radeklwh Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Witam Dzisiaj rano usłyszałem dziwny dźwięk przy gaszeniu auta tzn. Jak zgodzi z obrotów już prawie do zera i już ma zgadnąć słyszę stukniecie metaliczne ale to nie z silnika ale z przodu od pasażera pacjent wrx 02 turbo zawieszenie seria.. Postaram sie wrzucić audio na YouTube i link podesle potem moze poduszka silnika? Jakaś guma na wachaczu? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoink Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 (edytowane) Sprawdź wydech Edytowane 18 Kwietnia 2013 przez yoink Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Oslony wydechu sprawdz przy turbo i na kolektorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 ale co tylko rano? tylko przy gaszeniu? Ja mam właśnie osłonę na kolektorze luźna i sobie tam klekocze przy każdym gaszeniu czy dodawaniu gazu. Jakoś nie mogę się za to zabrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 (edytowane) możliwe że u mnie też bo przed chwilą wracałem i tak wrzuciłem 5 bieg przy 30km/h i jak silnik jest obciążony to słyszę te telepanie (czy jak to nazwać) nieszczęsne.... a jak się zabrać za tą osłonę? wywalić całkiem?? bo na turbo osłony nie mam już Edytowane 18 Kwietnia 2013 przez radeklwh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 no właśnie ta na turbo powinna zostać a reszcie mogłeś powiedzieć papa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 a jak wam zacznie żygać olejem po silniku ? Myślę, że ktoś kto ją tam zamontował, wiedział co robi. Te osłony można pospawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 no właśnie ta na turbo powinna zostać a reszcie mogłeś powiedzieć papa Prawda. Ponadto za nią idą wiązki el. stąd ta osłona jest bardzo ważna z uwagi na przyjaranie przewodów. Pospawac jest ciężko ponieważ blacha jest bardzo cienka i nie ma dojścia. Nawet bez skrzyni biegów jest tam słabo z miejscem. Ja złapałem osłony opaską metalową x2. Powinny wytrzymac. Kosztują grosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Dokładnie opaską metalową skręcana osłony chwycić i będzie trzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 (edytowane) Jade na warsztat je wyrwać a ze osłony na turbo nie ma to tak w serii było pozdro panowie po ukonczonej misji dam znać czy to to jest to A jak to nie osłona to co I jak sprawdzic? Bo Wlazlem pod auto poszarpalem za osłone I nic.. Edytowane 19 Kwietnia 2013 przez radeklwh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 rezonans od wsztrząsów o konkretnej amplitudzie ,a poruszanie ręką to troche co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się