Klepa Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 pewnie temat już był ale nie znalazłem , od kilku miesięcy mam GT z Blow offe-em moje pytanie bo podobno szkodzi śilnikowi ?? Prawda czy nie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 pewnie temat już był ale nie znalazłem... a szukałeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klepa Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 pewnie temat już był ale nie znalazłem... a szukałeś? z dużego grubsza... mieszane odp. znajomy co jest mechanikiem i siedzi w "subaru" od kilku lat co pomagał kupowac fure nic mi nie mowił złego o blow off Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Było na tym forum już kilka wątków na ten temat. Poszukaj. Generalnie zdania są podzielone Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że demontaż poprawił w giejteku pracę silnika na wolnych obrotach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klepa Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 Było na tym forum już kilka wątków na ten temat. Poszukaj. Generalnie zdania są podzielone Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że demontaż poprawił w giejteku pracę silnika na wolnych obrotach. moje pierwsze subaru ma je od niedawna kilka miesięcy i jak kupiłem był bez gość dął mi Blow razem z fura sam założyłem i powiem ci ze ja nie odczułem skutków ubocznych... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickooo Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Blow off w znacznym stopniu nie szkodzi silnikowi, nawet powątpiewam że w ogóle, a w zamian otrzymuje się większe osiągi. Nie jestem jakimś specjalistą od tego ale to moje zdanie. Możesz jeszcze poszukać po forum, bo taki temat już gdzieś widziałem i to chyba więcej niż 1 raz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 w zamian otrzymuje się większe osiągi. Jakim cudem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zelazny Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Poprawia osiągi czy pogarsza, nieważne, dla dźwięku warto Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 (edited) nie tyle osiągi netto ale dyspozycyjność kucyków (szybsza reakcja). Pozwala urwać coś z wyników. Jeśli nie ścigasz się to korzyść jest tylko z fun bo robi psssssyt Edited April 28, 2013 by dzioba Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Jakim cudem? Właśnie cudem. Warto poczytać i wyciągnąć wnioski http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/31402-blow-off/#p1036815 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Blow off w znacznym stopniu nie szkodzi silnikowi, nawet powątpiewam że w ogóle, a w zamian otrzymuje się większe osiągi nie zgadzam się. Nie jestem jakimś specjalistą od tego zgadzam się Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek79 Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Po zmianie blofa na ori DV U mnie spalanie nie spadło a jak spadło to nie znacznie nie za uwarzyłem jakiejś różnicy reakcja na gaz jest lekko lepsza(przy zmianie biegu ) płynniej można jeździć przy zmianie biegu nawet przy spokojnej ,nie jest takie chwilowe przydławienie przy puszczeniu sprzęgła i dodaniu gazu Ustało strzelanie z wydechu Przepływka zmierzyła masę powietrza którą potem idzie w atmosferę a nie jest zasysana w układa zasilania silnika i dawkuje do niej paliwo ,dlatego jest przelewany i namiar nie spalonego paliwa wybucha w wydechu Link to comment Share on other sites More sharing options...
seiken Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 u mnie po założeniu bova (HKS) czasami auto na wolnych obrotach chodzi wyżej (1500-1800). po 10-15 minutach wraca na "fabryczne" obroty. Może ktoś miał/ma podobne objawy? Tak czy inaczej chyba zabawkę wywale - lubie porządek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek79 Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 u mnie po założeniu bova (HKS) czasami auto na wolnych obrotach chodzi wyżej (1500-1800). po 10-15 minutach wraca na "fabryczne" obroty. Może ktoś miał/ma podobne objawy? Widocznie jest był jakiś nie szczelny ,u mnie żadnych problemów z obrotami czy falowaniem obrotów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klepa Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 no ciekawe ... opinie miszane Link to comment Share on other sites More sharing options...
