Piaskos Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 (edited) Czy ktoś po wywaleniu magicznej plastikowej turbiny do dopowietrzania na zimnym i zaworów EGR zauważył jakieś negatywne objawy? Zła praca na ciepłym/zimnym, wolnych obrotach, większe spalanie whatever? Jestem przed tym krokiem i się zastanawiam Oczywiście będzie robiona korekta mapy. Edited April 24, 2013 by Piaskos Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_78 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Nie zauważyłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piaskos Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 Dzięki, ktoś jeszcze wyrzucał? Oczywiście to nie tylko wrx ale sti czy forki też dotyczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
drout Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 A co to daje? To usunięcie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_78 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 A co to daje? To usunięcie?? Spokój. Jak to jest to wywala check engine a naprawa kosztuje więcej niż usunięcie. A nie robi toto niczego istotnego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piaskos Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 Wyrwanie chwasta powoduje pozbycie się problemów w pozniejszym czasie jak sie zacznie psuć, zatykać itd itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbmastermx Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 (edited) Ja odłączyłem to ustrojstwo i żadnych negatywnych objawów nie ma po pół roku bo i czemu miałyby być. Jedyne co trzeba zrobić to reprograming usuwający palącego się check-a. Edited April 25, 2013 by mbmastermx Link to comment Share on other sites More sharing options...
drout Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Dziękuję za odp Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikd Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 dlatego najlpiej szukac kolektora ze spec c, bo tam temat nie wystepowal http://i217.photobucket.com/albums/cc133/crazyblueloc/DSC_0878.jpg w porownaniu z normalnym STI'kowym http://dave.oc7.org/images/forsale/07.sti.manifold.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piaskos Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 Ale my tu mówimy o pompie powietrza i EGR a nie o TGV Nota bede TGV to kolejny chwaścik do wyrwania Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikd Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 a fakt, mea culpa jakos na szybko przeczytalem. generalnie jedno i drugie niepotrzebne kilogramy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piaskos Posted April 26, 2013 Author Share Posted April 26, 2013 Tak właśnie, w weekend przerabiam tgv i wywalam EGR. Gdyby coś to jak dobrze pojdzie będę miał jeden komplet lornet bez TGV do sprzedania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogut Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 a te TGV od czego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piaskos Posted April 27, 2013 Author Share Posted April 27, 2013 Także ekologia, dodatkowe klapy w dolocie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted April 28, 2013 Share Posted April 28, 2013 a te TGV od czego od szybkiego jeżdżenia po torach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon WRC Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Nie będę zakładał nowego tematu i wyważał pewnie otwartych drzwi . Dotyczy WRXa 2006. Raz na jakiś czas - średnio 2 razy w miesiącu przy odpalaniu silnika wyskakuje mi Check Engine. Zawsze ten sam błąd z mianowicie P1410. Jak już się zorientowałem, dotyczy on systemu ekologicznych zaworków do dopuszczania powietrza na wolnych obrotach. Poniżej wrzucam co mi wypluł programik diagnostyczny. Wszelkie uwagi zaznajomionych kolegów mile widziane. Jak widać błąd wyskakuje przy rozruchu, przy niskich obrotach. Poczytałem trochę tu i tam i mam 3 wyjścia: 1. Rozebrać, wyczyścić, ew. wymienić co niektóre elementy (pompa, zaworki) 2. Wywalić wszystko w cholerę i zdezaktywować w komputerze auta wywalanie Check Engine dla tego systemu. 3. Spróbować z tym żyć kasując systematyczne alarm, który jak znam życie będzie się coraz częściej pojawiał. Opcja 1 jest najlogiczniejsza, ale najdroższa i pewnie kiedyś znów wróci. Opcja 3 jest nie dla mnie, bo żyć z tym nie zamierzam Pozostaje opcja 2. I tu mam prośbę do szanownego grona o wskazówki co i jak należy zrobić. Na dniach będę wymieniał intercooler, więc powinienem mieć lepszy dostęp do tych gratów. W co się wyposażyć, na co zwracać uwagę? Czy po prostu nie zlecić tego komuś ogarniętemu? Wszelkie uwagi, instrukcje wskazane i mile widziane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOpEL Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 uuu widze że szykuje Ci się super zabawa z autem! rób to sam i fotografuj i wrzucaj manuala na forum. jak chcesz to wyśle Ci serwice manuala na maila Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon WRC Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 Jak masz to poproszę, zawsze się przyda. matsil@wp.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon WRC Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Dziś zdjąłem intercooler i zajrzałem do ekologii. Niestety jest tam tak ciasno, że żeby to wszystko wyciągnąć i wyczyścić trzeba dużo czasu i cierpliwości. Poddałem się przy pierwszym podejściu. Możecie polecić jakiś warsztat w Warszawie, który mógłby się podjąć wywalenia tego dziadostwa? Chcę się pozbyć chwasta raz na zawsze. Szykuję się do remapu, więc chłopaki wezmą brak tego układu pod uwagę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Musisz sobie kupic lub zrobić zaslepki do głowic ( air kit delete) , lewa głowica pikus , do prawej słaby dostep , i trzeba jechac do kogos ogarnietego aby usunął z ECU wszystko . Mozesz kupic nowe , ok 1700zł za 2 szt. Czyscic nie polecam , bo tam nie ma co czyscic prawie , problem jest z reguły z membramami ktore sie juz nie domykaja , lub sa dziurawe. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon WRC Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Dzięki Carfit, a możesz polecić kogoś ogarniętego z okolic Warszawy, jakby co na PW? W akcie desperacji może do Ciebie podjadę Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOpEL Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 zrób tak jak ja ze skrzynią i dyfrem zdemontuj silnik i wyślij kurierem do Carfita Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now