Skocz do zawartości

Blow off warto czy nie ??


Klepa

Rekomendowane odpowiedzi

pewnie temat już był ale nie znalazłem...

 

a szukałeś?

 

 

z dużego grubsza... mieszane odp. znajomy co jest mechanikiem i siedzi w "subaru" od kilku lat co pomagał kupowac fure nic mi nie mowił złego o blow off

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było na tym forum już kilka wątków na ten temat. Poszukaj.

Generalnie zdania są podzielone B)

 

Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że demontaż poprawił w giejteku pracę silnika na wolnych obrotach.

 

moje pierwsze subaru ma je od niedawna kilka miesięcy i jak kupiłem był bez gość dął mi Blow razem z fura sam założyłem i powiem ci ze ja nie odczułem skutków ubocznych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blow off w znacznym stopniu nie szkodzi silnikowi, nawet powątpiewam że w ogóle, a w zamian otrzymuje się większe osiągi. Nie jestem jakimś specjalistą od tego ale to moje zdanie. Możesz jeszcze poszukać po forum, bo taki temat już gdzieś widziałem i to chyba więcej niż 1 raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tyle osiągi netto ale dyspozycyjność kucyków (szybsza reakcja). Pozwala urwać coś z wyników. Jeśli nie ścigasz się to korzyść jest tylko z fun bo robi psssssyt

Edytowane przez dzioba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie blofa na ori DV

U mnie spalanie nie spadło a jak spadło to nie znacznie nie za uwarzyłem jakiejś różnicy

reakcja na gaz jest lekko lepsza(przy zmianie biegu )

płynniej można jeździć przy zmianie biegu nawet przy spokojnej ,nie jest takie chwilowe przydławienie przy puszczeniu sprzęgła i dodaniu gazu

Ustało strzelanie z wydechu

Przepływka zmierzyła masę powietrza którą potem idzie w atmosferę a nie jest zasysana w układa zasilania silnika i dawkuje do niej paliwo ,dlatego jest przelewany i namiar nie spalonego paliwa wybucha w wydechu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po założeniu bova (HKS) czasami auto na wolnych obrotach chodzi wyżej (1500-1800). po 10-15 minutach wraca na "fabryczne" obroty. Może ktoś miał/ma podobne objawy?

Tak czy inaczej chyba zabawkę wywale - lubie porządek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po założeniu bova (HKS) czasami auto na wolnych obrotach chodzi wyżej (1500-1800). po 10-15 minutach wraca na "fabryczne" obroty. Może ktoś miał/ma podobne objawy?

 

Widocznie jest był jakiś nie szczelny ,u mnie żadnych problemów z obrotami czy falowaniem obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem cały czas z bov i od niedawna wyrzucilem i wstawilem serie. Różnice ?

1) nie strzela z wydechu, dla jednych plus dla drugich minus

2) spalanie takie samo

3) minimalnie bardziej stabilne wolne obroty

4) ZNACZNIE lepsza reakcja na ponowny gaz po opuszczeniu (przy pracy pulsacyjnej np. przy prowadzeniu auta w poślizgu)

 

Tęskni się za pssstttt ale niestety z powodu nr4 zostanę przy serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się a jak jest z zimnym dolotem? Też ponoć fajnie syczy a czy jest z nim mniej problem niż z Bov-em?

jeżeli chodzi o Cold Air Intake puszczony w nadkole to jeżeli chodzi o efekty dźwiękowe to przy naciśnięciu gazu na biegu jałowym słyszysz taki dźwięk jak by samochód "Połykał" powietrze ale to dosłownie, zasys konkretny jest i świst słyszalny

a jeżeli chodzi o walory mechaniczne chyba tylko lepsza reakcja na gaz i tyle..

do tego BLOV'a mam oraz przelotówkę 3' to jak daje gazu to dźwięki kosmiczne auto wydobywa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również mogę powiedzieć smiało ze z BOV przelewa paliwem, strzela w wydech i jest tępa reakacja na gaz po zmianie biegu. Mam teraz BOVa firmy Bailey motorspor i mam zamiar kupić ori DV a ten ori z subaru jest bardo solidny metalowy myslę ze spokojnie nawet wyda po modzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ze spalaniem faktycznie tak jest? większe przy BOV'ie? bo jak rozumiem zalewa silnik ale z tego względu że dostaje mniej powietrza (nie powraca do kolektora ssącego jak z DV)... czyli de fakto nie podaje więcej paliwa tylko tylko mniej powietrza a co za tym idzie dopalanie w wydechu (strzelanie, marchewy)więc z kąd większe spalanie skoro komputer nie podaje więcej paliwa? Gdzieś na forum wyczytałem wypowiedź jednej osoby która pisała że 3 litry na 100km mniej było a styl jazdy taki sam... przez BOV'a? jak tak to już zmieniam na serię bo jak by nie było urwać 3 litry... wyczyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne pssssyyyyyttttt i spojrzenia ludzi jak na jakiś prom kosmiczny, tyle o tym

pssyt po jakims czasie zaczyna wkur....zac... a spojzenia ludzi raczej mowia co innego...

 

 

 

ale moze ja sie nie znam :P

 

 

u siebie, pozbylem sie gwizdania, bo mnie to meczylo, z blow ofa zrobilem re-cyrkulacyjny . nie pierdzi z wydechu przy kazdej zmianie biegu, nie sapie, nie piszczy... nie zakłóca dźwięku boksera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli de fakto nie podaje więcej paliwa tylko tylko mniej powietrza a co za tym idzie dopalanie w wydechu (strzelanie, marchewy)więc z kąd większe spalanie skoro komputer nie podaje więcej paliwa?

Pewnie spalanie wieksze bo te marchewy nie sa za darmo tylko włąsnie z paliwa które idze do wydechu a nie do mieszanki.

Jedno auto birze paliwo na mieszanke , a drugie na jazde i marchewy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...