Pedros Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 (edytowane) Ja również potwierdzam, to co zostało już napisane. Wada - zdecydowanie hamulce - tarcze biją, a efektywność zbyt słaba do tego auta. Co do 18l - hmmm - raz tak miałem po jeździe w 3 km korku na jedynce. Średnio pali ok. 11-tu (50% miasto, 50% trasa). W trasie przy 160km/h na tempomacie pali ok 10l. Czesem lubi łyknąć trochę oleju. Mój ma przebieg ok 180 000 km i łyknie litr oleju na 3000 - 5000 km. Auto nie lubi dziur. Ma twardsze zawieszenie i mały skok. Na zimę auto jeździ na kołach 17" - wchodzą bez problemu oryginalne felgi do legacy. Poza tym same plusy. Auto prowadzi się pewnie, jest dla mnie wystarczająco dynamiczne i ma to coś, czego nie ma 95% aut na naszych drogach :-) AWD, dynamika, drzwi bez ramek i do tego jest ładne - oczywiście kwestia gustu. A propos BMW 530. Kumpel ma wersję bez X i w lato fajnie się tym jeździ. Natomiast zimą legaś go zjada na śniadanie :-) Edytowane 23 Maja 2013 przez Pedros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 (...) Wada - zdecydowanie hamulce - tarcze biją, a efektywność zbyt słaba do tego auta.a teraz wyobrazcie sobie, ze takie same hamulce (przednie) miala i Tribeca... owszem, dynamika nieporownywalnie gorsza, ale za to jaka nadwaga... btw, nowy Forek 2.0XT ma wymiarowo takie same przednie hamulce, mam nadzieje, ze przynajmniej materialowo cos poprawili (tarcze i klocki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 (...) Wada - zdecydowanie hamulce - tarcze biją, a efektywność zbyt słaba do tego auta.a teraz wyobrazcie sobie, ze takie same hamulce (przednie) miala i Tribeca... owszem, dynamika nieporownywalnie gorsza, ale za to jaka nadwaga... btw, nowy Forek 2.0XT ma wymiarowo takie same przednie hamulce, mam nadzieje, ze przynajmniej materialowo cos poprawili (tarcze i klocki) Mowisz o H6 czy o SepcB (o ile maja inne). Pytałem w serwisie jak można poprawić hamulce w moim Obk, dostałem odp, żeby założyc zaciski i większe tarcze m.in od Tribeci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 (edytowane) Mowisz o H6 czy o SepcB (o ile maja inne). Pytałem w serwisie jak można poprawić hamulce w moim Obk, dostałem odp, żeby założyc zaciski i większe tarcze m.in od Tribeci. zwykle H6 (nie-spec.B ) w poprzedniej budzie mialo bodajze 294x20 tarcze, wiec przesiadka na 316x30 na pewno bedzie krokiem do przodu, ale cudow to bym nie czekal... Edytowane 24 Maja 2013 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Mowisz o H6 czy o SepcB (o ile maja inne). Pytałem w serwisie jak można poprawić hamulce w moim Obk, dostałem odp, żeby założyc zaciski i większe tarcze m.in od Tribeci. zwykle H6 (nie-spec.B ) w poprzedniej budzie mialo bodajze 294x20 tarcze, wiec przesiadka na 316x30 na pewno bedzie krokiem do przodu, ale cudow to bym nie czekal... a z tego co piszesz Spec B ma wieksze jak Tribeca ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 a z tego co piszesz Spec B ma wieksze jak Tribeca ? przeciez juz w pierwszym poscie napisalem wyraznie, ze Tribeca miala takie same ham. przednie co i spec.B (tj. 316x30) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Europejskie Legacy H6 2004-2006 (automat), 3.0 Spec.B i 2.5 GT (US) miały ten sam hamulunek (316mm). Jak jest w Outback-u H6 nie pamiętam. Outback 2,5XT (US) ma istotnie 294mm. Tarcze 316mm zostały moim zdaniem źle zaprojektowane i jakoś nie tak się nagrzewają, co powoduje wibracje - nie trzeba specjalnie upalać, od samej jazdy autostradowej zaczynają bić. Pomaga wymiana tarcz na nieseryjne - sprawdziłem w kilku egzemplarzach i zestaw EBC Turbo Groove + Red Staff zamyka problem definitywnie. Wymiana zacisków na Brembo nie jest konieczna. