Skocz do zawartości

Uszczelka pod głowicą


Surfordie

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawy jestem, czy ktoś z Was miał taki przypadek, niecałe dwa lata temu w znanym i polecanym:) ASO z Warszawy zmieniałem uszczelkę pod głowicą (H6, wersja US 2004 przy przebiegu około 130tys.) - wtedy objawem był grzejący się silnik. Od kilku dni znowu przy dynamicznej jeździe włączają się wentylatory i temperatura wzrasta powyżej połowy skali, diagnoza tego samego ASO - ponownie uszczelka pod głowicą. Zna ktoś taki przypadek? Jeżdżę mało, od wymiany zrobiłem niecałe 20tys. Macie pomysł, dlaczego uszczelka ponownie jest do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli silnik był raz przegrzany i potem skłądany na tych samych głowicach to nie ma bata, uszczelka będzie do roboty "zawsze" doputy, dopóki nie zmienisz głowic.

Nie jestem mechanikiem, ale z doświadczenia ojca wiem, że nie ma bata na uszczelke po przegrzaniu i nie ważne czy to subaru mercedes star czy jelcz.

 

U mnie w WRXie 2.5 też robiłem uszczelkę, tyle, że silnik się nie przegrzewał.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie i porady, zobaczymy co wyjdzie jak ASO rozbierze silnik...

Jeśli silnik był raz przegrzany i potem skłądany na tych samych głowicach to nie ma bata, uszczelka będzie do roboty

no właśnie nie był przegrzany, i poprzednio i teraz temperatura maksymalnie podnosiła się do pierwszej kreski powyżej połowy skali, nic wielkiego, daleko od czerwonego pola:) poprzednio głowice nie były planowane, tylko wymieniony komplet uszczelek i sprawdzone przylgnie głowic, dziwna sprawa, myślałem że jak zrobiłem już raz tą nieszczęsną UPG i jeżdżę jak emeryt, nic mi już nie grozi:) no cóż, niezależnie od kosztów z Subaru nic nie jest w stanie mnie już wyleczyć, przypadek beznadziejny:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...