radeklwh Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 różnic nie ma moim zdaniem tylko fajne pssssyyyyyttttt i spojrzenia ludzi jak na jakiś prom kosmiczny, tyle o tym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek79 Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 no ciekawe ... opinie miszane Moja rada ,kup ale nie sprzedaj ori DV i się sam przekonaj ,różnice są Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanPlut Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Podepnę się a jak jest z zimnym dolotem? Też ponoć fajnie syczy a czy jest z nim mniej problem niż z Bov-em? Link to comment Share on other sites More sharing options...
only4free Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 Ja jeździłem cały czas z bov i od niedawna wyrzucilem i wstawilem serie. Różnice ? 1) nie strzela z wydechu, dla jednych plus dla drugich minus 2) spalanie takie samo 3) minimalnie bardziej stabilne wolne obroty 4) ZNACZNIE lepsza reakcja na ponowny gaz po opuszczeniu (przy pracy pulsacyjnej np. przy prowadzeniu auta w poślizgu) Tęskni się za pssstttt ale niestety z powodu nr4 zostanę przy serii Link to comment Share on other sites More sharing options...
radeklwh Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Podepnę się a jak jest z zimnym dolotem? Też ponoć fajnie syczy a czy jest z nim mniej problem niż z Bov-em? jeżeli chodzi o Cold Air Intake puszczony w nadkole to jeżeli chodzi o efekty dźwiękowe to przy naciśnięciu gazu na biegu jałowym słyszysz taki dźwięk jak by samochód "Połykał" powietrze ale to dosłownie, zasys konkretny jest i świst słyszalny a jeżeli chodzi o walory mechaniczne chyba tylko lepsza reakcja na gaz i tyle.. do tego BLOV'a mam oraz przelotówkę 3' to jak daje gazu to dźwięki kosmiczne auto wydobywa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solskier Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Ja również mogę powiedzieć smiało ze z BOV przelewa paliwem, strzela w wydech i jest tępa reakacja na gaz po zmianie biegu. Mam teraz BOVa firmy Bailey motorspor i mam zamiar kupić ori DV a ten ori z subaru jest bardo solidny metalowy myslę ze spokojnie nawet wyda po modzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radeklwh Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 a co ze spalaniem faktycznie tak jest? większe przy BOV'ie? bo jak rozumiem zalewa silnik ale z tego względu że dostaje mniej powietrza (nie powraca do kolektora ssącego jak z DV)... czyli de fakto nie podaje więcej paliwa tylko tylko mniej powietrza a co za tym idzie dopalanie w wydechu (strzelanie, marchewy)więc z kąd większe spalanie skoro komputer nie podaje więcej paliwa? Gdzieś na forum wyczytałem wypowiedź jednej osoby która pisała że 3 litry na 100km mniej było a styl jazdy taki sam... przez BOV'a? jak tak to już zmieniam na serię bo jak by nie było urwać 3 litry... wyczyn Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 fajne pssssyyyyyttttt i spojrzenia ludzi jak na jakiś prom kosmiczny, tyle o tym pssyt po jakims czasie zaczyna wkur....zac... a spojzenia ludzi raczej mowia co innego... ale moze ja sie nie znam u siebie, pozbylem sie gwizdania, bo mnie to meczylo, z blow ofa zrobilem re-cyrkulacyjny . nie pierdzi z wydechu przy kazdej zmianie biegu, nie sapie, nie piszczy... nie zakłóca dźwięku boksera... Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 czyli de fakto nie podaje więcej paliwa tylko tylko mniej powietrza a co za tym idzie dopalanie w wydechu (strzelanie, marchewy)więc z kąd większe spalanie skoro komputer nie podaje więcej paliwa? Pewnie spalanie wieksze bo te marchewy nie sa za darmo tylko włąsnie z paliwa które idze do wydechu a nie do mieszanki. Jedno auto birze paliwo na mieszanke , a drugie na jazde i marchewy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mARTino Posted May 2, 2013 Share Posted May 2, 2013 Mój Dv padł i wrzuciłem HKS, który czekał na półce (nie made in china), strzela kiedy mu pasuje z wydechu, czyli zalewa i przy zmianie biegu jest "późny". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now