Skocz do zawartości

Sklep SIP - czas odpowiedzi


Blue76

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem zamówić kilka części ze sklepu i wysłałem maila z zapytaniem o dostępność / ceny 27-ego kwietnia. W międzyczasie wysłałem jeszcze dwa przypomnienia. Do dnia dzisiejszego nie dostałem nawet lakonicznej odpowiedzi w stylu "Dziękujemy za zainteresowanie, postaramy się odpowiedzieć w miarę możliwości...".

 

Zamawiam w wielu sklepach internetowych, jeszcze nigdzie nie czekałem na odpowiedź dłużej niż dwa dni, nawet w Japonii odpowiadają w przeciągu 24h...

 

Rozumiem, macie nadmiar klientów. Nowych raczej w ten sposób nie pozyskacie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blue76, napisz na pw do Charliego, ma ostatnio kupe roboty, a nawet nie wiadomo czy e-maile ze sklepu do niego dcierają.

 

No tak anflint ale przecież skoro jest coś takiego jak sklep to ktoś się powinien tym zajmować. To tak jakby wejść do salonu samochodowego z zamiarem kupna, a Pan sprzedawca odpowiada że nie kupisz ponieważ akurat ma kupe roboty, np serwisowanie. Ja rozumiem że ktoś ma dużo zajęć ale jeśli ma się zajmować danym działem to niech się zajmuje albo niech zostanie zatrudniony jeszcze ktoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że idzie zamowienie, które może wysłac każdy i nic się nei dzieje. Żadnego potwierdzenia, odzewu itp. Tak jak mówi Niuniek. Jak złożę drugie, to się boje że dostane 2x zamówiona rzecz ! Jakoś to mało sprawnie działa mam wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamawiałem koszulki w czwartek wieczorem, a w sobote już miałem w domu. Tak trzymać

 

No i to się chwali. Jednak wydaje mi się że z częściami to już nie jest tak sprawnie.

 

Chodzi o to, że idzie zamowienie, które może wysłac każdy i nic się nei dzieje. Żadnego potwierdzenia, odzewu itp.

 

Dokładnie, powino chociaż być jakieś potwierdzenie "Dziękujemy za dokonanie zakupów w naszym sklepie. Dokładny termin realizacji zamówienia zostanie podany do 7 dnii" Chyba nie byłoby to złe :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Przeczytałem.... i zrobiło mi sie wstyd :oops:

Odpowiedź odnośnie akcesoriów będzie miała miejsce do jutra.

W sklepiku będą przeprowadzone generalne zmiany - prawdopodobnie od lipca.

Faktem jest, ze aktualny system organizacyjny nie przystaje już do osiagniętej skali.

Dlatego też, jak wyżej wspomniałem, nastąpią poważne zmiany, które powinny zdecydowanie poprawić działalnośc naszego sklepiku.

 

Za dotychczasowe problemy niniejszym przepraszam .

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też niestety nic dobrego nie mogę o sklepie powiedzieć :? Pomijając tempo odpowiedzi na zadane pytania, najbardziej irytującą sprawą są ceny, które w rzeczywistości okazują się być dużo wyższe :evil: niż te podane na stronie sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...