guzik00 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 No widzę że tu same zgrywusy urzędują Dziękuję tym wszystkim którzy życzliwie odpowiedzieli na moje pytanie. Trochę mi to rozjaśniło w głowie. Boję się tylko o jedno. Jak kupię Legacy to strach się o coś pytac na tym forum bo tu większość to pozżerała wszystkie rozumy. Jeszcze raz pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 To był tylko przedsmak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Jeszcze nie widziałeś kucyków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzik00 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 No to zaryzykuje jeszcze takie pytanko? Jaki rodzaj silnika wybrać 2,0 137ps czy 165ps? Który będzie lepszy pod gaz? który jest tańszy w eksploatacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahu Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Pod gaz najlepszy jest junkers.. Przepraszam nie mogłem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Kwestia tego czy 137ps ma hydrauliczna regulacje luzu zaworowego bo jesli ma to odpada koszt ustawiania go ręcznie. 165ps jest DOHC i raczej tą operacje trzeba będzie przeprowadzać. Nie wiem ile jest miejsca w Legacy ale w Imprezie trzeba wyjąć silnik do tego, co podnosi koszty eksploatacji na LPG. Rozwiązaniem jest instalacja z lubryfikacją gniazd zaworowych. Jeśli 137 teź nie ma hydraulicznej to stawiam na 165 ps ale moc raczej będzie przy wysokich obrotach ale zuźycie paliwa bedzie niźsze. Części do Vectry może i tańsze ale tu chodzi przede wszystkim o częstotliwość ich wymiany i finalnie moźe być juź mało kolorowo. Znajomi mieli Vectre w dieslu i były spore wydatki przede wszystkim związane z silnikiem, że całe oszczędności z diesla psu w d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Pod gaz najlepszy jest junkers.. Przepraszam nie mogłem.. :biglol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Rozwiązaniem jest instalacja z lubryfikacją gniazd zaworowych. Ekhm, nie jest. DOHC = wyciaganie silnika do regulacji zaworow T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 W vectrze siedzie ten sam silnik co w saabie 9-3, bardzo dobra jednostka. Kiedy juz 175KM zrobi sie malo, robisz program (sa hirsha z gwarancja producenta, maptune, rica, bsr, itd...) i masz ponad 200KM. Zmiana turbina na TD04 od aero i masz 250-260KM. Silnik bardzo dobrze znosi LPG. Tyle plusow, wyglad dyskusyjny, przod wyjezdza na zakrecie...Moim zdaniem na + wzgledem subaru to napewno silnik i chyba tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 DOHC = wyciaganie silnika do regulacji zaworow Tutaj zdania są podzielone, nawet na tym forum. Wyjecie silnika znacznie ułatwia tą operacje i dlatego większość silnik wyjmuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 @@muzyk, znasz jakis warsztat, ktory podejmie sie regulacji bez wyciagania DOHCa? Ja nie znalazlem w mojej okolicy :/ Wszyscy wola zrzucic silnik. T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Jeśli już Vectra to GTS 2,8 v6 Turbo kaganiec da się wyłączyć i można latać bokami duży komfort jazdy i super przyspieszenia bez turbodziury na kazdym biegu (znajomy ma) ale i tak wole zwyklego WRX'a Stage1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 (edytowane) ooo to skoro już dobrneliśmy do saaba to może saab? To taki ciekawy opel. Oryginalna stylistyka, ma swój klimat jak subaru, a podzespoły opla no i tanszy chyba w zakupie. Znowu odwołam się do siebie hehe jak mialbym kupować ośke to napewno kupiłbym saaba 9-3 w tym takim srebrno bezowym kolorze czy tam różowawym fani saaba powinni wiedziec o jaki kolor chodzi. Saab ma niesamowitą deske rozdzielczą i właściwie... teraz zachcialo mi sie mieć tego saaba tylko mowilem o edyzji 1998- 2003 bo taka buda była naprawdę śliczna Edytowane 21 Kwietnia 2013 przez MateuszWwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Dodam, ze saab 9-3 od 2003 mimo, ze duzo czesci to samo co w vectrze, to ma dodane skretne tylne kola (sila odsrodkowa o kilka stopni) i nie jest tak bardzo podsterowny jak vectra. Saab ma jedna wade, jest po prostu maly w srodku. Przy odsunietych przednich fotelach maks do tylu nie wyjmiejsz nogi, tak malo miejsca zostaje. Bagaznik malo ustawny i maly (cos ok 420L), stelaz wozka wszedl, a gondola juz musiala na przednim siedzeniu jechac. Reszta same plusy, bardzo milo wspominam to auto. Deska rozdzielacza fajna jest po lifcie wnetrza od 2007r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzik00 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Saab ok ale decyzja podjęta. Legacy 2,0 137ps ponieważ łatwiej się luzy zaworowe reguluje. Kraj pochodzenia Szwajcaria. Pisałem już z kolesiem co trochę tych aut sprowadza i co jakiś czas przysyła mi maila z ofertami ze szwajcarskich komisów. Tak więc niebawem dołączę do mam nadzieje szczęśliwych posiadaczy Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzik00 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Witam dostałem ofertę Legacy z 2007 roku lekko rozbity ( do wymiany drzwi prawe ) Mam pytanie czy w tych rocznikach montowano silniki sohc czy dohc 2,5 173km bo taką wersje ma to auto? W jaki sposób mogę to sprawdzić jeżeli auto jest jeszcze w Szwajcarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Witam dostałem ofertę Legacy z 2007 roku lekko rozbity ( do wymiany drzwi prawe ) Mam pytanie czy w tych rocznikach montowano silniki sohc czy dohc 2,5 173km bo taką wersje ma to auto? W jaki sposób mogę to sprawdzić jeżeli auto jest jeszcze w Szwajcarii. SOHC. Oznaczenie silnika to EJ253 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 dohc 2,5 173km bo taką wersje ma to auto? 2,5 n/a to zdaje się tylko w US były. Pod gaz najlepszy jest junkers.. Przepraszam nie mogłem.. Podobno Vaillant też jest niezły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 2,5 n/a to zdaje się tylko w US były. no nie, od MY08 wersja 173KM dostępna w EU, a 165KM do MY05, przerwa w ofercie silnika 2,5 to więc tylko dwa sezony MY. Wiemy jak bywa ze sprzedażą więc daty produkcji, pierwszej rejestracji itd mogą nieco odbiegać od MY. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzik00 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. W rocznikach 2007/2008 były tylko dohc = droga regulacja zaworów. Mam jeszcze jedno pytanie. Jaki silnik będzie najlepszy do LPG w tych rocznikach ( tyko proszę nie Junker ani Vaillant . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 tyko proszę nie Junker ani Vaillant . Ariston? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 tyko proszę nie Junker ani Vaillant . Ariston? nie ariston, tylko ASTON BTW, czaderski temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Vectra ma niezłą trakcję jak na FWD :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 (edytowane) No to zaryzykuje jeszcze takie pytanko? Jaki rodzaj silnika wybrać 2,0 137ps czy 165ps? Który będzie lepszy pod gaz? który jest tańszy w eksploatacji? silniki 2.0 - > 137KM to SOHC tania regulacja zaworów na tzw. śrubki 2.0 165KM to DOHC od MY06 ,droższa regulacja "szklanki" . Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. W rocznikach 2007/2008 były tylko dohc = droga regulacja zaworów. Mam jeszcze jedno pytanie. Jaki silnik będzie najlepszy do LPG w tych rocznikach ( tyko proszę nie Junker ani Vaillant . jeżeli chodzi Ci o 2.0, to TAK MY07, MY08 to DOHC jeżeli natomiast o 2.5 173KM MY08 to SOHC w stosunku do MY05 2.5 165KM , nowsze posiadają system zmiennych faz rozrządu Najlepszy/najtańszy w eksploatacji do GAZu -> SOHC. Edytowane 30 Kwietnia 2013 przez okeyten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nuba Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się