Blue76 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Chciałbym ponowić moje wcześniejsze pytanie (bez odpowiedzi). Czy przewidywany jest (w Polsce) pakiet PPP dla SI WRX 2006? Wiem, że wcześniej taka opcja była dostępna wyłącznie dla STi - czy teraz, w związku ze zmianą chociażby silnika, taki pakiet będzie dostępny (bez utraty gwarancji)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Zapomnij... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue76 Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Zapomnij... Zapytać trzeba, może się coś zmieniło 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Blue76, już mnie pytałeś nie wierzysz moderatorowi? ;-) P.S. Dzwonię koło 21 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue76 Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Blue76, już mnie pytałeś nie wierzysz moderatorowi? ;-) No tak, ale to było do modeli przed 2006 tj. 2.0. Jeżeli oczywiście ma to jakiekolwiek znaczenie. Dlatego czekam na odpowiedź dyrekcji. Dzwonię koło 21 ;-) OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Niestety żyjemy nie po tej stronie Kanału LaManche co trzeba :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 18 Maja 2006 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Pakiet PPP zdecydownaie zwiększa nie tylko moc, ale także (jak ogólnie wiadomo) moment obrotowy. Ponadto na skutek większej mocy może nastąpić zwiekszenie prędkości maksymalnej. W STI prędkość maksymalna była (od "zawsze") ograniczona elektonicznie, więc pod tym względem nie występowała obawa co do trwałości komponentów / bezpieczeństwa przy przekraczaniu przewdzianych przez producenta wartości. Nowy WRX ma też ograniczenie elktroniczne, więc to niebezpieczeństwo przestało istnieć. Z drugiej strony obawy może ew. budzić trwałość elementów przeniesienia napędu (skrzynia, dyfry). Ten własnie temnat będzie w niedługim czasie przez nas analizowany. Odpowiedzi należy sie spodziewać pod koniec lata. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue76 Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Ten własnie temnat będzie w niedługim czasie przez nas analizowany.Odpowiedzi należy sie spodziewać pod koniec lata. Dziękuję za rzeczowe wyjaśnienie. Będę trzymał kciuki za pozytywną decyzję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Ten własnie temnat będzie w niedługim czasie przez nas analizowany.Odpowiedzi należy sie spodziewać pod koniec lata. Dziękuję za rzeczowe wyjaśnienie. Będę trzymał kciuki za pozytywną decyzję. Ja też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 jak ktos jest napalony to moze przeciez zamowic ppp w prodrivie i mu go przysla do polski tylko pytanie co z gwarancja :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Ten własnie temnat będzie w niedługim czasie przez nas analizowany.Odpowiedzi należy sie spodziewać pod koniec lata. Dziękuję za rzeczowe wyjaśnienie. Będę trzymał kciuki za pozytywną decyzję. Ja też Nie chcę Was wkurzać, ale ciśnie mi się na usta jedno: trzeba było od razu wziąć estiaja . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Przemeq trafiles w sedno sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Przemeq trafiles w sedno sprawy He he 8). Od kiedy pamiętam to forum, to tematem powracającym jak bumerang, orpócz tematów oponiarskich, jest ten o robieniu z WRX-a estiaja . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 hmm to w sklad ppp powinno wchodzic jeszcze DCCD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 A no właśnie - kompletnie o tym zapomniałem. Co tylko potwierdza słuszność mojej pierwszej wypowiedzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Gdyby wzieli STi, to za jakis czas tez by chcieli PPP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 a potem EVO :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Potem jest wieksze turbo, na szczescie jest moment kiedy takim autem juz sie nie da jezdzic i mowimy koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Ten własnie temnat będzie w niedługim czasie przez nas analizowany.Odpowiedzi należy sie spodziewać pod koniec lata. Dziękuję za rzeczowe wyjaśnienie. Będę trzymał kciuki za pozytywną decyzję. Ja też Nie chcę Was wkurzać, ale ciśnie mi się na usta jedno: trzeba było od razu wziąć estiaja . NIE CWANIAKUJ!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 domestos666 - powiedzmy, ze z ppp bedziesz mial teoretycznie taki % wzrost mocy i momentu jak w wczesniejszych wersjach dla 2.0 dasz za cos takiego kolo 15 tys zl (zakladam stara cene) :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 NIE CWANIAKUJ!!! Daleki jestem od tego. Ale żeby nie wdawać się w filiozoficzne dyskusje, wycofam się po prostu z tego wątku. Tak więc z mojej strony EOT. Wracamy więc do pytania głównego: jak wygląda kwestia PPP dla WRX MY'06. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 domestos666 - powiedzmy, ze z ppp bedziesz mial teoretycznietaki % wzrost mocy i momentu jak w wczesniejszych wersjach dla 2.0 dasz za cos takiego kolo 15 tys zl (zakladam stara cene) :?: :roll: Nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 ale Domestos po co przecie nowy wrx 2006 i tak objedzie starego STI z 2004 roku.przecie to grat przy nowym wrx.ppp czy insze dccd czy inne pkrwlpk czy cos tam STI przy nowym wrx to gruz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Nie wiem. nie spiesz sie z ewentualna decyzja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 A ja znalazłem coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się