Jump to content

Blow off warto czy nie ??


Klepa

Recommended Posts

pewnie temat już był ale nie znalazłem...

 

a szukałeś?

 

 

z dużego grubsza... mieszane odp. znajomy co jest mechanikiem i siedzi w "subaru" od kilku lat co pomagał kupowac fure nic mi nie mowił złego o blow off

Link to comment
Share on other sites

Było na tym forum już kilka wątków na ten temat. Poszukaj.

Generalnie zdania są podzielone B)

 

Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że demontaż poprawił w giejteku pracę silnika na wolnych obrotach.

 

moje pierwsze subaru ma je od niedawna kilka miesięcy i jak kupiłem był bez gość dął mi Blow razem z fura sam założyłem i powiem ci ze ja nie odczułem skutków ubocznych...

Link to comment
Share on other sites

Blow off w znacznym stopniu nie szkodzi silnikowi, nawet powątpiewam że w ogóle, a w zamian otrzymuje się większe osiągi. Nie jestem jakimś specjalistą od tego ale to moje zdanie. Możesz jeszcze poszukać po forum, bo taki temat już gdzieś widziałem i to chyba więcej niż 1 raz

Link to comment
Share on other sites

nie tyle osiągi netto ale dyspozycyjność kucyków (szybsza reakcja). Pozwala urwać coś z wyników. Jeśli nie ścigasz się to korzyść jest tylko z fun bo robi psssssyt

Edited by dzioba
Link to comment
Share on other sites

Po zmianie blofa na ori DV

U mnie spalanie nie spadło a jak spadło to nie znacznie nie za uwarzyłem jakiejś różnicy

reakcja na gaz jest lekko lepsza(przy zmianie biegu )

płynniej można jeździć przy zmianie biegu nawet przy spokojnej ,nie jest takie chwilowe przydławienie przy puszczeniu sprzęgła i dodaniu gazu

Ustało strzelanie z wydechu

Przepływka zmierzyła masę powietrza którą potem idzie w atmosferę a nie jest zasysana w układa zasilania silnika i dawkuje do niej paliwo ,dlatego jest przelewany i namiar nie spalonego paliwa wybucha w wydechu

Link to comment
Share on other sites

u mnie po założeniu bova (HKS) czasami auto na wolnych obrotach chodzi wyżej (1500-1800). po 10-15 minutach wraca na "fabryczne" obroty. Może ktoś miał/ma podobne objawy?

Tak czy inaczej chyba zabawkę wywale - lubie porządek.

Link to comment
Share on other sites

u mnie po założeniu bova (HKS) czasami auto na wolnych obrotach chodzi wyżej (1500-1800). po 10-15 minutach wraca na "fabryczne" obroty. Może ktoś miał/ma podobne objawy?

 

Widocznie jest był jakiś nie szczelny ,u mnie żadnych problemów z obrotami czy falowaniem obrotów

Link to comment
Share on other sites

różnic nie ma moim zdaniem tylko fajne pssssyyyyyttttt i spojrzenia ludzi jak na jakiś prom kosmiczny, tyle o tym

Link to comment
Share on other sites

Ja jeździłem cały czas z bov i od niedawna wyrzucilem i wstawilem serie. Różnice ?

1) nie strzela z wydechu, dla jednych plus dla drugich minus

2) spalanie takie samo

3) minimalnie bardziej stabilne wolne obroty

4) ZNACZNIE lepsza reakcja na ponowny gaz po opuszczeniu (przy pracy pulsacyjnej np. przy prowadzeniu auta w poślizgu)

 

Tęskni się za pssstttt ale niestety z powodu nr4 zostanę przy serii

Link to comment
Share on other sites

Podepnę się a jak jest z zimnym dolotem? Też ponoć fajnie syczy a czy jest z nim mniej problem niż z Bov-em?

jeżeli chodzi o Cold Air Intake puszczony w nadkole to jeżeli chodzi o efekty dźwiękowe to przy naciśnięciu gazu na biegu jałowym słyszysz taki dźwięk jak by samochód "Połykał" powietrze ale to dosłownie, zasys konkretny jest i świst słyszalny

a jeżeli chodzi o walory mechaniczne chyba tylko lepsza reakcja na gaz i tyle..

do tego BLOV'a mam oraz przelotówkę 3' to jak daje gazu to dźwięki kosmiczne auto wydobywa :)

Link to comment
Share on other sites

Ja również mogę powiedzieć smiało ze z BOV przelewa paliwem, strzela w wydech i jest tępa reakacja na gaz po zmianie biegu. Mam teraz BOVa firmy Bailey motorspor i mam zamiar kupić ori DV a ten ori z subaru jest bardo solidny metalowy myslę ze spokojnie nawet wyda po modzie.

Link to comment
Share on other sites

a co ze spalaniem faktycznie tak jest? większe przy BOV'ie? bo jak rozumiem zalewa silnik ale z tego względu że dostaje mniej powietrza (nie powraca do kolektora ssącego jak z DV)... czyli de fakto nie podaje więcej paliwa tylko tylko mniej powietrza a co za tym idzie dopalanie w wydechu (strzelanie, marchewy)więc z kąd większe spalanie skoro komputer nie podaje więcej paliwa? Gdzieś na forum wyczytałem wypowiedź jednej osoby która pisała że 3 litry na 100km mniej było a styl jazdy taki sam... przez BOV'a? jak tak to już zmieniam na serię bo jak by nie było urwać 3 litry... wyczyn

Link to comment
Share on other sites

fajne pssssyyyyyttttt i spojrzenia ludzi jak na jakiś prom kosmiczny, tyle o tym

pssyt po jakims czasie zaczyna wkur....zac... a spojzenia ludzi raczej mowia co innego...

 

 

 

ale moze ja sie nie znam :P

 

 

u siebie, pozbylem sie gwizdania, bo mnie to meczylo, z blow ofa zrobilem re-cyrkulacyjny . nie pierdzi z wydechu przy kazdej zmianie biegu, nie sapie, nie piszczy... nie zakłóca dźwięku boksera...

Link to comment
Share on other sites

czyli de fakto nie podaje więcej paliwa tylko tylko mniej powietrza a co za tym idzie dopalanie w wydechu (strzelanie, marchewy)więc z kąd większe spalanie skoro komputer nie podaje więcej paliwa?

Pewnie spalanie wieksze bo te marchewy nie sa za darmo tylko włąsnie z paliwa które idze do wydechu a nie do mieszanki.

Jedno auto birze paliwo na mieszanke , a drugie na jazde i marchewy. :)

Link to comment
Share on other sites

Mój Dv padł i wrzuciłem HKS, który czekał na półce (nie made in china), strzela kiedy mu pasuje z wydechu, czyli zalewa i przy zmianie biegu jest "późny".

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...