Azrael Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Jak popatrze przykladowo na wyniki kreciolkow SCCA Solo to widze ze WRX radza sobie calkiem niezle, a w klasach, ktore dopuszczaja niewielkie modyfikacje moga nawet wygrywac lub plasowac sie czolowych pozycjach. Przyznasz że w USA nie ma całego segmentu do którego należy SaxoVTS/Pug 106/Clio Sport itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Ale chwila, pojechałes vts i s16, no sorry, ale muszę Ci dojechać Mój obecny bzyk w serii miał według katalogu 8.7 s do 100. Zrobiłem tylko wydech, wsadziłem klatkę i przed grzebaniem w motorze łykałem astre 2.0 t 200 koni, leona 1.8 t 180 koni i jeszcze wiele wozów co w katalogu niby miały około 7.5 do 100. Może dobre paliwo w Rybniku leją czy coś... Nie wiem co są warte te wszystkie katalogowe dane 0-100, ale 225 konny WRX jest znacznie szybszy niż to wszystko. Ja tam wierzę opinii Jarmaja który jeździł oboma wystarczająco długo żeby naprawdę wiedzieć co mówi (przy okazji naprawde UMIE jeździć, a nie tylko mu się wydaje). Moja doświadczenia z WRXami są skromniutkie ale w realnym świecie warunki usiałby byc naprawdę korzystne wg. mnie dla Clio sport żeby było szybsze jeździłem takim i to świetne auto ale z innej półki. rzeczywiście natomiast seryjny WRX to do upalania nie jest przystyosowany - nie mówię że się nie da, bo się da, ale trochę ma braków. [qoute] Nodobra to napiszę coś fajnego o WRX. Parę lat temu w Livigno śmigałem takim na kolcu na takim krótkim lodowo-śniegowym torze. Super, napradę super, tylko kolunio włoch, instruktor powtarzał: too fast( z zajebistym akcentem). Potem wsiadłem do Lanci Integrale i rzeczywiście WRXem łatwiej,fajniej i szybciej. Dziwnym nie jest.... Ale "well sorted out" (kto mi poda dobry polski odpowiednik?) Lancia powinna pozamiatać WRXem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Dziwnym nie jest.... Ale "well sorted out" (kto mi poda dobry polski odpowiednik?) Lancia powinna pozamiatać WRXem. Wiesz, ja się na Lanciach dobrze nie znam i może z rozpędu napisałem integrale. To była delta, 4wd, 180 koni, więc na pewno żadne evo,itd... Than Junior, ja Twoich opowieści z autostrad i innych miescówek gdzie Ćię "dobry wujek" Subaryną zabrał nie czytam, bo już chyba wolę bajki na sr.pl w dziale kills. Tam jest choć odrobinka realizmu, a u Ciebie gatunek SF pęłną gębą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Wiesz, ja się na Lanciach dobrze nie znam i może z rozpędu napisałem integrale. To była delta, 4wd, 180 koni, więc na pewno żadne evo,itd... No to zwykła Delta HF Integrale 8V najpewniej, najsłabsyz model ale i tak całkiem zwinna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Mareczku, Czekaj. Ja ostatnio przejechalem Niemcy dwa razy. I musze powiedziec, ze Thaniek akurat ma racje. A czy ty, Marek, przejechales autostrada Niemiecka sie moze WRXem? czy a priori jedynie negujesz mozliwosci niektorych pojazdow? Uklony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 arno, czy też musiałeś tankowac co 100km jak Jarmaj? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Jak popatrze przykladowo na wyniki kreciolkow SCCA Solo to widze ze WRX radza sobie calkiem niezle, a w klasach, ktore dopuszczaja niewielkie modyfikacje moga nawet wygrywac lub plasowac sie czolowych pozycjach. Przyznasz że w USA nie ma całego segmentu do którego należy SaxoVTS/Pug 106/Clio Sport itp. Przyznam i liczylem sie z taka odpowiedzia. Wprawdzie nie ma az tak duzego wyboru jak w Europie, ale w tej klasie jest Civic, nowa Celica, Mini, Integra/RSX i jeszcze kilka by sie znalazlo wiec jest do czego porownac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 arno, czy też musiałeś tankowac co 100km jak Jarmaj? ;-) Nie ale mialem spalanko 25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Kuba, własnie jak Mini wypadają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Than Junior, ja Twoich opowieści z autostrad i innych miescówek gdzie Ćię "dobry wujek" Subaryną zabrał nie czytam, bo już chyba wolę bajki na sr.pl w dziale kills. Tam jest choć odrobinka realizmu, a u Ciebie gatunek SF pęłną gębą. z Toba dyskutowac to sama radosc! czy ty, Marek, przejechales autostrada Niemiecka sie moze WRXem? O to samo juz pytalem i ponawiam pytanie. Bo wiesz Marek, jak sie okaze, ze nie, to kurcze Twoje wypowiedzi to SF pelna geba! