Jump to content

Olej w intercoolerze


kaarolekkk
 Share

Recommended Posts

Witam. Wyjąłem dziś intercooler i pełno oleju wszędzie w ic i wężach. Rozumiem że to już koniec turbo. Gdy kupywałem samochód mówiono mi że turbo było regenerowane ale czy w to wierzyć to nie wiem. Pytanie moje w tym czy regenerować obecne i czy wogóle się da czy odrazu szukać nowej. turbo: D04L 49377-04100 ( ps. jakiej kategori to turbo , dobre czy złe? ) Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Obecnie na liczniku 230 tys. Ale licznik byl chyba zmieniany wiec dokladjie nie jestem w stanie powiedziec. Co do regeneracji powiedziano mi tylko ze bylo robione nic wiecej. Weze sam teraz poczyscilem. Z jakies 2 miesiace temu mialem takie zdazenia ze przed jazda sprawdzilem olej i bylo wporzadku pozniej chwile po miescie pojezdzilem i nagle jakbym zaczal slyszec turbo. Zatrzymalem sie sprawdzam olej po 10 min ok. A tam o polowe mniej niz mialem. Raz tak tylko mialem.

Link to comment
Share on other sites

Autko rozgrzewane przed i studzone po więc to wykluczam. A co do samego turbo to regenerować czy nowe i czy to jakieś złe czy dobre turbo?

Link to comment
Share on other sites

Tyle że planuje kapitalny remont w sumie już zacząłem i wsadzać raczej używke to lipa. Poza tym będę chciał dodać co nieco kucyków :)

...w sumie to też niepotrzebnie pytam o regeneracje -_-

Edited by kaarolekkk
Link to comment
Share on other sites

@kaarolekkk,lepeij kupić używkę w dobrym stanie,będzie taniej i dłużej posłuży.

Cybel, no wlasnie lepiej dac do regeneracji niz kupowac uzywke, bo masz gwarancje.

Kto da Ci rok gwarancji na uzywane turbo? a co jak sie rozcieknie po 3 miechach?

 

 

wracajac do tematu.

najpierw wymyj weze, ic i dolot z oleju, pojezdzij i za jakis czas sprawdz ile masz tam oleju.

 

nie kazdemu sie chce rozbierac i czyscic uklad a olej w dolocie w turbo to normalka jesli nie masz Oil Catch Tank :)

Link to comment
Share on other sites

@kaarolekkk,lepeij kupić używkę w dobrym stanie,będzie taniej i dłużej posłuży.

Cybel, no wlasnie lepiej dac do regeneracji niz kupowac uzywke, bo masz gwarancje.

Kto da Ci rok gwarancji na uzywane turbo? a co jak sie rozcieknie po 3 miechach?

komu dasz do regeneracji TD04 ?

 

olej w dolocie w turbo to normalka jesli nie masz Oil Catch Tank

zależy ile tego oleju ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Witam, ja mam tego "oleju troszke mniej", chcac dobrac sie do czujnika spalania stukowego odkrecilem IC no i swiezy nieprzepalony olej byl na krawedzi Y pipe i laczniku IC z przepustnica ale moze ze 2ml lacznie, IC w sumie czysty ,przejmowac sie tym?, dodam ze wczoraj troche poganialismy sie z kolega po miescie.

Link to comment
Share on other sites

Dzieki cybel za czeste wyciaganie pomocnej dloni/slowa :>, w sumie moj i kolegi silnik tez gt99 ej205 chodza identycznie cicho i rowno takze uznalismy ze jest ok. Ale ja pierwszy raz ogladalem IC i przylacza imprezy turbo dlatego sie zaniepokoilem.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 years later...

Witam

nie chcę zaczynać nowego tematu bo dotyczy tego samego problemu. Mam w dolocie tyle oleju co na zdjęciach. Myślicie ze to turbina? Czy są to normalne ilości? Dodam ze kiedyś tak nie było, był jakiś osad z oleju ale raczej śladowe ilości. Auto zaczęło mi trochę kopcić po odpaleniu. Turbina to IHI VF35 

F2B21CF2-55FC-43D6-8F62-CB3178AA6150.jpeg

6BC69EF8-959F-4624-9E3E-0240BC284513.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...