RadziejS Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Po zimie wyszły mi w forku pewne newralgiczne punkty i niestety dobrze to nie wygląda. Tylny błotnik rdzewieje (ten sam temat co w GT). I teraz powstaje pytanie co z tym zrobić. Jak wiadomo reparaturek brak. W GT kombinuje się z takimi od peugeota 405 albo civica, ale forek ma nieco inny profil łuku nad kołem. Czy jedynym wyjściem jest kupienie ćwiartki i wstawienie zdrowej części (oczywiście nie całej ćwiartki tylko elementu błotnika)? Przerabiał ktoś z Was taki temat? Niestety w forku z tyłu nie ma plastikowych nadkoli i całe błoto, które zbiera się zimą powoduje taką sytuację... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pabler Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 To jest temat tabu. Wypowiedzi jak na lekarstwo. Przede wszystkim trzeba od razu reagować przy najmniejszym wysypie rudej. Wtedy nie będzie grubszych problemów. Ja niestety jeden błotnik przespałem. Chłopaki znaleźli zdrowiutką 'ćwiartkę'. Wycięli co trzeba i na dzień dzisiejszy problem rozwiązany. To chyba jedyna sensowna droga. Chyba, że masz fachurę od cięcia gięcia i wystruga reperaturkę. :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadziejS Posted April 29, 2013 Author Share Posted April 29, 2013 @@Pabler, dzięki za odpowiedź. Fachmana, który wyczaruje z blachy może bym i miał, tylko czy to będzie miało sens ekonomiczny... Pytanie jak łatwo znaleźć zdrową ćwiartkę i ile trzeba za nią zapłacić. Jedna strona się trzyma, ale druga do transplantacji na 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now