konik_80 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Witam W moje ręce wpadło (z auta ze szrotu) radio z Outbacka z 2007roku czyli poliftowego - radio ze zmieniarka na 6 płyt i MP3 (model GX-204RE) - zamontowałem je w Legacy z 2004roku w miejse GX-201RH Po podpięciu nawiew działał jak należy (mimo iż była opcja dwustrefowa to działała normalnie jak jedno strefowe) - radio zazkoczyło i działało tak jak należy z tym, że po podłączeniu wyświetlało SECURITY ERROR ale włączało się i działało nawet około godzinę - w końcu się wyłączyło i przy próbie włączenia wywala komunikat SECURITY i tyle - zapewne jest jakoś kodowane do komputera w aucie - pytanie jak je uruchomić w innym Subaraczku ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Witam W moje ręce wpadło (z auta ze szrotu) radio z Outbacka z 2007roku czyli poliftowego - radio ze zmieniarka na 6 płyt i MP3 (model GX-204RE) - zamontowałem je w Legacy z 2004roku w miejse GX-201RH Po podpięciu nawiew działał jak należy (mimo iż była opcja dwustrefowa to działała normalnie jak jedno strefowe) - radio zazkoczyło i działało tak jak należy z tym, że po podłączeniu wyświetlało SECURITY ERROR ale włączało się i działało nawet około godzinę - w końcu się wyłączyło i przy próbie włączenia wywala komunikat SECURITY i tyle - zapewne jest jakoś kodowane do komputera w aucie - pytanie jak je uruchomić w innym Subaraczku ??? poradziłeś sobie z tym problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik_80 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Witam. Dla zainteresowanych wymianą radia napiszę, że poradziliśmy sobie z kolegą z zamianą radia z poliftowego OBK do Legacy 04 - samo przełożenie jest Plug&Play ale jak pisałem wcześniej działało jakąś chwilę a później się wyłączało - nie będę się rozpisywał co, jak i gdzie na jakich gamoni trafialiśmy... W efekcie pojechaliśmy do jednego salonu Subaru (w UK gdzie mieszkamy - w okolicach Edynburga) tam trafiliśmy wreszcie na ogarniętego serwisanta który podłączył jakiś specjalny komputer i w ciągu 2min rozkodował radio także działa teraz bez wyłączania i koleżka cieszy się radyjkiem które czyta mp3 i ma wbudowaną zmieniarkę na 6 płyt dodatkowo radio ma efekt SRS WOW (fajny przestrzenny efekt z podbiciem basów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naruk08PL Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Gdyby ktoś szukał i miał problem z kodowanym radiem. http://curde.site88.net/files/ Ps. Do tego Kenwood'a nie ma kalkulatora,więc serwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CezaryD Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Witam Mam podobną sytuację w moim Outbacku, a nie przyuważyłeś koniku gdzie ten ogarniety serwisant się podpinał ? Do złącza OBD pod kierownicą z lewej strony, czy może w innym tajemniczym miejscu ? Byłbym wdzięczny za jakąś podpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 @konik_80 możecie zrobić jakąs fotę i pokazać jak to wygląda w przedlifcie? Jęśli mógłbym prosić to najlepiej w wersji dziennej i nocnej, co by zobaczyć jak prezentuje sie podświetlenie tego radia. Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kociou Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 (edytowane) Hmmm... z dokumentacji SSM wynika że procedura kodowania radia była stosowana jedynie w UK, z opisu nie wynika jednak czy jest dostępna jedynie w modelach na tamten rynek czy w każdym, jutro się przekonam... W załączniku zrzuty z dokumentacji obsługi... Edytowane 21 Stycznia 2014 przez kociou Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borowice Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zrobiłem taką zamianę rok temu; plug and play; żadnych problemów. Trochę uciążliwe jest jedynie nastawianie temperatury pokrętłem po stronie pasażera - lewe nie działa. Gdy idzie o wygląd uważam, że wygląda lepiej - "szlachetna" czerń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kociou Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 (edytowane) Mi się zmiany dziś nie udało zrobić. Mój Obk jest w wersji US i niestety nie wszystkie wtyczki pasowały - konkretnie nie pasowała wtyczka od sterowania z kierownicy oraz nie działał panel sterowania klimą (mimo iż wtyczka pasowała) - ale nawet na pierwszy rzut oka kable były inaczej podłączone niż w wersji EU (na wszelki wypadek zachowałem sobie oryginalne wtyczki EU razem z kawałkami wiązki) powyżej tył radia EU (kenwood) powyżej tył radia US Jeśli chodzi o sterowanie z kierownicy to sobie poradzę - mam schematy, natomiast do panelu klimy nic nie znalazłem więc postanowiłem zdemontować radio US i spróbować przełożyć z niego panel sterowania nawiewami (wraz z gniazdem) po rozebraniu radia EU okazało się że panel kilmy nie stanowi integralnej części z resztę elektroniki więc jest nadzieja dla dociekliwych kilka linków: http://ae64.com/Lega..._Transplant.htm http://forums.nasioc...033&postcount=4 hmmm, może jednak obejdzie się bez przekładania steriwania klimą: http://legacygt.com/forums/showthread.php/official-dual-hvac-double-din-jdm-kit-thread-113589.html?amp;t=113589 Edytowane 22 Stycznia 2014 przez kociou Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kociou Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Więc tak - operacja zakończona pełnym sukcesem. Trzeba było tylko dorobić 3 przewody i gra aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger89 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Witam poradziliście sobie z problemem Security w Navi ? mi po zmianie radia na navi w imprezie 2008 po godzinie działania wyskoczył napis security , co robić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZAJA48 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 W dniu 28.12.2013 o 01:15, konik_80 napisał: Witam. Dla zainteresowanych wymianą radia napiszę, że poradziliśmy sobie z kolegą z zamianą radia z poliftowego OBK do Legacy 04 - samo przełożenie jest Plug&Play ale jak pisałem wcześniej działało jakąś chwilę a później się wyłączało - nie będę się rozpisywał co, jak i gdzie na jakich gamoni trafialiśmy... W efekcie pojechaliśmy do jednego salonu Subaru (w UK gdzie mieszkamy - w okolicach Edynburga) tam trafiliśmy wreszcie na ogarniętego serwisanta który podłączył jakiś specjalny komputer i w ciągu 2min rozkodował radio także działa teraz bez wyłączania i koleżka cieszy się radyjkiem które czyta mp3 i ma wbudowaną zmieniarkę na 6 płyt dodatkowo radio ma efekt SRS WOW (fajny przestrzenny efekt z podbiciem basów) Czy możesz mi powiedzieć ile zapłaciliście ? W dniu 10.01.2014 o 13:24, Naruk08PL napisał: Gdyby ktoś szukał i miał problem z kodowanym radiem. http://curde.site88.net/files/ Ps. Do tego Kenwood'a nie ma kalkulatora, więc serwis. Czy mógłbyś wrzucić jeszcze raz ten link bo już nie działa. Kupiłem używane radio i podmieniłem je za starsza wersje. Plastiki i wszystko inne dookoła obkleiłem folia aby ładniej wyglądało. Aux i wszystko inne ładnie działało w końcu jak chciałem ale do czasu ... ... po tygodniu wyświetliło mi się ,,security,, i już nie działa nic :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się