Kaiser_Sowza Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 (edytowane) Podczas sprawdzania auta przed remapem zajechałem do JAKO, który po podniesieniu wykładziny pod nogami pasażera znalazł pudełeczko kabelkami wpięte w ECU. Powiedział, że to Fuel Cut Defender. Auto pochodzi ze Szwajcarii, a JAKO stwierdził, że w Subaru Turbo stamtąd to częste rozwiązanie. Teraz pytanie co to jest? Co daje? A może to wywalić? itd Szukam wszelkiej wiedzy na temat tego urządzenia. Dam plusa za wszelką pomoc w tym temacie. Pozdrówki Marcin Edytowane 27 Kwietnia 2013 przez Kaiser_Sowza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 zabezpiecza przed odcinka paliwa... przydatne jak masz wyzsze doladowanie niz ecu przewiduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Hmmm to doczytałem na NASIOC'u. Wtedy mogę dać MBC i podkęcić na np 1.1 Bara(co bez sprawdzenia AFR'u oczywiście może skończyć się agonią motoru) A jaki to ma sens w WRX'ie bez MBC? Może to jakoś źle wpywać na pracę ECU/ewentualnie silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 jak masz wszystko seryjne w aucie to nie. chyba ze masz wolny wydech, wtedy turbo sie lepiej zbiera i troche szybciej i wiecej pompuje co ecu moze odebrac za jakas awarie. wtedy odetnie paliwo. FCD ma za zadanie zamydlic czujki ecu i wmowic mu, ze wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 No wydech jest przelotem 2.5 cala plus końcowy przelotowy El-Tec'a. Faktycznie jadąc np na 4 mając 2.5 tys obrotów jak deptnę pedał w podłogę to prawie od razu ładuje na 0.85-.09 Bara. Czyli wychodzi, że lepiej zostawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 si. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Ale jak chcesz robić remap, to spokojnie możesz go wymontować i sprzedać, odzyskując kilka złociszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boosti Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 (edytowane) A co jeśli czujniki wykrywają jakąś usterkę, przy której należy odciąć paliwo, żeby nie rozwalić motoru? ECU jest oszukane, czyli czekamy na zgon? Czy to czasem nie ma związku z ciśnieniem atm. w górach szwajcarskich? Edytowane 27 Kwietnia 2013 przez booSTI 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 (edytowane) A co jeśli czujniki wykrywają jakąś usterkę, przy której należy odciąć paliwo, żeby nie rozwalić motoru? ECU jest oszukane, czyli czekamy na zgon? Czy to czasem nie ma związku z ciśnieniem atm. w górach szwajcarskich? Założyłem temat właśnie dlatego, że nie chcę nic uszkodzić. A jak ma "pomagać" w górach? P.S. Jaki jest AFR w seryjnym WRX'ie(seryjny jest podobno przelany)? Tzn ile jest normalnie a ile jest we właściwie zestrojonym? Edytowane 28 Kwietnia 2013 przez Kaiser_Sowza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 U mnie w legacy. 14.5 na idle. I 11.2 podczas jazdy. Na mapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 U mnie w legacy. 14.5 na idle. I 11.2 podczas jazdy. Na mapie. Dzięki. Muszę sprawdzić jak to jest u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 zdaje mi się ze CFD powinien tylko działać w przypadku za dużej ilości powietrza, np. przy przelodowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się