kaarolekkk Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Witam. Wyjąłem dziś intercooler i pełno oleju wszędzie w ic i wężach. Rozumiem że to już koniec turbo. Gdy kupywałem samochód mówiono mi że turbo było regenerowane ale czy w to wierzyć to nie wiem. Pytanie moje w tym czy regenerować obecne i czy wogóle się da czy odrazu szukać nowej. turbo: D04L 49377-04100 ( ps. jakiej kategori to turbo , dobre czy złe? ) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 pytanie ile ma przelatane? ile bylo tam oleju? i czy przy regeneracji turbo ic i weze byly czyszczone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolekkk Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Obecnie na liczniku 230 tys. Ale licznik byl chyba zmieniany wiec dokladjie nie jestem w stanie powiedziec. Co do regeneracji powiedziano mi tylko ze bylo robione nic wiecej. Weze sam teraz poczyscilem. Z jakies 2 miesiace temu mialem takie zdazenia ze przed jazda sprawdzilem olej i bylo wporzadku pozniej chwile po miescie pojezdzilem i nagle jakbym zaczal slyszec turbo. Zatrzymalem sie sprawdzam olej po 10 min ok. A tam o polowe mniej niz mialem. Raz tak tylko mialem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Pudełko Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Albo turbo nie było regenerowane albo po ostrej jedzie odrazu gasiłeś autko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolekkk Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Autko rozgrzewane przed i studzone po więc to wykluczam. A co do samego turbo to regenerować czy nowe i czy to jakieś złe czy dobre turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 @@kaarolekkk,lepeij kupić używkę w dobrym stanie,będzie taniej i dłużej posłuży. A dmuchawka to pewnie TD04L,czyli seria z WRX-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Pudełko Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 ok, co do turbo to raczej TD04L a nie D04L jest to seryjne turbo montowane w subaru co do regenracji to niewiem może ktoś inny sie wypowie, szukaj może na forum dobrej używki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolekkk Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 (edytowane) Tyle że planuje kapitalny remont w sumie już zacząłem i wsadzać raczej używke to lipa. Poza tym będę chciał dodać co nieco kucyków ...w sumie to też niepotrzebnie pytam o regeneracje Edytowane 8 Maja 2013 przez kaarolekkk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 @kaarolekkk,lepeij kupić używkę w dobrym stanie,będzie taniej i dłużej posłuży. Cybel, no wlasnie lepiej dac do regeneracji niz kupowac uzywke, bo masz gwarancje. Kto da Ci rok gwarancji na uzywane turbo? a co jak sie rozcieknie po 3 miechach? wracajac do tematu. najpierw wymyj weze, ic i dolot z oleju, pojezdzij i za jakis czas sprawdz ile masz tam oleju. nie kazdemu sie chce rozbierac i czyscic uklad a olej w dolocie w turbo to normalka jesli nie masz Oil Catch Tank Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 @kaarolekkk,lepeij kupić używkę w dobrym stanie,będzie taniej i dłużej posłuży. Cybel, no wlasnie lepiej dac do regeneracji niz kupowac uzywke, bo masz gwarancje. Kto da Ci rok gwarancji na uzywane turbo? a co jak sie rozcieknie po 3 miechach? komu dasz do regeneracji TD04 ? olej w dolocie w turbo to normalka jesli nie masz Oil Catch Tank zależy ile tego oleju ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 komu dasz do regeneracji TD04 ? http://scrollproducts.com/pl/hybrydy/td04-mitsubishi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 komu dasz do regeneracji TD04 ? http://scrollproduct...td04-mitsubishi ok, kiedyś słyszałem że nikt w PL nie potrafi dobrze zregenerować TD04 i lepiej poszukać sprawnej uzywanej, lub zainwestować w np. AFP4H Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolekkk Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Poczyszcze i sie okaze tylko ze nie predko bo zawieszenie w remoncie i czekam na nowy gwint. Benzyna spokojnie moge przeplukac IC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Pudełko Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 benzyna alboo nitro, broń boże ROPA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolekkk Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Ropy nawet nie mam xD i kolejny wydatek. Niebieska skarbonka bez dna hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 najlepszy spray do czyszczenia hebli lub spray do czyszczenia gaznikow. brake cleaner:) carb cleaner:) z benzyna roznie reaguje guma i plastik. bron borze rozpuchol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Witam, ja mam tego "oleju troszke mniej", chcac dobrac sie do czujnika spalania stukowego odkrecilem IC no i swiezy nieprzepalony olej byl na krawedzi Y pipe i laczniku IC z przepustnica ale moze ze 2ml lacznie, IC w sumie czysty ,przejmowac sie tym?, dodam ze wczoraj troche poganialismy sie z kolega po miescie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Jeśli oleju niewiele i po przegonieniu autka,silnik chodzi równo i cicho,to nie ma się czym przejmować. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Dzieki cybel za czeste wyciaganie pomocnej dloni/slowa :>, w sumie moj i kolegi silnik tez gt99 ej205 chodza identycznie cicho i rowno takze uznalismy ze jest ok. Ale ja pierwszy raz ogladalem IC i przylacza imprezy turbo dlatego sie zaniepokoilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 TD04L czyli seria wrx mitsubishi, oczywiscie ze jak najbardziej do regeneracji. Załozone u kolesia i przelatane 25kkm, zero luzów i wycieków. ceny nie małe ale gwarancja na rok, kontakt na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacu Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Witam nie chcę zaczynać nowego tematu bo dotyczy tego samego problemu. Mam w dolocie tyle oleju co na zdjęciach. Myślicie ze to turbina? Czy są to normalne ilości? Dodam ze kiedyś tak nie było, był jakiś osad z oleju ale raczej śladowe ilości. Auto zaczęło mi trochę kopcić po odpaleniu. Turbina to IHI VF35 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się