only4free Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 (edytowane) Hej, Pytanie jakich pewnie przewinęło się wiele i tyle osób co opinii ale ... może uda się znaleźć kompromis. Pytanie jest proste -> jakie turbo najlepsze do poniższego auta, zastanawiam się nad małym upgrade od serii. Chciałbym na to przeznaczyć max 4-5k i nie wymieniać przy okzacji niczego (p&p), naturalnie +remap. STI MY06 US Spec Kute Korby, Tłoki, zmieniony wał, szpilki itp, wywalony egr i tgv TMIC APS 2,5 raza większy od serii (http://www.airpowers...x/my01/tmic.htm) Wydech całość 3", Pompa Paliwa Zmieniona, Wtryski zmienione (chyba na 550) Turbo (póki co) VF39. Na VF48 hamownia pokazała 335HP @ 6300 i 520 @ 3200-4200 (1,5bar w peaku) Dzięki z góry za KONSTRUKTYWNE porady Pozdr ! Edytowane 9 Maja 2013 przez only4free Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Jeśli ma to być znaczący przyrost mocy,to 4-5 tys. może nie wystarczyć. Carlos sprzedaje fajną turbinkę,na moce w ok.370KM. Pasujaca p&p,MDX321. Ale te wtryski to chyba większe masz.Bo 550-ki to chyba seria w 2,5T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 FP BLACK 82HTA FP HTA GT3582R Łukasz C z 4 wiatraków ogarnie piękną mapę na tych turbinach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 (edytowane) MD321. Full stop Edytowane 9 Maja 2013 przez Przemeq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Najważniejsze pytanie jeszcze nie padło,a nie określił tego również autor wątku. Do czego auto ma służyć?Czy ma być szybkie i emanować mocą?Szybkie na 1/4 mili?Czy jeździmy na KJS-owych kręciołach? Od tego też uzależniony może być wybór turbiny i późniejsza mapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
only4free Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 FP BLACK 82HTA FP HTA GT3582R Za duże i za drogie jak dla mnie Najważniejsze pytanie jeszcze nie padło,a nie określił tego również autor wątku. Do czego auto ma służyć?Czy ma być szybkie i emanować mocą?Szybkie na 1/4 mili?Czy jeździmy na KJS-owych kręciołach? Od tego też uzależniony może być wybór turbiny i późniejsza mapa. Już uzupełniam, dzięki za spostrzegawczość. Auto ma być szybkie i dynamiczne, najlepiej żeby nie traciło mocno tchu przed 6,5k obr. , dobrze przyśpieszać w zakresie prędkości użytecznych (do ok.160-180), nie będzie nigdy startowało na 1/4 mili, KJSy czy pojeżdzawki się zdarzają i zimowe zabawy, toteż dobry dół i mały lag jest konieczny (z tego samego powodu nie chce FMIC). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 (edytowane) tak jak cybel mówi - mam MDX321T turbo ładnie wstaje , jak na swoje gabaryty co jeszcze istotne , nie musisz go mocno ładować, co za tym idzie ładunek jest mniej przegrzany i bezpieczniejszy dla silnika... na 370KM wystarczy ok 1,4bara... ...auto, na TMICu , bardzo ładnie reagowało na gaz, nawet w warunkach KJSowych, tudzież prób sportowych, a'la "dookoła trzepaka" tutaj na FMICu - czyli ze zdecydowanie większym lagiem... ...a tak jechał na mapie którą wkleiłem... czyli 370KM / i TMIC - zwykły z STI08 Edytowane 10 Maja 2013 przez carlos-wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
only4free Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Rozumiem ze to było na EJ257 ? Miałeś wywalony egr i tgv ? Jak z dolotem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 to było na EJ255 / różnica pomiedzy silnikami 255(wrx), a 257 (sti) , jest tylko w stopniu sprężania i to niezbyt dużym. Nie znaczenia czy budujesz mocny motor na bazie silnika 2,5 z wrx'a czy sti. sprawa dolotu , jest dość kontrowersyjna - ja miałem dolot HKS'a otwarty / ale są też zwolennicy pozostawiania oemowego dolotu do tej bariery mocowej. TGVki oczywiście miałem wywalone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
only4free Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Hmmm...jest jeszcze jedna opcja, następca 68mki FP 71HTA with your choice of 64MM stock appearing cover or 84MM Flow Advancement Port™ compressor cover coupled to the TD05H 7cm2 turbine section (84MM Cover Requires TGV Delete to fit in stock location) Myślę że też by podeszła ? Co myślicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 zapytaj Bębna co było jak założył HTA na szerszym portingu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
only4free Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 co było ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 (edytowane) szerszy porting, nie był najlepszym pomysłem... nie zawsze to co większe na wejściu, daje więcej efektu na wyjściu Edytowane 11 Maja 2013 przez carlos-wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 co było ? raczej co jest , jest lag , nie wiem czemu zrezygnowali z 68 to było dobre turbo , te nowe już niestety kicha , ale to pewnie pod rynek US. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Wolne to evo :-). Dobra robota! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
only4free Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 co było ? raczej co jest , jest lag , nie wiem czemu zrezygnowali z 68 to było dobre turbo , te nowe już niestety kicha , ale to pewnie pod rynek US. większy lag niż w 68mce ? a moze tą 71 na standardowym portingu ? No bo w tej MDX321 lag i spool może być jeszcze większy niż w HTA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się