xSTIk Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Mam do wyboru cp, mahle, wiseco a może wossner silnik ej 25 sti nominał interesuje mnie moc ok 380-400km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zastanów się jeszcze nad Cosworthem.Z tych wymienionych wybrałbym Mahle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 nie samymi tłokami taka moc sie uzyskuje, ale faktycznie jest to dość ważny skladnik. Mahle, to dobry tłok, ale raczej do przedziału ok 350konnego. Wossner i wiseco także sa dobrymi produktami, niestety mało popularnymi na naszym rynku, jeżeli chodzi o modyfikacje silników Ej25. Jeżeli projekt faktycznie ma być 400konny, to najrozsadniejszy w stosunku cena/jakość, będzie cossworth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Mahle, to dobry tłok, ale raczej do przedziału ok 350konnego. Mahle motorsport ma w ofercie 2 serie tłokow. Jedna /4032/, którą można bardzo ciasno pasować, "robi" duze przebiegi i wytrzymuje mocno ponad przeciętne parametry oraz drugą /2618/, która ma za zadanie być jednym z najtrwalszych elementów silnika...trwalszym od tulei w EJ257 . Niestety przy użyciu takowych nie należy oczekiwać cichej pracy i owalizacji następującej w tempie zblizonym do serii. Innymi słowy - dla kazdego cos miłego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Mam od xbike tłoki mahle te bardziej cywilne. Pracują praktycznie jak seria. Ale powyżej 350ps to poleciłbym coś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xSTIk Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Witam dzięki za porady część gratów już jest większe wtryski ,turbina dolot kn ,icały układ wydechowy sypersprint 3" oraz korby i kilka innych żeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 (edytowane) intercooler zostawiasz gorny, czy przechodzisz na Fmica? Edytowane 28 Kwietnia 2013 przez carlos-wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xSTIk Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 zostawiam górny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 to o 400 zapomnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 @@xSTIk,czasem zdrowe 370 kucy na odpowiedniej turbinie,będzie lepsze od 400+ . Zależy do czego służyć ma auto. Carlos widzę w formie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 JAKICH TŁOKÓW UŻYĆ DO WZMOCNIENIA SILNIKA ? należy użyć odpowiednich tłoków do wyzwania z jakim się mierzymy... niestety budowanie 400konnego silnika nie jest proste... ale o tym już było, jak autor postu będzie chciał pogadać , to chętnie podpowiem co i jak (bęben pewno też ) ale - tłoki to nie wszystko, do tego trzeba być jeszcze "człowiekiem" i pamiętać "Jak Kuba Bogu..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STILU Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 (edytowane) Widzę że to jednak nie turbina padła..... a tak pięknie latał (wiem bo jeździłem ). Posłuchaj carlos-wrx, albo jeszcze lepiej kup jego silnik i nie będziesz miał dylematów. Przynajmniej stworzony przez porządnego znawcę, na extra gratach i SPRAWDZONY!!!!!! Edytowane 29 Kwietnia 2013 przez artiLUBLIN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 xSTIk, mam nadzieję że się nie wystraszyłeś. Ten podwątek o Marcinie to pokłosie jego wcześniejszej "działalności " na forum, a szczególnie poza nim. wrzuć może graty na jakich chcesz zbudować silnik to ci pewnie jakieś mądre głowy powiedzą na co możesz liczyc. Tak jak pisali poprzednicy bierz cosworthy, kasa ciut wieksza ale jakość podobno bardzo dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się