xSTIk Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 Mam do wyboru cp, mahle, wiseco a może wossner silnik ej 25 sti nominał interesuje mnie moc ok 380-400km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Zastanów się jeszcze nad Cosworthem.Z tych wymienionych wybrałbym Mahle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 nie samymi tłokami taka moc sie uzyskuje, ale faktycznie jest to dość ważny skladnik. Mahle, to dobry tłok, ale raczej do przedziału ok 350konnego. Wossner i wiseco także sa dobrymi produktami, niestety mało popularnymi na naszym rynku, jeżeli chodzi o modyfikacje silników Ej25. Jeżeli projekt faktycznie ma być 400konny, to najrozsadniejszy w stosunku cena/jakość, będzie cossworth. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xbike Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Mahle, to dobry tłok, ale raczej do przedziału ok 350konnego. Mahle motorsport ma w ofercie 2 serie tłokow. Jedna /4032/, którą można bardzo ciasno pasować, "robi" duze przebiegi i wytrzymuje mocno ponad przeciętne parametry oraz drugą /2618/, która ma za zadanie być jednym z najtrwalszych elementów silnika...trwalszym od tulei w EJ257 . Niestety przy użyciu takowych nie należy oczekiwać cichej pracy i owalizacji następującej w tempie zblizonym do serii. Innymi słowy - dla kazdego cos miłego . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Kierkus Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 Mam od xbike tłoki mahle te bardziej cywilne. Pracują praktycznie jak seria. Ale powyżej 350ps to poleciłbym coś innego Link to comment Share on other sites More sharing options...
xSTIk Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 Witam dzięki za porady część gratów już jest większe wtryski ,turbina dolot kn ,icały układ wydechowy sypersprint 3" oraz korby i kilka innych żeczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 (edited) intercooler zostawiasz gorny, czy przechodzisz na Fmica? Edited April 28, 2013 by carlos-wrx Link to comment Share on other sites More sharing options...
xSTIk Posted April 28, 2013 Author Share Posted April 28, 2013 zostawiam górny Link to comment Share on other sites More sharing options...
beben Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 to o 400 zapomnij Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 @@xSTIk,czasem zdrowe 370 kucy na odpowiedniej turbinie,będzie lepsze od 400+ . Zależy do czego służyć ma auto. Carlos widzę w formie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 JAKICH TŁOKÓW UŻYĆ DO WZMOCNIENIA SILNIKA ? należy użyć odpowiednich tłoków do wyzwania z jakim się mierzymy... niestety budowanie 400konnego silnika nie jest proste... ale o tym już było, jak autor postu będzie chciał pogadać , to chętnie podpowiem co i jak (bęben pewno też ) ale - tłoki to nie wszystko, do tego trzeba być jeszcze "człowiekiem" i pamiętać "Jak Kuba Bogu..." Link to comment Share on other sites More sharing options...
STILU Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 (edited) Widzę że to jednak nie turbina padła..... a tak pięknie latał (wiem bo jeździłem ). Posłuchaj carlos-wrx, albo jeszcze lepiej kup jego silnik i nie będziesz miał dylematów. Przynajmniej stworzony przez porządnego znawcę, na extra gratach i SPRAWDZONY!!!!!! Edited April 29, 2013 by artiLUBLIN Link to comment Share on other sites More sharing options...
beben Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 xSTIk, mam nadzieję że się nie wystraszyłeś. Ten podwątek o Marcinie to pokłosie jego wcześniejszej "działalności " na forum, a szczególnie poza nim. wrzuć może graty na jakich chcesz zbudować silnik to ci pewnie jakieś mądre głowy powiedzą na co możesz liczyc. Tak jak pisali poprzednicy bierz cosworthy, kasa ciut wieksza ale jakość podobno bardzo dobra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now