linkin Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 witam wszystkich pacjent impreza 2.0 125km 2002 r. GX Potrzebuje pomocy,po długich poszukiwaniach mojego subaru padło na imprezę Przez pierwsze dwa tygodnie jazdy po zakupie autka wszystko było ok,tylko jeden mały problem się pojawiał samochód nie chciał jechać tylko i wyłącznie na zimnym silniku,jak zaczekałem choć minute po odpaleniu wszystko już było ok,w miedzy czasie zostały wymienione świece,rozrząd,wszystkie filtry i płyny,paliwo lałem na statoil tylko 95pb,po wymianie wszystkiego dziwne zachowanie auta ustąpiło, przejeździłem jakieś 300km. Nagle koniec auto nie chciało jechać zaczeło wachlować obrotami i przy próbach jazdy dławił się.Pojechałem na sprawdzenie komputerem błędów czy jakieś są,pojawił się jeden błąd zbyt mała dawka paliwa -0.30 takie coś tylko się pojawiło. Mechanik stwierdził że coś nie tak jest z paliwem kazał zatankować na innej stacji najlepiej 98 pb po wyjeżdżeniu tego co pozostało w zbiorniku,odłączył sondę lambda i auto jeździ normalnie poza tym że wywaliło check. Czy ktoś z was miał taką sytuacje czy to jest możliwe że aż tak kiepskie paliwo coś takiego mogło narobić czy waszym zdaniem to coś innego może być.Macie jakieś pomysły proszę o pomoc !!!! może mechanik się myli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Być może ,że sonda umiera . Ale to chyba da się zdiagnozować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
linkin Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) no właśnie też tak myślę ale błędu sondy nie pokazało,choć taki odczyt też jest dziwny wymieniać sondę?,jak inaczej ją sprawdzić ? Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez linkin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avic Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Jakby coś, to mam sondę do Twojego gx'a Ale najpierw sprawdź, czy to na pewno sonda. Nie pamiętasz kodu błędu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Nie jestem diagnostą, ale zapewne warto sprawdzić i ewentualnie przeregulować luzy zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
linkin Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 dzięki za podpowiedzi,kodu nie pamiętam hmm,a jakie wy paliwo lejecie do swoich subaru 95 czy 98,jaką lepiej lać? Avic jak wyjdzie że sonda to się odezwę na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viking1232 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 odepnij przeplywomierz sprawdz czy bedzie roznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Viking, a gdzie tam jest przepływka, przeciez to inne strowanie silnika, nie MAF sensorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
linkin Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 a jeszcze mi się coś przypomniało, zaraz po tym jak silnik zaczął mieć te wariacje z obrotami i dławieniem się,nie chciał się też zamykać z pilota ani też otwierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 dzięki za podpowiedzi,kodu nie pamiętam hmm,a jakie wy paliwo lejecie do swoich subaru 95 czy 98,jaką lepiej lać? Avic jak wyjdzie że sonda to się odezwę na priv jak seria to 95 a jak po remapie to 98 (bo na takiej pewnie stroili) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_ol Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 jak seria to 95 a jak po remapie to 98 (bo na takiej pewnie stroili) Remap wolnossącej benzyny? a jeszcze mi się coś przypomniało, zaraz po tym jak silnik zaczął mieć te wariacje z obrotami i dławieniem się,nie chciał się też zamykać z pilota ani też otwierać To raczej nie ma powiązania z Twoim problemem. Wymień baterie w pilocie, a jeśli dalej będzie problem z jego działaniem, rozkręć go i podoginaj styki, u mnie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 UPSss hehe niedoczytanie ze to wolnossak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
linkin Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 (edytowane) chłopaki pomocy mam nr błędu :1137 czy to jest sonda lambda ? Edytowane 1 Maja 2013 przez linkin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się