Blue76 Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Postanowiłem zamówić kilka części ze sklepu i wysłałem maila z zapytaniem o dostępność / ceny 27-ego kwietnia. W międzyczasie wysłałem jeszcze dwa przypomnienia. Do dnia dzisiejszego nie dostałem nawet lakonicznej odpowiedzi w stylu "Dziękujemy za zainteresowanie, postaramy się odpowiedzieć w miarę możliwości...". Zamawiam w wielu sklepach internetowych, jeszcze nigdzie nie czekałem na odpowiedź dłużej niż dwa dni, nawet w Japonii odpowiadają w przeciągu 24h... Rozumiem, macie nadmiar klientów. Nowych raczej w ten sposób nie pozyskacie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Blue76, napisz na pw do Charliego, ma ostatnio kupe roboty, a nawet nie wiadomo czy e-maile ze sklepu do niego dcierają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
charlie Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Sprawę wyjaśniłem na PW, ale dla jasności: pytaniami o części, szczególnie Prodrive zajmuje się Dział Techniczny, ja tylko przekazuję te maile do nich. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wielkopolanin Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 ja też pare dni temu wysłałem zamówienie na czarną koszulke polo i odzewu ani widu ani slychu.... nie żebym nalegał :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
charlie Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 zamówienia są realizowane w miarę na bieżąco, jeśli nie ma żadnych problemów z dostępnością towaru i potwierdzeniem zamówienia to jest on po prostu wysyłany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niuniek Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Blue76, napisz na pw do Charliego, ma ostatnio kupe roboty, a nawet nie wiadomo czy e-maile ze sklepu do niego dcierają. No tak anflint ale przecież skoro jest coś takiego jak sklep to ktoś się powinien tym zajmować. To tak jakby wejść do salonu samochodowego z zamiarem kupna, a Pan sprzedawca odpowiada że nie kupisz ponieważ akurat ma kupe roboty, np serwisowanie. Ja rozumiem że ktoś ma dużo zajęć ale jeśli ma się zajmować danym działem to niech się zajmuje albo niech zostanie zatrudniony jeszcze ktoś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Niuniek, racja Link to comment Share on other sites More sharing options...
domestos666 Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Ja zamawiałem koszulki w czwartek wieczorem, a w sobote już miałem w domu. Tak trzymać Link to comment Share on other sites More sharing options...
wielkopolanin Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Chodzi o to, że idzie zamowienie, które może wysłac każdy i nic się nei dzieje. Żadnego potwierdzenia, odzewu itp. Tak jak mówi Niuniek. Jak złożę drugie, to się boje że dostane 2x zamówiona rzecz ! Jakoś to mało sprawnie działa mam wrażenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niuniek Posted May 18, 2006 Share Posted May 18, 2006 Ja zamawiałem koszulki w czwartek wieczorem, a w sobote już miałem w domu. Tak trzymać No i to się chwali. Jednak wydaje mi się że z częściami to już nie jest tak sprawnie. Chodzi o to, że idzie zamowienie, które może wysłac każdy i nic się nei dzieje. Żadnego potwierdzenia, odzewu itp. Dokładnie, powino chociaż być jakieś potwierdzenie "Dziękujemy za dokonanie zakupów w naszym sklepie. Dokładny termin realizacji zamówienia zostanie podany do 7 dnii" Chyba nie byłoby to złe :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
wielkopolanin Posted May 18, 2006 Share Posted May 18, 2006 W moim wypadku sprawa wyjaśniona o tyle, że zrobiłem błąd w mejlu, którego podałem. Zamówienie potwierdzone "manualnie" przez Charliego. Wszystko więc ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyrekcja SIP Dyrekcja Posted May 18, 2006 Dyrekcja SIP Share Posted May 18, 2006 Przeczytałem.... i zrobiło mi sie wstyd Odpowiedź odnośnie akcesoriów będzie miała miejsce do jutra. W sklepiku będą przeprowadzone generalne zmiany - prawdopodobnie od lipca. Faktem jest, ze aktualny system organizacyjny nie przystaje już do osiagniętej skali. Dlatego też, jak wyżej wspomniałem, nastąpią poważne zmiany, które powinny zdecydowanie poprawić działalnośc naszego sklepiku. Za dotychczasowe problemy niniejszym przepraszam . Pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinJ Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Ja też niestety nic dobrego nie mogę o sklepie powiedzieć :? Pomijając tempo odpowiedzi na zadane pytania, najbardziej irytującą sprawą są ceny, które w rzeczywistości okazują się być dużo wyższe niż te podane na stronie sklepu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now