najman Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 W jakiejs gazecie wyczytalem ze wersje z automatyczna skrzynia biegow (czyli w tym przypadku bezstopniowa cvt) maja naped na tylne kola dolaczany jak wiekszosc nowych suv-ow? Czyli wersja diesel ma staly naped 4 kol 50;50? Tak samo jak wersja ktora obecnie posiadam z 2009r? Ktos wie czy mozna odlaczyc calkowicie esp bez kombinowania z wyciaganiem bezpiecznikow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 (edytowane) Coś podobnego do dolaczanego. Przedni i tylny dyfer jest otwarty a centralny napchany/sterowany elektronika. Edytowane 10 Maja 2013 przez Kapic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 dupa z tym napedem, jednynie jeszcze STI ma prawdziwy naped AWD, wersje z manualami zostały wykastrowane i nie ma redutkora - pytanie czy zastapił go krotki 1 bieg w skrzyni 6-biegowej? dwa nowy naped musi miec elekronicze wspomagacze bo zawiecha w nowych Forkach uniemożliwia wykrzyż osi (jest nastawiona na prowadzenie po asfalcie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Co do utraty reduktora - zgadzam się i bardzo mnie to boli, Co do napędu to jest jak w X-drive - nazywa się stały nie ze względu na stałe połączenie napędu z osiami przez dyfer ale ze wzgledu na stałą dystrybucję momentu na osie przez elektronicznie sterowane sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 dupa z tym napedem, jednynie jeszcze STI ma prawdziwy naped AWD, wersje z manualami zostały wykastrowane i nie ma redutkora - pytanie czy zastapił go krotki 1 bieg w skrzyni 6-biegowej? dwa nowy naped musi miec elekronicze wspomagacze bo zawiecha w nowych Forkach uniemożliwia wykrzyż osi (jest nastawiona na prowadzenie po asfalcie) Pytanie czy ten nowy napęd jest w praktyce gorszy o "prawdziwego". Relacje użytkowników tego nie potwierdzają jak na razie. Ale faktycznie brakuje CVT z VTD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 (edytowane) W nowych WRC'ach też jest taki gorszy, dwa dyferencjały spięte sprzęgłem , czyli takie nieprawdziwe AWD Co do napędu to jest jak w X-drive - nazywa się stały nie ze względu na stałe połączenie napędu z osiami przez dyfer ale ze wzgledu na stałą dystrybucję momentu na osie przez elektronicznie sterowane sprzęgło. Czyli stały to nie taki, który jest na stałe spięty tylko taki, który minimum 3 dyferencjały ? Zwłaszcza 3 otwarte. ps. czy nowy Forek i te starsze Subaru z automatem mogą nie kręcić tylnią osią ? Edytowane 10 Maja 2013 przez JJacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Czyli wersja diesel ma staly awd? Co jesli hamuje silnikiem na zakrecie w tym nowym niby stalym napedzie? Hamuja 4 kolka czy 2 przednie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Relacje użytkowników tego nie potwierdzają jak na razie. jak nie? przecież nie podjedzie do tyłu pod krawężnik sporo tego na YT pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 wersje z automatyczna skrzynia biegow (czyli w tym przypadku bezstopniowa cvt) maja naped na tylne kola dolaczany jak wiekszosc nowych suv-ow? jesli logika sprzegla MPT w skrzyni CVT jest podobna do 4EAT to jest to jak najbardziej staly naped pisalem o tym tu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/59028-ciekawe-spotrzezenia-dot-4eat/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Pytanie czy ten nowy napęd jest w praktyce gorszy o "prawdziwego". Relacje użytkowników tego nie potwierdzają jak na razie. Ale faktycznie brakuje CVT z VTD. Ja się nie znam wiele na tych napędach, ale jak miałem jazdę próbna nowym XT w zimie to w jednym miejscu nie mogłem podjechać w śniegu pod pewna skarpę. Dopiero z duuuuzym rozpędem się udało. Zacząłem się zastanawiać nad tym i pojechałem tam moim forkiem dieslem III i bez zająknięcia podjechałem. Efekt taki że mam forka XT, ale wersję II, jest bosko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się