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Europejskie Legacy H6 2004-2006 (automat), 3.0 Spec.B i 2.5 GT (US) miały ten sam hamulunek (316mm) serio? czyli roznice pomiedzy Legacy 3.0R AT i spec.B AT sa mniejsze niz myslalem (czyli rozni sie tylko zderzak, zawieszenie i kola?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrowpl Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 zestaw EBC Turbo Groove + Red Staff zamyka problem definitywnie. Rozsądne rozwiązanie bez zbędnego kombinowania, sam wymieniłem na taki zestaw i jestem bardzo zadowolony z efektu Średnio pali ok. 11-tu (50% miasto, 50% trasa) True Od niedawna poruszam się głównie po mieście (75%) ale nie w dużych korkach, jeżdżę w miarę dynamicznie, średnie spalanie mam w przedziale 13-14l. W trasie przy 160km/h na tempomacie pali ok 10l Autostrada ponad 300km przejechane w tym stylu, spalanie obliczone na podstawie tankowania do pełna jakieś 10,8-11 - komputer 10,4, co śmieszne w drugą stronę jechałem 120-130km/h i wyszło ponad 12l. Poza tym same plusy. Auto prowadzi się pewnie, jest dla mnie wystarczająco dynamiczne i ma to coś, czego nie ma 95% aut na naszych drogach :-) Bardzo trafne!!! Beznadziejne seryjne nagłośnienie. Smutna prawda wygłuszenie drzwi + wymiana głośników i podpięcie tego pod wzmacniacz załatwia sprawę na całkiem zadowalającym poziomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 (edytowane) Co do spalania to jednak 2.5 XT w mieście jest bardziej ekonomiczne. Dla Speca-B w manualu trzeba liczyć koło 18tu. Sam rozważam Speca-B ale szanse ma małe. Jakbym nie porównywał do np. BMW 530xd to Legaś odpada szybko. Szkoda ze dopiero teraz widzę wątek Spalanie 18? To chyba stojąc cały czas w miejscu na chodzących silniku! 12-13 to norma, może 15 max. Nigdy w życiu nie palił mi 18l!! [ Co do hamulcow: tez wymienilem na EBC i to jest najprostsze rozwiazanie. Przynajmniej zylem w tym przekonaniu do zeszlego roku, kiedz w drugim Spec.B w rodzinie przyszedl czas na wymiane tarcz i klockow i wymienilismy znowu na seryjne. Potem zastosowalem technike docierania tarcz i klockow (opisana przeze mnie gdzies w technicznym) i .... problemu nie ma! :shock: Seryjne hamulce NIE WIBRUJA i NIE KRZYWIA SIE. Warto sprobowac! Prosze, stosowny temat: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/51917-faq-jak-dbac-o-hamulce/page__hl__faq Edytowane 14 Czerwca 2013 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Co do wad chciałbym użytkowników podpytać o padającą wiskozę, często się zdarza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrek Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Wiskoza padla mi po 140.000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Nie mam speca, tylko zwykłą H6 - 114 kkm przelotu i z wiskoza nie ma problemu Wymieniałem ostatnio hamulce, przód i tył, na oryginalne i potwierdzam @Than_Junior, po docieraniu nic nie bije ani nie jest krzywe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Co do wad chciałbym użytkowników podpytać o padającą wiskozę, często się zdarza? Ja mam 130 tyś i jak na razie bez wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się