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Mareczku,Czekaj. Ja ostatnio przejechalem Niemcy dwa razy. I musze powiedziec, ze Thaniek akurat ma racje. A czy ty, Marek, przejechales autostrada Niemiecka sie moze WRXem? czy a priori jedynie negujesz mozliwosci niektorych pojazdow? Uklony Dużo jeżdżę po autobahnach, ale dieslem, a co na paliwie zaoszczędzę, biednym dzieciom do Afryki wysyłam. Jeździłem wrxem przy prędkościach powyżej 200 i wtedy ten wóz idzie, ale bez przesady. A Than to chyba myśli, że wszystkie helmuty się od razu ścigają, a skoro tylko prosiak wyprzedza, to znaczy, że słabsze od 911 auta nie mają podejścia, a to bezsens. Z mojej strony koniec, ponieważ każdy ma jakieś swoje racje i upodobania i niech tak też zostanie. WRX szybkie auto i tyle. A panu T. J. życzyłbym trochę obiektywizmu, bo serio, niektóre teksty nie przechodzą. Ale to moja opinia, do której prawo mam. Pozdrawiam O to samo juz pytalem i ponawiam pytanie. Bo wiesz Marek, jak sie okaze, ze nie, to kurcze Twoje wypowiedzi to SF pelna geba Hehe, jakbyś nie był takim dzieciakiem, to byś mi się kojarzył z "takim Lemem z forum Subaru" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Kuba, własnie jak Mini wypadają? Rewelacyjnie, zobacz sobie na wyniki z ostatnich mistrzostw Stanow http://www.scca.com/_Filelibrary/File/2005SoloNationals-FINALresults.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Jak doganiasz goscia i jestes na jego wysokosci, a on reaguje albo wielkim usmiechem i podniesionym kciukiem, albo oburzonym/zdziwionym wzrokiem, to mozna wyjsc z zalozenia, ze cisna, huh? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Dobra Than, wrzuć na luz. WRX powyżej 200 i tak niszczy dajmy 330i, STI jest szybsze od EVO(wszędzie) i DJ BOBO jest zajebstym piosenkarzem robiącym super show. Ok? Happy enough? Już bardziej poprawnie się nie da. Mam nadzieję, że Ci ciśnienie spadło... Narciarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 arno, czy też musiałeś tankowac co 100km jak Jarmaj? ;-) Eee no, bez przesady.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Marek, welcome to my ignore list Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Than Junior, ja Twoich opowieści z autostrad i innych miescówek gdzie Ćię "dobry wujek" Subaryną zabrał nie czytam, bo już chyba wolę bajki na sr.pl w dziale kills. Tam jest choć odrobinka realizmu, a u Ciebie gatunek SF pęłną gębą. Oj chyba sie mylisz co do TJ. Można mu ewentualnie zarzucić brak obiektywizmu :wink: , ale nie to, że gość zna tylko Subaru dzieki "dobremu wujkowi" lub z opowieści... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Alex, pisząc "dobry wujek" starałem się być cyniczny. Czytając to forum, ciężko się nie domyślić, jakie Than ma powiązania... Than, dziękuję bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 zajebstym Drugi i ostatni raz ostrzegam przed ostrzeżeniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Widzę, że w przypadku Clio/106 bierzesz pod uwagę najbardziej optymistyczną wersję, a w przypadku WRXa - najmniej . Sluszna uwaga... Optymistycznie WRX pojedize lepiej niz pesymistycznie STi :wink: 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Wydaje mi sie, ze Marek ma troche racji. Na forum Civa Type-R ludzie pisza, ze ganiali sie swoimi CTRami badz ITRami z rolowanego z WRXem i Subaryna dostawala lekkie baty co nie zmienia oczywiscie faktu, ze WRX jest jak dla mnie swietnym autem i gdyby bylo mnie stac na utrzymanie Subaru to bym je kupil. Jak wiekszosc wie zdecydowalem sie na Honde Coupe Si '06.... pewna osoba w US takze posiada to auto i zapytalem jak jest ze spalaniem juz po dotarciu, koles odpowiedzial, ze w jezdzie miasto-trasa 50/50 wychodzi mu systematycznie 8.5/100km !!! No kurde, silnik jak w Type-R 200PS (nieco ulepszony) i jeszce z 70kg. ciezszy i takie spalanie. Pytalem sie kiedys wiele osob z tego forum jak jest w przypadku WRXa to praktycznie kazdy odpowiadal ze miasto to 14-15 /100 przy jezdzie bez zadnych szalenstw Jak widac roznica jest dosyc spora i gdyby nie staly naped Subaru na 4 kapcie to..... Zreszta nie wiem po co to w ogole pisze Pewnie podjaralem sie opiniami innych o CTRze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Wydaje mi sie, ze Marek ma troche racji. Na forum Civa Type-R ludzie pisza, ze ganiali sie swoimi CTRami badz ITRami z rolowanego z WRXem i Subaryna dostawala lekkie baty co nie zmienia oczywiscie faktu, ze WRX jest jak dla mnie swietnym autem i gdyby bylo mnie stac na utrzymanie Subaru to bym je kupil. Milek, ta rozmowa nie ma nic wspólnego z wyścigami na 1/4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 a myslisz, ze CTR czy Si nie potrafi jezdzic w szybkich zakretach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Na równym i suchym - owszem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Na równym i suchym - owszem . Jak ja kocham takie teksty. Widziałem CTR'y (seryjne) dające sobie świetnie radę na szutrowych mega dziurawych oesach 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się