Skocz do zawartości

wyjmowanie radia 2din z Imprezy 2006 ???


jarmen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

czekam na nowe radio 2din

więc jak dojdzie trzeba będzie wyjąć fabryczne ... ale jak to zrobić ?

próbowałem podważać ale nic a nie chce nic ułamać

czy wiecje jak je wyjąć ???

z góry dzięki i pozdrawiam

post-10603-0-67687000-1368117001_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ramka/panel wokół radia i pokręteł od wentylacji jest na zatrzaskach, delikatnie podważasz na brzegach i wyskakuje. Później to już 4 śrubki i gotowe ;)

Edytowane przez artiLUBLIN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj akurat przerabiałem.

Musisz pozdejmować plastiki po bokach konsoli - wkręty

popielniczkę z obudową - na zatrzaskach

konsolę/panel z pokrętłami klimy delikatnie "podwadzić" - na zatrzaskach

radio chyba na 6 wkrętach - ale to już formalność

 

Tak to wygląda z grubsza

 

eeeee

napociłem się a tu już po ptokach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerabiałem to milion razy, najpierw ściągasz ramkę lewarka srzyni biegów, podważasz od strony hamulca ręcznego ten srebrny plastik do góry wraz z mieszkiem skrzyni biegów i popielniczką, jak już będziesz miał ten plastik z głowy to pod sterowaniem klimatyzacji od dołu masz dwie śruby po bokach na torxa, odkręcasz je, potem reszta jest na zatrzaskach to delikatnie podważasz i finito ;)

 

proszę o pomuka :D

Edytowane przez GeFo555
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2006 podważasz plastiki od dołu, od popielniczki. Wykręcasz chyba dwie śruby przy niej, reszta jest na zatrzaskach. Wyjmujesz tylko tę jaśniejszą część, by się dostać do radia.

 

Tradycyjnie na NASIOCu jest instruktaż z obrazkami, choć mi się nie wyświetla nr 2 - ten dotyczący odkręcenia dwóch śrubek przy popielniczce.

 

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=919560

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerabiałem to milion razy, najpierw ściągasz ramkę lewarka srzyni biegów, podważasz od strony hamulca ręcznego ten srebrny plastik do góry wraz z mieszkiem skrzyni biegów i popielniczką, jak już będziesz miał ten plastik z głowy to pod sterowaniem klimatyzacji od dołu masz dwie śruby po bokach na torxa, odkręcasz je, potem reszta jest na zatrzaskach to delikatnie podważasz i finito ;)

 

proszę o pomuka :D

 

Dokładnie. To jest kompletny i prawidłowy opis

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

hej  a jakies podpowiedzi jak wymontowac radio z GD?? bo mam jakiegos wiesniaka i półeczkę pod spodem na tel i niewiem jak wyjac ramke srebrna na okolo by jej nie poniszczyc… 

 

pomocy? :)

 

EDIT: 

sorry znalezione wiec juz nie aktualne. 

Edytowane przez Aggie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...