Piaskos Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 (edytowane) Czy ktoś po wywaleniu magicznej plastikowej turbiny do dopowietrzania na zimnym i zaworów EGR zauważył jakieś negatywne objawy? Zła praca na ciepłym/zimnym, wolnych obrotach, większe spalanie whatever? Jestem przed tym krokiem i się zastanawiam Oczywiście będzie robiona korekta mapy. Edytowane 24 Kwietnia 2013 przez Piaskos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Dzięki, ktoś jeszcze wyrzucał? Oczywiście to nie tylko wrx ale sti czy forki też dotyczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 A co to daje? To usunięcie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 A co to daje? To usunięcie?? Spokój. Jak to jest to wywala check engine a naprawa kosztuje więcej niż usunięcie. A nie robi toto niczego istotnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Wyrwanie chwasta powoduje pozbycie się problemów w pozniejszym czasie jak sie zacznie psuć, zatykać itd itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbmastermx Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 (edytowane) Ja odłączyłem to ustrojstwo i żadnych negatywnych objawów nie ma po pół roku bo i czemu miałyby być. Jedyne co trzeba zrobić to reprograming usuwający palącego się check-a. Edytowane 25 Kwietnia 2013 przez mbmastermx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Dziękuję za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 dlatego najlpiej szukac kolektora ze spec c, bo tam temat nie wystepowal http://i217.photobucket.com/albums/cc133/crazyblueloc/DSC_0878.jpg w porownaniu z normalnym STI'kowym http://dave.oc7.org/images/forsale/07.sti.manifold.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Ale my tu mówimy o pompie powietrza i EGR a nie o TGV Nota bede TGV to kolejny chwaścik do wyrwania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 a fakt, mea culpa jakos na szybko przeczytalem. generalnie jedno i drugie niepotrzebne kilogramy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Tak właśnie, w weekend przerabiam tgv i wywalam EGR. Gdyby coś to jak dobrze pojdzie będę miał jeden komplet lornet bez TGV do sprzedania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 a te TGV od czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Także ekologia, dodatkowe klapy w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 a te TGV od czego od szybkiego jeżdżenia po torach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Nie będę zakładał nowego tematu i wyważał pewnie otwartych drzwi . Dotyczy WRXa 2006. Raz na jakiś czas - średnio 2 razy w miesiącu przy odpalaniu silnika wyskakuje mi Check Engine. Zawsze ten sam błąd z mianowicie P1410. Jak już się zorientowałem, dotyczy on systemu ekologicznych zaworków do dopuszczania powietrza na wolnych obrotach. Poniżej wrzucam co mi wypluł programik diagnostyczny. Wszelkie uwagi zaznajomionych kolegów mile widziane. Jak widać błąd wyskakuje przy rozruchu, przy niskich obrotach. Poczytałem trochę tu i tam i mam 3 wyjścia: 1. Rozebrać, wyczyścić, ew. wymienić co niektóre elementy (pompa, zaworki) 2. Wywalić wszystko w cholerę i zdezaktywować w komputerze auta wywalanie Check Engine dla tego systemu. 3. Spróbować z tym żyć kasując systematyczne alarm, który jak znam życie będzie się coraz częściej pojawiał. Opcja 1 jest najlogiczniejsza, ale najdroższa i pewnie kiedyś znów wróci. Opcja 3 jest nie dla mnie, bo żyć z tym nie zamierzam Pozostaje opcja 2. I tu mam prośbę do szanownego grona o wskazówki co i jak należy zrobić. Na dniach będę wymieniał intercooler, więc powinienem mieć lepszy dostęp do tych gratów. W co się wyposażyć, na co zwracać uwagę? Czy po prostu nie zlecić tego komuś ogarniętemu? Wszelkie uwagi, instrukcje wskazane i mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 uuu widze że szykuje Ci się super zabawa z autem! rób to sam i fotografuj i wrzucaj manuala na forum. jak chcesz to wyśle Ci serwice manuala na maila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Jak masz to poproszę, zawsze się przyda. matsil@wp.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Dziś zdjąłem intercooler i zajrzałem do ekologii. Niestety jest tam tak ciasno, że żeby to wszystko wyciągnąć i wyczyścić trzeba dużo czasu i cierpliwości. Poddałem się przy pierwszym podejściu. Możecie polecić jakiś warsztat w Warszawie, który mógłby się podjąć wywalenia tego dziadostwa? Chcę się pozbyć chwasta raz na zawsze. Szykuję się do remapu, więc chłopaki wezmą brak tego układu pod uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Musisz sobie kupic lub zrobić zaslepki do głowic ( air kit delete) , lewa głowica pikus , do prawej słaby dostep , i trzeba jechac do kogos ogarnietego aby usunął z ECU wszystko . Mozesz kupic nowe , ok 1700zł za 2 szt. Czyscic nie polecam , bo tam nie ma co czyscic prawie , problem jest z reguły z membramami ktore sie juz nie domykaja , lub sa dziurawe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Dzięki Carfit, a możesz polecić kogoś ogarniętego z okolic Warszawy, jakby co na PW? W akcie desperacji może do Ciebie podjadę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 zrób tak jak ja ze skrzynią i dyfrem zdemontuj silnik i wyślij kurierem do Carfita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się