pauluswck Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Dzisiaj wyskoczyła mi mogająca kontrolka CRUISE i jednoczesnie CHECK ENGINE no i tempomat nie działa. Co to może być? Padł jakiś bezpiecznik czy coś poważniejszego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 check engine, a więc jakiś błąd silnika, powoduje automatycznie miganie cruise i niedziałanie tempomatu. napraw przyczynę check engine, i powinno wrócić do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauluswck Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Aha, czyli podejrzewam już winnego- świeżo założoną instalację LPG :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Zapewne sonda lambda wariuje, albo inne typowo gazowe przypadłości - ale są na to sposoby, pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauluswck Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Na razie zrobiłem 900 km na gazie więc za chwilę pierwsza regulacja, mam nadzieję, że to pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 @@pauluswck, zacznij od odczytu kodów błędów. Bardziej pomaga niż wróżenie z fusów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stozek Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Ja tak miałem przy uszkodzonej sondzie lambda, po wymianie błąd się skasował sam i wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 pauluswck zakładałes gaz pewnie u JAKO wiec sie nie wyglupiaj tylko wal do niego, chociaz droga sprawdzenia kodów błędu jest wlaściwa przy LPG czesto wywala bład P0410, co oznacza problem staaary jak swiat ( Secondary Air injection System Troubleshooting, czyli zbieranie sie wody w slimaku). ciezko naprawic bo drogo i starcza na krotko, a i wywalic tego systemu to nie taka prosta sprawa. Dlatego np. Ja zakupilem urzadzenie do obslugi kompa w forku oraz programik na smartfona i raz na dwa-trzy dni kasuje i jade dalej... tomasz p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauluswck Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Już po kłopocie- mam nadzieję. Po regulacji gazu i wymianie wadliwego wtryskiwacza jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczelnik Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Pozwolę sobie odkopać temat. U mnie kolejność była inna. Wpierw zaczęła migać kontrolka tempomatu a dopiero po jakichś 30 kilometrach zapalił się "check engine"... Nie pomogło rozpięcie aku do skasowania samego błędu. Jakieś sugestie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się