Skocz do zawartości

dyfer przedni WRX jdm 93-97 A/T


jaskier13

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam Impreze WRX jdm z 95 roku z automatyczna skrzynia biegow o oznaczeniu TZ102YB3BA

Prawdopodobnie padl przedni dyfer - podczas powolnej jazdy przy skreconych kolach czuc przeskakiwania, po podniesieniu auta wyczuwalne luzy na poloskach. zbieznosc, przeguby w porzadku.

Czy jest mozliwosc wymiany przedniego dyfra z innej skrzyni automatycznej o tym samym przelozeniu tylniego dyfra?

Czy istnieje mozliwosc regeneracji/naprawy podzespolow przedniego mechanizmu roznicowego? Poza tym skrzynia pracuje bez zarzutow, biegi zmienia plynnie, nie szarpie itp.

Jaka skrzynie biegow A/T moge podpiac w zastepstwie tej.

Co byloby potrzebne do konwersji na manual?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmiary felg, opon takie same z przodu i z tylu. Dwie opony z przodu jednakowe, dwie z tylu jednakowe.

Uczucie nieco podobne jak zapieta blokada dyfra tyle ze slabsze w porownaniu do tego jak wsadze bezpiecznik w gniazdo diff lock.

 

Rozmiary felg, opon takie same z przodu i z tylu. Dwie opony z przodu jednakowe, dwie z tylu jednakowe.

Uczucie nieco podobne jak zapieta blokada dyfra tyle ze slabsze w porownaniu do tego jak wsadze bezpiecznik w gniazdo diff lock.

 

Rozmiary felg, opon takie same z przodu i z tylu. Dwie opony z przodu jednakowe, dwie z tylu jednakowe.

Uczucie nieco podobne jak zapieta blokada dyfra tyle ze slabsze w porownaniu do tego jak wsadze bezpiecznik w gniazdo diff lock.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@jaskier13,wszystkie cztery koła powinny mieć taki sam rozmiar.

Jeśli masz inne opony z tyłu i inne z przodu,to może być przyczyną tych objawów.Jeśli masz opony różnych producentów,mimo tego samego rozmiaru,mogą się różnić wymiarami.Nawet ten sam rozmiar opony jednego producenta,ale różne modele opon,mogą mieć inny obwód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warsztat.

Przy kręceniu na podniesionych przednich i tylnich kołach na biegu nic się nie dzieje.

Dopiero przy zmianie prędkości obrotowej lewych kół w stosunku do prawych - tj. przy powolnej jeździe na skręcie coś chrobocze.

Dodatkowo delikatny luz na wejściu półosiek

Z manuala wynika, że sam przedni mechanizm różnicowy jest we wszystkich automatach identyczny, różnica tkwi w dokręcanej zębatce przełożenia. Możliwe?

 

dyferprzedni.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...