aterka Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Witam Może ktoś spotkał się z sytuacją gdy podczas jazdy zapaliły się jednocześnie kontrolki CHECK ENGINE, BRAKE, ESP i zaczął wariować wyświetlacz pomiędzy zegarami pokazując na zmianę różne tryby pracy skrzyni biegów i migający CRUISE CONTROL? Samochód podczas tych objawów jechał normalnie. Nic się nie działo. Po zatrzymaniu i resecie akumulatora sytuacja wróciła do normy tzn. auto jedzie bez żadnych niespodzianek. Proszę o pomoc. Dziękuję. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Odpiac pod kompa. Jak był to znaczący błąd to pozostał w pamięci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viking1232 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 najlepiej podlaczyc pod komputer sprawdzic co bylo przyczyna zapalenia kontrolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Każdy mechanik znający się na laptopie i mający kabelek Ci to sprawdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 @@aterka, juz po gwarancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aterka Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Dzięki za odzew ale niestety żaden komputer tutaj nie pomoże. Rozwiązanie "zagadki" znalazłem na amerykańskim forum Outback'a. Może trudno w to uwierzyć ale problemem jest... korek wlewu paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 a co jest z nim nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aterka Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Problemem jest recylkulacja oparów, spowodowana (chyba) wyrobieniem uszczelki... Jakieś czujniki coś wyłapują i taki zonk . Wymiana korka rozwiązuje problem... Dodatkowo, zakręcając korek, należy ( ) przekręcić tak aby usłyszeć nie jedno czy dwa kliknięcia ale cztery, pięć... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 W kazdym Legacym tak mocno trzeba zakrecac korek,czy tylko w dizlu,czy tylko w MY11?A w modelu z 2006 r. cos takiego moze sie przydarzyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aterka Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 (edytowane) Z tego co czytałem problem dotyczy tylko wersji piątej. Zarówno Legacy jak i "nowego" Outback-a. Wszystkie roczniki (łącznie z obecnym...) i wszystkie, benzynowe wersje silnikowe. Wnioskuję także, że (chyba) tylko wersje US ponieważ nie znalazłem informacji na ten temat na forach europejskich. Pozdrawiam Edytowane 1 Maja 2013 przez aterka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Może trudno w to uwierzyć ale problemem jest... korek wlewu paliwa. faktycznie dość trudno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Dzięki za odzew ale niestety żaden komputer tutaj nie pomoże. Rozumiem, że odczyt błedów nic nie wykazał...(?) Czy po prostu Rozwiązanie "zagadki" znalazłem na amerykańskim forum Outback'a bez użycia narzędzi diagnostycznych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aterka Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 P0442 P0456 oraz http://www.permoveo....ru/Default.aspx http://www.permoveo....ru/Default.aspx a także http://www.subaruout...ise-lights.html jest jeszcze więcej na ten temat... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się