radeklwh Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Witam Dzisiaj rano usłyszałem dziwny dźwięk przy gaszeniu auta tzn. Jak zgodzi z obrotów już prawie do zera i już ma zgadnąć słyszę stukniecie metaliczne ale to nie z silnika ale z przodu od pasażera pacjent wrx 02 turbo zawieszenie seria.. Postaram sie wrzucić audio na YouTube i link podesle potem moze poduszka silnika? Jakaś guma na wachaczu? Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoink Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 (edited) Sprawdź wydech Edited April 18, 2013 by yoink Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Oslony wydechu sprawdz przy turbo i na kolektorze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotr.kupczak Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 ale co tylko rano? tylko przy gaszeniu? Ja mam właśnie osłonę na kolektorze luźna i sobie tam klekocze przy każdym gaszeniu czy dodawaniu gazu. Jakoś nie mogę się za to zabrać Link to comment Share on other sites More sharing options...
radeklwh Posted April 18, 2013 Author Share Posted April 18, 2013 (edited) możliwe że u mnie też bo przed chwilą wracałem i tak wrzuciłem 5 bieg przy 30km/h i jak silnik jest obciążony to słyszę te telepanie (czy jak to nazwać) nieszczęsne.... a jak się zabrać za tą osłonę? wywalić całkiem?? bo na turbo osłony nie mam już Edited April 18, 2013 by radeklwh Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotr.kupczak Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 no właśnie ta na turbo powinna zostać a reszcie mogłeś powiedzieć papa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 a jak wam zacznie żygać olejem po silniku ? Myślę, że ktoś kto ją tam zamontował, wiedział co robi. Te osłony można pospawać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 no właśnie ta na turbo powinna zostać a reszcie mogłeś powiedzieć papa Prawda. Ponadto za nią idą wiązki el. stąd ta osłona jest bardzo ważna z uwagi na przyjaranie przewodów. Pospawac jest ciężko ponieważ blacha jest bardzo cienka i nie ma dojścia. Nawet bez skrzyni biegów jest tam słabo z miejscem. Ja złapałem osłony opaską metalową x2. Powinny wytrzymac. Kosztują grosze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Dokładnie opaską metalową skręcana osłony chwycić i będzie trzymać Link to comment Share on other sites More sharing options...
radeklwh Posted April 19, 2013 Author Share Posted April 19, 2013 (edited) Jade na warsztat je wyrwać a ze osłony na turbo nie ma to tak w serii było pozdro panowie po ukonczonej misji dam znać czy to to jest to A jak to nie osłona to co I jak sprawdzic? Bo Wlazlem pod auto poszarpalem za osłone I nic.. Edited April 19, 2013 by radeklwh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 rezonans od wsztrząsów o konkretnej amplitudzie ,a poruszanie ręką to troche co innego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now