Jump to content

wyjmowanie radia 2din z Imprezy 2006 ???


jarmen
 Share

Recommended Posts

Witam

czekam na nowe radio 2din

więc jak dojdzie trzeba będzie wyjąć fabryczne ... ale jak to zrobić ?

próbowałem podważać ale nic a nie chce nic ułamać

czy wiecje jak je wyjąć ???

z góry dzięki i pozdrawiam

post-10603-0-67687000-1368117001_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ramka/panel wokół radia i pokręteł od wentylacji jest na zatrzaskach, delikatnie podważasz na brzegach i wyskakuje. Później to już 4 śrubki i gotowe ;)

Edited by artiLUBLIN
Link to comment
Share on other sites

sprubójemy i zobaczymy :) mam nadzieje że nic nie ułamię bo niezdarne łapy mam :D

Link to comment
Share on other sites

Wczoraj akurat przerabiałem.

Musisz pozdejmować plastiki po bokach konsoli - wkręty

popielniczkę z obudową - na zatrzaskach

konsolę/panel z pokrętłami klimy delikatnie "podwadzić" - na zatrzaskach

radio chyba na 6 wkrętach - ale to już formalność

 

Tak to wygląda z grubsza

 

eeeee

napociłem się a tu już po ptokach

Link to comment
Share on other sites

po bokach konsoli ? to te plastiki w ciemnym kolorze ?

czy tylko to w jasniejszym kolorze ??

Link to comment
Share on other sites

no spoko sprobujemy , calosc wyglada jak na zdjeicu, jest jakas przerwa pod klima

post-10603-0-67168300-1368119062_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

przerabiałem to milion razy, najpierw ściągasz ramkę lewarka srzyni biegów, podważasz od strony hamulca ręcznego ten srebrny plastik do góry wraz z mieszkiem skrzyni biegów i popielniczką, jak już będziesz miał ten plastik z głowy to pod sterowaniem klimatyzacji od dołu masz dwie śruby po bokach na torxa, odkręcasz je, potem reszta jest na zatrzaskach to delikatnie podważasz i finito ;)

 

proszę o pomuka :D

Edited by GeFo555
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

W 2006 podważasz plastiki od dołu, od popielniczki. Wykręcasz chyba dwie śruby przy niej, reszta jest na zatrzaskach. Wyjmujesz tylko tę jaśniejszą część, by się dostać do radia.

 

Tradycyjnie na NASIOCu jest instruktaż z obrazkami, choć mi się nie wyświetla nr 2 - ten dotyczący odkręcenia dwóch śrubek przy popielniczce.

 

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=919560

Link to comment
Share on other sites

przerabiałem to milion razy, najpierw ściągasz ramkę lewarka srzyni biegów, podważasz od strony hamulca ręcznego ten srebrny plastik do góry wraz z mieszkiem skrzyni biegów i popielniczką, jak już będziesz miał ten plastik z głowy to pod sterowaniem klimatyzacji od dołu masz dwie śruby po bokach na torxa, odkręcasz je, potem reszta jest na zatrzaskach to delikatnie podważasz i finito ;)

 

proszę o pomuka :D

 

Dokładnie. To jest kompletny i prawidłowy opis

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

hej  a jakies podpowiedzi jak wymontowac radio z GD?? bo mam jakiegos wiesniaka i półeczkę pod spodem na tel i niewiem jak wyjac ramke srebrna na okolo by jej nie poniszczyc… 

 

pomocy? :)

 

EDIT: 

sorry znalezione wiec juz nie aktualne. 

Edited by Aggie
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...