Dudi Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Witam. Mam zamiar wsadzic silnik sti do wrx'a 2004r i w związku z tym mam pytanie: czy musze miec do tego komp, wiazkę, immo i kluczyk? Czy może mogę zostawic immo i kluczyk a nauczyć nowy komp z nimi pracować? I jeszcze jedno. Czy wiązki sti a wrx różnią sie czyms poza kablami do zmiennych faz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 wiązki różnią się zaworami zmiennych faz , klapami TGV, czujnikiem temp spalin , kluczyk immo możne zostać z wrx ale musisz przyuczyć do tego nowy ecu , możesz też skopiować synchro z ecu wrx do sti ale raczej sam tego nie zrobisz , no i jeszcze wiązka trzeba przerabiać tą z wrx lub założyć z sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudi Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 (edytowane) Ktoś mi powiedział że kluczk i immo z sti to z sti a wrx to wrx i że nie naucze kompa z sti słuchania wrxowego immo. Ale z tego co piszesz ziarus007 to ten ktoś bzdury gada. Edytowane 25 Kwietnia 2013 przez Dudi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 moduł immo jest taki sam , transponder tez , no chyba ze różnią się rocznikowi to możne coś zmienili ale ale od 2001 do 2005 raczej było to samo, nawet jak nie da się zrobić synchro to można usunąć immo z tego sterownika z sti bez większego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się