki naped jest w forku 2013?


najman

Rekomendowane odpowiedzi

W jakiejs gazecie wyczytalem ze wersje z automatyczna skrzynia biegow (czyli w tym przypadku bezstopniowa cvt) maja naped na tylne kola dolaczany jak wiekszosc nowych suv-ow? Czyli wersja diesel ma staly naped 4 kol 50;50? Tak samo jak wersja ktora obecnie posiadam z 2009r? Ktos wie czy mozna odlaczyc calkowicie esp bez kombinowania z wyciaganiem bezpiecznikow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dupa z tym napedem, jednynie jeszcze STI ma prawdziwy naped AWD, wersje z manualami zostały wykastrowane i nie ma redutkora - pytanie czy zastapił go krotki 1 bieg w skrzyni 6-biegowej?

dwa nowy naped musi miec elekronicze wspomagacze bo zawiecha w nowych Forkach uniemożliwia wykrzyż osi (jest nastawiona na prowadzenie po asfalcie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do utraty reduktora - zgadzam się :toobad: i bardzo mnie to boli,

Co do napędu to jest jak w X-drive - nazywa się stały nie ze względu na stałe połączenie napędu z osiami przez dyfer ale ze wzgledu na stałą dystrybucję momentu na osie przez elektronicznie sterowane sprzęgło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dupa z tym napedem, jednynie jeszcze STI ma prawdziwy naped AWD, wersje z manualami zostały wykastrowane i nie ma redutkora - pytanie czy zastapił go krotki 1 bieg w skrzyni 6-biegowej?

dwa nowy naped musi miec elekronicze wspomagacze bo zawiecha w nowych Forkach uniemożliwia wykrzyż osi (jest nastawiona na prowadzenie po asfalcie)

 

Pytanie czy ten nowy napęd jest w praktyce gorszy o "prawdziwego". Relacje użytkowników tego nie potwierdzają jak na razie. Ale faktycznie brakuje CVT z VTD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nowych WRC'ach też jest taki gorszy, dwa dyferencjały spięte sprzęgłem , czyli takie nieprawdziwe AWD :yahoo:

Co do napędu to jest jak w X-drive - nazywa się stały nie ze względu na stałe połączenie napędu z osiami przez dyfer ale ze wzgledu na stałą dystrybucję momentu na osie przez elektronicznie sterowane sprzęgło.

Czyli stały to nie taki, który jest na stałe spięty tylko taki, który minimum 3 dyferencjały ? Zwłaszcza 3 otwarte.

ps. czy nowy Forek i te starsze Subaru z automatem mogą nie kręcić tylnią osią ?

Edytowane przez JJacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersje z automatyczna skrzynia biegow (czyli w tym przypadku bezstopniowa cvt) maja naped na tylne kola dolaczany jak wiekszosc nowych suv-ow?

 

jesli logika sprzegla MPT w skrzyni CVT jest podobna do 4EAT to jest to jak najbardziej staly naped

 

pisalem o tym tu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/59028-ciekawe-spotrzezenia-dot-4eat/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pytanie czy ten nowy napęd jest w praktyce gorszy o "prawdziwego". Relacje użytkowników tego nie potwierdzają jak na razie. Ale faktycznie brakuje CVT z VTD.

 

 

 

Ja się nie znam wiele na tych napędach, ale jak miałem jazdę próbna nowym XT w zimie to w jednym miejscu nie mogłem podjechać w śniegu pod pewna skarpę. Dopiero z duuuuzym rozpędem się udało.

Zacząłem się zastanawiać nad tym i pojechałem tam moim forkiem dieslem III i bez zająknięcia podjechałem.

 

Efekt taki że mam forka XT, ale wersję II, jest bosko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...